Pogosta vprašanja
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis?
Če se vam je pokvaril telefonski aparat oz. druga oprema (TV, računalnik, igralna konzola ...), imate na voljo naslednje možnosti:
- če želite, da prodajno mesto A1 v vašem imenu posreduje telefon ali drugo opremo na pooblaščeni servis, se z napravo in garancijskim listom oglasite na najbližjem prodajnem mestu A1. Zaradi najlažje in najhitrejše izvedbe postopka priporočamo, da napravo prinesete na prodajno mesto, kjer je bila kupljena. Na prodajnem mestu se podpiše dokumentacija z natančnim opisom napake.Če boste oddali drugo opremo, mora biti ustrezno zaščitena z originalno embalažo ali z drugo primerno embalažo, ki bo zagotavljala isto raven zaščite,
- telefonski aparat ali drugo opremo lahko pošljete po pošti oz. odnesete na pooblaščeni servis za izbrano blagovno znamko naprave. Seznam pooblaščenih servisov najdete na garancijskem listu,
- telefonski aparat lahko pošljete na pooblaščeni servis po pošti skupaj z izpolnjenim obrazcem, ki ga izpolnite in natisnete z uporabo spletne aplikacije (ne velja za drugo opremo). Spletna aplikacija hkrati omogoča vpogled v status popravila. V primeru izbire te možnosti vam pooblaščeni servis pokrije stroške pošiljanja.
- če želite, da prodajno mesto A1 v vašem imenu posreduje telefon ali drugo opremo na pooblaščeni servis, se z napravo in garancijskim listom oglasite na najbližjem prodajnem mestu A1. Zaradi najlažje in najhitrejše izvedbe postopka priporočamo, da napravo prinesete na prodajno mesto, kjer je bila kupljena. Na prodajnem mestu se podpiše dokumentacija z natančnim opisom napake.Če boste oddali drugo opremo, mora biti ustrezno zaščitena z originalno embalažo ali z drugo primerno embalažo, ki bo zagotavljala isto raven zaščite,
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
S servisa so mi poslali telefonski aparat oz. drugo opremo, vendar napaka še vedno ni odpravljena. Kakšen je postopek ponovne reklamacije?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?
Telefoni in naprave
-
Nakup telefona
-
Zamenjava klasične kartice SIM v novejšo kartico uSIM
-
Kartica eSIM
-
Menjava kartice SIM
-
Težave s kartico SIM
-
Dodatna kartica SIM
-
PIN, PUK, Geslo
-
Servis telefona
-
Splošne ročne nastavitve naprav
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis?
Če se vam je pokvaril telefonski aparat oz. druga oprema (TV, računalnik, igralna konzola ...), imate na voljo naslednje možnosti:
- če želite, da prodajno mesto A1 v vašem imenu posreduje telefon ali drugo opremo na pooblaščeni servis, se z napravo in garancijskim listom oglasite na najbližjem prodajnem mestu A1. Zaradi najlažje in najhitrejše izvedbe postopka priporočamo, da napravo prinesete na prodajno mesto, kjer je bila kupljena. Na prodajnem mestu se podpiše dokumentacija z natančnim opisom napake.Če boste oddali drugo opremo, mora biti ustrezno zaščitena z originalno embalažo ali z drugo primerno embalažo, ki bo zagotavljala isto raven zaščite,
- telefonski aparat ali drugo opremo lahko pošljete po pošti oz. odnesete na pooblaščeni servis za izbrano blagovno znamko naprave. Seznam pooblaščenih servisov najdete na garancijskem listu,
- telefonski aparat lahko pošljete na pooblaščeni servis po pošti skupaj z izpolnjenim obrazcem, ki ga izpolnite in natisnete z uporabo spletne aplikacije (ne velja za drugo opremo). Spletna aplikacija hkrati omogoča vpogled v status popravila. V primeru izbire te možnosti vam pooblaščeni servis pokrije stroške pošiljanja.
- če želite, da prodajno mesto A1 v vašem imenu posreduje telefon ali drugo opremo na pooblaščeni servis, se z napravo in garancijskim listom oglasite na najbližjem prodajnem mestu A1. Zaradi najlažje in najhitrejše izvedbe postopka priporočamo, da napravo prinesete na prodajno mesto, kjer je bila kupljena. Na prodajnem mestu se podpiše dokumentacija z natančnim opisom napake.Če boste oddali drugo opremo, mora biti ustrezno zaščitena z originalno embalažo ali z drugo primerno embalažo, ki bo zagotavljala isto raven zaščite,
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
S servisa so mi poslali telefonski aparat oz. drugo opremo, vendar napaka še vedno ni odpravljena. Kakšen je postopek ponovne reklamacije?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?