Stvari se kvarijo in popravila niso poceni, zato ne tvegaj.
A1 Podaljšano jamstvo velja še 2 leti po poteku tovarniške garancije izdelka.

Zakaj izbrati podaljšano jamstvo?

  • Dodatni 2 leti brezskrbne uporabe.
  • Odprava napake, menjava izdelka ali izplačilo jamstva.
  • Ugodno v primerjavi s ceno popravil.

Kaj vključuje A1 Podaljšano jamstvo?

Napravo, pri kateri se odločiš za podaljšano jamstvo, lahko brez skrbi uporabljaš še 2 leti po poteku garancije proizvajalca.
S podaljšanim jamstvom imaš v primeru okvare na voljo naslednje rešitve:

Odprava napake

Tvoj hladilnik se pokvari 6 mesecev po preteku garancije proizvajalca. Uveljavi podaljšano jamstvo in poskrbeli bomo za popravilo prek pooblaščenega servisa

Zamenjava izdelka

Izkaže se, da popravilo ni možno. V tem primeru tvojo napravo zamenjamo z enako ali podobno do najvišjega zneska jamstva.*

Izplačilo jamstva

V primeru, da tudi zamenjava ni možna, uredimo izplačilo najvišjega zneska jamstva na tvoj bančni račun.

*Kupljeni izdelki s časom izgubljajo svojo vrednost, zato je pri uveljavljanju podaljšanega jamstva kot Najvišji znesek jamstva upoštevana nakupna cena izdelka, zmanjšana za 1 % nakupne cene za vsak začeti mesec od dneva nakupa do uveljavljanja zahtevka. Primer: Za izdelek z nakupno ceno 500 € v 30. mesecu po nakupu uveljavljaš podaljšano jamstvo. Najvišji znesek jamstva je v tem primeru 500 € - 30 % = 350 €.

Kaj če kupljen izdelek vrnem v 14 dneh?

V tem primeru ti jamstva ne zaračunamo oziroma ti že plačan znesek vrnemo.

Jamstvo velja tudi ob zamenjavi naprave v času garancije

Če je bila naprava zaradi napake zamenjana v času trajanja garancije proizvajalca, jamstvo velja tudi za novo napravo!

*V primerih, obsegu in pogoji, določenimi v Pogojih A1 Podaljšanega jamstva.

Kako si zagotovim A1 Podaljšano jamstvo?

Podaljšano jamstvo je na voljo za vse izdelke v A1 Nakupovalnici s prodajno ceno med 19,99 € do 999,99 €, razen za mobilne telefone in dodatke za mobilne telefone.

Naročilo

Podaljšano jamstvo lahko naročiš samo istočasno ob nakupu naprave. Kupec je lahko fizična ali pravna oseba.

Obračun

Zakupljeno A1 Podaljšano jamstvo se obračuna v enkratnem znesku na prvem naslednjem mesečnem računu A1.

Prenosljivost

Jamstvo je prenosljivo! Če izdelek z jamstvom prodaš ali podariš, se jamstvo prenese na kupca ali obdarovanca.

Certifikat A1 Podaljšano jamstvo

Po nakupu podaljšanega jamstva ti bomo na e-poštni naslov poslali certifikat A1 Podaljšano jamstvo. Ta certifikat shrani, saj ga v primeru okvare potrebuješ za uveljavljanje zahtevka.

Kako uveljavim jamstvo?

Da zadevo rešimo v najhitrejšem času, te prosimo, da pred uveljavljanjem jamstva pripraviš:
  • kopijo računa za napravo, pri kateri je prišlo do okvare,
  • certifikat A1 Podaljšano jamstvo, ki smo ti ga poslali na e-naslov,
  • v obrazcu na povezavi navedi obseg in naravo napake in
  • če je možno, poskrbi za dodatne informacije in dokazila za presojo napake (fotografije ali video posnetki).
Nato nas pokliči na 040 40 40 40 ali pa nas kontaktiraj prek spletnega obrazca.
  • Kaj je podaljšano jamstvo in koliko časa velja?

