<span class="txt-white-desktop">A1 Protekt</span> <span class="txt-white-desktop">A1 Protekt</span>

A1 Protekt

Vaša varnost na internetu je naša skrb.

Situacija, v kateri se trenutno nahajamo zaradi virusa COVID-19, nas je prisilila, da splet uporabljamo drugače in bolj pogosto. Tega pa se zavedajo tudi spletni napadalci, saj smo v zadnjih dneh zaznali povečano število kibernetičnih napadov

  • lažno predstavljanje (t.j. sensational phishing)
  • emaili, ki ''obveščajo'' o koronavirusu
  • nelegitimne trgovine, ki se pretvarjajo, da lahko kupce oskrbujejo z maskami ali razkužili
  • aplikacije, ki namesto novic glede COVID-19, ponujajo uporabnikom škodljive zlonamerne programske opreme.

 

Zato v teh dneh ne pozabite tudi na varnost na spletu, in na ta način preprečite potencialno škodo.

Pri A1 Slovenija smo se odločili, da svoje uporabnike zaščitimo, zato smo vsem A1 uporabnikom brezplačno vklopili storitev A1 Protekt za obdobje enega meseca. Več o pogojih kampanje. 

Po preteku brezplačnega obdobja bomo storitev avtomatično izklopili, pred tem pa bomo uporabnike obvestili. Tisti uporabniki, ki bodo na SMS odgovorili z A1 PROTEKT, bodo zaščiteni še naprej. Cena storitve po izteku brezplačnega obdobja je 1,49 eur/mesec.

A1 Protekt vam omogoča: 

a
Varno bančništvo.
a
Zaščita pred virusi in zlonamernimi kodami.
a
Zaščita pri lažnem predstavljanju na spletu.
a
Zaščita pred vdori.
Kako deluje?
A1 Protekt bo pred spletnimi grožnjami preverjal ves spletni promet in ščitil vaš mobilni telefon pred virusi, vohunsko programsko opremo in spletnimi prevarami.

Zaznane grožnje bo blokiral, preden napadejo vaš pametni telefon.
Kako uporabljati?
Brez nadležne namestitve ali konfiguriranja.

Storitev preprosto aktivirajte z enim klikom - in zaščiteni boste na vsakem koraku!

Poskusite 1 mesec brezplačno  

Z vklopom brezplačnega mesečnega preizkusa se strinjate s Posebnimi pogoji uporabe storitve A1 Protekt.
Cena storitve po izteku brezplačnega preizkusa je 1,49 eur/mesec.

Kako vklopim storitev A1 Protekt?

 
Prek SMS
Pošljite SMS s ključno besedo »A1 PROTEKT« na 4040.

Za preklic aktivacije pošljite z besedo »A1 PROTEKT STOP«.
Moj A1
Prijavite se v Moj A1. V meniju opcij storitev enostavno aktivirate.
Klicni center
Pokličite 040 40 40 40, kjer vam bodo prijazni agentje storitev aktivirali na vašo napravo.

Kako podaljšam storitev A1 Protekt?

 

  • V kolikor ste s storitvijo zadovoljni in jo želite uporabljati še naprej, pošljite SMS na številko 4040 s ključno besedo »A1 PROTEKT«. Storitev je plačljiva in stane 1,49 € na mesec.
  • V kolikor se bo storitev deaktivirala, si jo lahko sami ponovno aktivirate.

 

Kako izklopim storitev A1 Protekt?

 
Prek SMS
Pošljite SMS s ključno besedo »A1 PROTEKT STOP« na 4040.
Moj A1
Prijavite se v Moj A1. V meniju opcij storitev enostavno aktivirate.
Klicni center
Pokličite 040 40 40 40, kjer vam bodo prijazni agentje storitev aktivirali na vašo napravo.

Preberite več o izkoriščanju COVID-19 v kibernetskih napadih in priporočenih ukrepih.

Želimo vam varno rabo spleta.

Pogoji kampanje

Storitev A1 Protekt je v času akcije na voljo zasebnim naročnikom mobilnih storitev z mesečno naročnino vezano na posamezno MSISDN številko (Naročniška pogodba), ki jim je vklopjena storitev A1 Protekt (v nadaljevanju: naročniki). Storitev A1 Protekt omogoča večjo varnost internetnega prometa v omrežju A1 Slovenija na mobilnih napravah, kar vključuje opozarjanje naročnikov ob nevarnosti škodljivih spletnih strani in omogočanje naročnikom, da otežijo dostop nepooblaščenih tretjih oseb do podatkovnega omrežja naročnikov, ne da bi naročniki na mobilne naprave namestili kakršnokoli programsko opremo/aplikacijo. Pogoj za uporabo storitve A1 Protekt je uporaba mobilne internetne linije naročene pri A1. A1 lahko storitev A1 Protekt zagotavlja le v svojem omrežju. V primeru izklopa mobilnega internetna v omrežju A1, A1 ne more več zagotavljati delovanja storitve A1 Protekt, zato v trenutku prekinitve naročniške pogodbe A1 naročniku izklopi storitev A1 Protekt. Če je naročniška pogodba prekinjena iz razlogov na strani naročnika, se šteje, da je tudi do izklopa storitve A1 Protekt prišlo iz razlogov na strani naročnika. Naročnik mora sam poskrbeti za internetno povezavo v omrežju A1, za ustrezne mobilne naprave, na katerih uporablja storitev A1 Protekt, in ostale pogoje za delovanje storitve A1 Protekt. Stroški internetne povezave, mobilnih naprav in ostalih pogojev za delovanje storitve A1 Protekt niso vključeni v ceno (naročnino) storitve A1 Protekt, pač pa jih mora naročnik zagotoviti sam in poravnati njih stroške. Z vklopom storitve A1 Protekt naročnika zavezujejo Posebni pogoji uporabe storitve A1 Protekt objavljeni na https://www.a1.si/a1protekt in druga  pravila, na katere se ti sklicujejo, ki so skupaj s cenami in vsemi drugimi informacijami v zvezi z navedeno akcijo na voljo na 040404040, www.A1.si. Vse cene vključujejo DDV. 
Več Skrij

