Računi

Gotovo ste se že srečali z računom, ki ga niste razumeli. Ne pri nas.
Na tej strani najdete enostaven interaktiven pregled, s katerim boste vedno vedeli, kaj pomenijo podatki na vašem računu A1, ter vse informacije o računih A1. 
Več o računih A1 si lahko ogledate tudi v spodnjem videu ter na povezavi A1.si/spoznaj-racun.

Ali lahko izberem, v kakšni obliki želim prejeti račun?

Moj A1 vam omogoča, da enostavno izberete, v kakšni obliki želite prejeti račun.

Izberete lahko:

  • eRačun,
  • tiskani račun ali
  • prejem računa le v Moj A1.

Prvi račun

Korak 1 1 2 3

Ultra račun

Korak 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Kako izberem obliko računa?

Obliko računa izberete enostavno, v nekaj korakih:

  1. Po prijavi v Moj A1 izberite zavihek »Nastavitve«.
  2. Nato izberite »Nastavitve plačevanja«.
  3. Izberite »Vrsta računa« ter označite, v kakšni obliki želite prejeti račun. (Če izberete eRačun, določite še e-poštni naslov, kamor želite račun prejeti.)
  4. Tip računa, ki je trenutno aktiven, je označen s piko.

Kje vidim, kdaj račun zapade v plačilo oziroma ali je že poravnan?

Prijavite se v Moj A1 in kliknite na zavihek »Računi«. Tu si lahko ogledate račune za zadnjih 12 mesecev, datum zapadlosti in status plačila.

1. Zapadlost računa
Prikaz zneska, meseca in datuma zapadlosti računa.

2. Plačaj račun
Neporavnan račun lahko plačate s klikom na gumb »Plačaj«. Nato sledite korakom.

3. Izpis računa

Za posamezni mesec lahko račun in specifikacijo računa pogledate s klikom na puščico. Specifikacijo računa lahko prenesete v pdf obliki.

  • Ali si lahko nastavim opomnike za račune?

    Če ste izbrali, da želite račun prejemati v obliki eRačuna ali da račun prejmete le v Moj A1, lahko nastavite dva SMS opomnika. Tako nikoli ne boste spregledali prejetega računa ali datum zapadlosti.

    V Moj A1 lahko nastavite:

    • SMS opomnik o poslanem računu in
    • SMS opomnik o zapadlosti računa.
     

    SMS opomnik o poslanem računu prejmete na dan, ko je račun izdan, SMS opomnik o zapadlosti računa pa prejmete na dan zapadlosti računa.

    SMS opomnik je brezplačen, vklop pa uredite v le nekaj korakih.

    Vklop SMS opomnikov z SMS: Pošljite ključno besedo »opomnik« na 4040.

    Vklop SMS opomnikov v Moj A1:

    1. Po prijavi v Moj A1 izberite zavihek »Nastavitve«.

    2. Nato izberite »Nastavitve plačevanja«.

    3. SMS opomnik je na voljo le, če izberete možnost »eRačun« ali »le v Moj A1«

    4. Izberite, kateri SMS opomnik želite prejeti.

    5. Vnesite mobilno številko, na katero želite prejeti SMS opomnik.

    6. Izbiro potrdite z gumbom »Shrani spremembe«.

  • Ali lahko spremenim svoje obračunsko obdobje?

    Na zavihku »Nastavitve plačevanja« lahko preveriš, kdaj se začenja tvoje obračunsko obdobje in ga nastaviš tako, kot ti najbolj ustreza.
    Na voljo so ti naslednja obračunska obdobja: 6., 13., 20. in 27. v mesecu. V primeru, da imaš na istem računu združenih več storitev, lahko obračunsko obdobje spreminjaš na tisti številki, ki je nosilna.

     

  • Kje vidim, kdaj račun zapade v plačilo oziroma ali je že poravnan?

    Prijavi se v Moj A1 in klikni na zavihek »Računi«. Tu si lahko ogledaš račune za zadnjih 12 mesecev, datum zapadlosti in status plačila.
    Če se še nisi registriral v Moj A1, si navodila za registracijo oglej na povezavi www.A1.si/ultra-uvod.
  • Na kakšne načine lahko plačam račun ter kje lahko vidim zapadlost računa oz. ali je že poravnan?

    Vse informacije glede plačila računa smo zbrali na: Plačilo računa. Lahko si ogledaš bodisi video ali pogledaš primere plačila s plačilnimi karticami, prek spletne banke ali s trajnikom.

Potrebujem več informacij. Kako vas lahko kontaktiram?

Če se pojavijo težave pri delovanju ali pa zgolj potrebujete informacije, brez skrbi!
Če odgovora ne najdete med pogostimi vprašanji, ki smo jih pripravili za vas, nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca ali prek spodnjih kanalov:

Pomoč in podpora

Korak 1

Klepet

Korak 1

Posvetovanja prek video streama - A1 Live Shop

Obišči A1 Live Shop
Korak 1

Telefonski pogovor s svetovalcem

Pokličite 040 40 40 42