    Podaljšano jamstvo ti omogoča brezskrbno uporabo izdelka, kupljenega v Nakupovalnici tudi po poteku garancije proizvajalca.
    Podaljšano jamstvo nastopi takoj po poteku tovarniške garancije in velja 2 leti.
    Podaljšano jamstvo ne velja za mobilne telefone in za dodatke za mobilne telefone.
    Primer: Garancija proizvajalca velja 2 leti. Po poteku garancije je naprava zaščitena še 2 leti s podaljšanim jamstvom.
  • Koliko časa velja podaljšano jamstvo pri izdelkih, ki imajo različne garancijske dobe?

    Podaljšano jamstvo velja 2 leti po izteku proizvajalčeve garancije, ne glede na to, koliko dolgo ta traja.
    Primer: Naprava ima garancijo 12 mesecev, baterija tega izdelka pa 6 mesecev.
    V tem primeru podaljšano jamstvo pokrije oboje.
    Za izdelek velja torej 12 mesecev + 24 mesecev podaljšanega jamstva, za baterijo pa 6 mesecev + 24 mesecev podaljšanega jamstva.
  • Ali naj si zagotovim podaljšano jamstvo tudi v primeru, ko mi proizvajalec naprave že ponudi podaljšano jamstvo?

    Da, v takem primeru priporočamo, da se vseeno odločiš tudi za A1 Podaljšano jamstvo.

    Primer: Proizvajalec ti ponudi podaljšano jamstvo za 5 let. S starostjo naprave se povečuje tudi verjetnost, da se bo naprava pokvarila, zato je ta verjetnost po poteku 5 let še toliko višja. A1 Podaljšano jamstvo v tem primeru prične veljati po poteku 5 let in zato napravo brez skrbi lahko uporabljaš še dodatni 2 leti, skupno torej kar 7 let.
  • Kdo zagotavlja podaljšano jamstvo?

    A1 Podaljšano jamstvo zagotavlja A1 Slovenija, d.d.
  • V katerih primerih velja podaljšano jamstvo?

    A1 podaljšano jamstvo krije odpravo napak po preteku proizvajalčeve garancije, če naprava ne deluje brezhibno oziroma nima lastnosti, ki bi jih moral imeti.
    Kritje velja, če je vzrok napake v izdelavi, materialu, obliki, izračunu, servisiranju ali sestavljanju izdelka pri proizvajalcu.
    Podaljšano jamstvo zagotavlja popravilo, zamenjavo ali izplačilo v primeru okvare, kar ti prihrani čas in denar.
    Podaljšano jamstvo je še posebej primerno pri dražjih napravah, saj so stroški popravila pri takšnih napravah praviloma višji.
  • Kje in kdaj lahko kupim podaljšano jamstvo?

    Podaljšano jamstvo lahko kupiš na vseh prodajnih mestih A1 in prek telefonske prodaje. Zaenkrat nakup podaljšanega jamstva na spletu ni mogoč.
    Podaljšano jamstvo je na voljo fizičnim ali pravnim osebam.
    Podaljšano jamstvo je na voljo samo istočasno ob nakupu izdelka. Naknadni dokup Podaljšanega jamstva za napravo ni mogoč.
    V primeru prodaje izdelka se Podaljšano jamstvo prenese na kupca ali obdarovanca.
  • Koliko stane podaljšano jamstvo?

    Cena podaljšanega jamstva je odvisna od maloprodajne cene kupljenega izdelka v Nakupovalnici in znaša od 4,99 € - 99,99 €.
    Podaljšano jamstvo je na voljo za vse izdelke v Nakupovalnici s prodajno ceno med 19,99 € do 999,99 €, razen za mobilne telefone in dodatke za mobilne telefone.
    Znesek se obračuna v enkratnem znesku na prvem naslednjem mesečnem računu A1 po nakupu.
  • Kakšno dokazilo prejmem ob nakupu podaljšanega jamstva?

    Ko naročiš A1 Podaljšano jamstvo, ti pošljemo Certifikat A1 Podaljšanega jamstva, v katerem je opredeljen naziv izdelka, serijska številka izdelka ter cena storitve.
    V primeru, da nam zaupaš svoj e-poštni naslov, ti Certifikat pošljemo v digitalni obliki. Če e-poštnega naslova nimamo, ti Certifikat pošljemo po pošti.
  • Je podaljšano jamstvo enako kot običajna garancija?

    Podaljšano jamstvo krije povrnitev škode v podobnem obsegu kot garancija. V obdobju veljavnosti podaljšanega jamstva opremo popravimo, zamenjamo ali ti izplačamo kupnino. Garancija in jamstvo se razlikujeta v tem, da je garancija obveza proizvajalca, da bo zagotavljal nemoteno delovanje naprave, podaljšano jamstvo pa zagotavlja dodatno varnost po preteku garancije proizvajalca.
  • Kako poteka postopek uveljavljanja podaljšanega jamstva?

    Ko oddaš zahtevek in nam posreduješ zgoraj navedene informacije in dokazila za presojo napake, sledi ocena utemeljenosti zahtevka, resničnosti podatkov ter pogojev za izvedbo storitve.
  • V kolikšnem času po oddaji zahtevka lahko pričakujem odgovor?

    Odločitev o zahtevku in razloge ti sporočimo v 15 dneh od prejema popolne dokumentacije.
    Če je zahtevek potrjen, bo izvedba storitve opravljena v 30 dneh od odločitve o zahtevku.
  • Kaj pomeni Najvišji znesek jamstva?

    Če se na opremi v obdobju A1 Podaljšanega jamstva pojavi napaka in so izpolnjeni pogoji za uveljavljanje A1 Podaljšanega jamstva, ti bomo na podlagi zahtevka zagotovili izvedbo storitve do višine zneska, ki je enak nakupni ceni opreme zmanjšani za 1% nakupne cene za vsak začeti mesec, šteto od dneva nakupa opreme do uveljavljanja zahtevka (v nadaljevanju: najvišji znesek jamstva).

    Primer: Za artikel z MPC 500 € v 30. mesecu po nakupu uveljavljaš podaljšano jamstvo. Najvišji znesek jamstva je v tem primeru: 500 € – 30% = 350 €.

    Izvedbo storitve zagotovimo do višine najvišjega zneska jamstva, ki se ugotavlja v trenutku uveljavljanja zahtevka, in sicer v obliki popravila opreme ali zamenjave opreme ali izplačila najvišjega zneska jamstva v denarju. Način izvedbe storitve izberemo samostojno in skladno s svojo poslovno presojo, pri tem pa upoštevamo npr. vrsto napake, vrsto opreme, ekonomičnost posameznega od navedenih možnih načinov izvedbe storitve (npr. višina stroškov popravila v primerjavi s stroški v primeru zamenjave opreme).

    Če stroški popravila ali zamenjave opreme presegajo najvišji znesek jamstva, se lahko odločiš za doplačilo v višini razlike med stroški popravila ali zamenjave in najvišjim zneskom jamstva (v nadaljevanju tudi: samoudeležba) ali za izplačilo  najvišjega zneska jamstva v denarju. V vseh primerih, ko se skladno s temi pogoji odločiš za plačilo samoudeležbe, nam moraš svojo odločitev za plačilo samoudeležbe pisno potrditi in samoudeležbo plačati na način, ki ga določimo in v roku, ki ga določimo, ki ne bo krajši od 5 delovnih dni, kar vse je pogoj za izvedbo popravila oziroma zamenjavo opreme. Če plačilo samoudeležbe ni izvedeno v roku, izplačamo najvišji znesek jamstva v denarju.
  • Ali mi je v času popravila omogočena brezplačna nadomestna oprema?

    Podaljšano jamstvo ne vključuje uporabe brezplačne nadomestne opreme.
  • Naprava je bila že zamenjana v času trajanja tovarniške garancije. Ali podaljšano jamstvo še velja?

    Če je bila naprava zamenjana med trajanjem proizvajalčeve garancije in ima zdaj novo serijsko številko, A1 podaljšano jamstvo ostaja veljavno za to novo napravo.
    Če uveljavljaš podaljšano jamstvo v takem primeru, moraš dokazati zamenjavo z garancijskim potrdilom ali z računom oziroma dokumentacijo, iz katere je razvidna zamenjava naprave v času tovarniške garancije.
  • V katerih primerih ne podaljšanega jamstva ne morem uveljavljati?

    Storitev ne velja in je ne moreš uveljavljati za:
    • napake, ki nastanejo zaradi neobičajne uporabe izdelka, tudi če taka uporaba ni izrecno izključena v navodilih za uporabo izdelka;
    • napake, ki so se pojavile že v času trajanja garancije in niso bile uveljavljane v okviru garancije;
    • primere, ko imaš pravico uveljavljati jamčevalni zahtevek zaradi neskladnosti blaga oziroma stvarne napake oziroma je ta pravica bila na voljo, pa ni bila uveljavljena;
    • napake, ki nastanejo zaradi napačnega, nestrokovnega, malomarnega ali neustreznega ravnanja z izdelkom;
    • napake, ki nastanejo zaradi nepravilnega vzdrževanja izdelka;
    • poškodbe izdelka, ki so posledica nesreče, vključno z naravno nesrečo;
    • napake, ki nastanejo zaradi pretirane obremenitve ali pretirane uporabe izdelka;
    • primere namestitev, ki so v nasprotju z navodili za uporabo izdelka ali z navodili iz druge dokumentacije, priložene izdelku;
    • napake, povzročene z dejavnostjo, za katero izdelek ni namenjen, tudi če ta dejavnost v navodilih za uporabo ni izrecno prepovedana;
    • mehanske poškodbe izdelka ali poškodbe zaradi električne prenapetosti (zgorele komponente ali tiskana vezja);
    • za primere fizično poškodovanega izdelka ali izdelka, ki je bil izpostavljen tekočinam (npr. polita oprema);
    • napake, ki nastanejo zaradi uporabe izdelka v pogojih, ki npr. po temperaturi, prašnosti, vlažnosti, kemičnih ali mehanskih vplivih ne ustrezajo okolju, ki ga je kot primernega za uporabo izdelka določil proizvajalec ali prodajalec;
    • napake, do katerih pride zaradi računalniškega virusa, ali napake, ki jih povzroči programska oprema ali ki nastanejo zaradi nepravilne uporabe programske opreme;
    • napake, ki nastanejo zaradi izvajanja kakršnih koli nepooblaščenih in/ali nestrokovnih posegov na izdelku, vključno z nepooblaščenimi popravili;
    • primere vgradnje neoriginalnih delov ali modifikacij oziroma spreminjanja izdelka;
    • primere namestitve napačne programske opreme oziroma BIOS-a (temeljnega vhodno-izhodnega sistema) in/ali nadgradnje vgrajene programske opreme, če je napako povzročila takšna sprememba;
    • napake na vseh vrstah programske opreme (vključno z operacijskimi sistemi, gonilniki, pripomočki itd.);
    • primere običajne obrabe ali izrabljenosti materiala;
    • za potrošni materiali, ki je del izdelka oziroma ji je dodan;
    • okvare opreme, povzročene pri transportu;
    • okvare ali napake v izdelavi, ki so krite s strani proizvajalca ali distributerja za izdelek tudi po izteku garancije; opremo, katere serijska številka je bila zbrisana, odstranjena ali je postala nečitljiva.
  • Kdaj podaljšano jamstvo preneha?

    Pogodba za storitev A1 Podaljšano jamstvo in s tem tudi storitev preneha veljati:
    • s potekom obdobja A1 Podaljšanega jamstva;
    • če je izdelek uničen ali izgubljen ali ukraden, in sicer z dnem nastopa katere koli od navedenih okoliščin;
    • z izvršitvijo storitve do najvišjega zneska jamstva;
    • z odstopom od pogodbe o nakupu izdelka v primeru, ko je bila uveljavljena garancija ali neskladnost blaga oziroma stvarna napaka ali v primeru odstopa od pogodbe v 14 dneh brez razloga, v posledici česar nam izdelek vrneš, mi pa ti vrnemo kupnino;
    • v primeru prenehanja naročniške pogodbe zaradi neplačila A1 računa, na katerem je bila zaračunana storitev A1 podaljšano jamstvo, in sicer skladno s postopki, ki urejajo izterjavo plačil in prenehanje naročniške pogodbe v primeru neplačila.
  • Pokvaril se mi je pralni stroj. Kako poteka odprava napake znotraj podaljšanega jamstva?

    V primeru večjih naprav, ki jih ni možno enostavno dostaviti na prodajno mesto ali v naše skladišče, se dogovorimo za prevzem ali popravilo na tvojem naslovu.
    Za naročilo prevzema izpolni obrazec ali pa nas pokliči na 040 40 40 40.