Pogosta vprašanja o storitvi A1 Protekt

1. Kaj je A1 Protekt?

Brez spleta težko delamo – uporabljamo ga z uporabo aplikacij (e-pošta, preverjanje prometa, igre ipd.). Storitev A1 Protekt preveri ves ta promet, ki ga ustvarjamo, in v ozadju preveri ali je vsebina škodljiva. Pri preverjanju uporablja najsodobnejšo tehnologijo za preprečevanje lažnega predstavljanja (angl. anti-phishing), zlonamerne programske kode (angl. anti-malware), protibote (angl. anti-bot) in vdore (angl. anti – hacking). Če storitev zazna morebitno grožnjo, samodejno blokira stran oz. podatke in na tak način zaščiti vašo napravo.

A1 Protekt vam ponuja celovito in brezskrbno rešitev. Namenjen je mobilnim uporabnikom, gospodinjstvom ter majhnim in srednje velikim podjetjem.

2. Kako lahko aktiviram storitev A1 Protekt?

Aktivacija je zelo enostavna. Storitev A1 Protekt aktivirate:

  • sami v aplikaciji Moj A1,
  • s klicem na 040 40 40 40, kjer vam bodo svetovalci pomagali pri aktivaciji storitve,
  • z obiskom prodajnega mesta A1

ali pošljite SMS na 4040 s ključno besedo »A1 Protekt«

2. Pred katerimi grožnjami me varuje A1 Protekt?

A1 Protekt je celovita storitev, ki z uporabo najsodobnejše tehnologije za preprečevanje nevarnosti na spletu prepoznava lažno predstavljanje (angl. anti-phishing), zlonamerno programsko kodo (angl. anti-malware), protibote (angl. anti-bot) in ščiti pred vdori (angl. anti – hacking).

3. Na kakšen način deluje storitev A1 Protekt?

A1 Protekt vam ponuja brezskrbno uporabo interneta. Če storitev zazna morebitno grožnjo, samodejno blokira stran oz. podatke in vas tako zaščiti.

A1 Protekt poskrbi za dodatno zaščito na omrežju pri tem in poskrbi, da so povezave in spletne strani, ki jih uporabljate, varne.

A1 Protekt preverja, ali je željena stran nevarna za vas. Storitev deluje v ozadju, uporabniki pa pri tem, razen vklopa, ne rabite narediti nič.  

4. Kako lahko preverim delovanje storitve?

Postopek za preverbo delovanja storitve:

  • Aktivirajte A1 Protekt storitev - pošljite SMS na 4040 s ključno besedo "A1 Protekt".
  • Nato kliknite "DA" na prejeto SMS sporočilo.
  • Ko prejmete SMS obvestilo, da je storitev aktivirana, ste zaščiteni.
  • Za takojšnje delovanje storitve, predlagamo vklop in izklop letalskega načina.
  • Ugasnite brezžično Wi-Fi povezavo (za delovanje storitve, morate uporabljati A1 omrežje).
  • Da bi preverili ustrezno delovanje storitve A1 Protekt, lahko kliknete spodnje povezave. Po kliku na spodnje linke, bi vas storitev morala preusmeriti na blokirano stran:

Strani pripravljene za preverbo delovanja storitve:

www.swop.nladj3.pt ter acpe.ac.in 

5. Ali je pomembno, kakšno mobilno napravo uporabljam?

A1 Protekt deluje znotraj A1 omrežja ne glede na to, kakšno vrsto naprave uporabljate (mobilni telefon, tablica ipd.) in kakšen je njen operacijski sistem (iOS, Android ipd.).

6. Ali je naprava, ki je prek dostopne točke povezana na moj telefon, prav tako zaščitena?

Če ste na svoji mobilni telefon aktivirali A1 Protekt, so vse naprave, povezane nanj, prav tako zaščitene.

Primer: Na vašem telefonu je aktiviran A1 Protekt. Prijateljev mobilni telefon, ki uporablja internet prek dostopne točke vašega mobilnega telefona, je zaščiten enako kot je zaščiten vaš mobilni telefon.

7. Lahko obiščem spletno mesto, čeprav me je A1 Protekt obvestil o možni nevarnosti?

Da, vedno se lahko odločite za obisk spletnega mesta. Zavedati se morate le tveganj, ki so s tem povezana. Tveganja razdelimo v naslednje kategorije:

  • Zlonamerna programska oprema (angl. malware) lahko okuži vašo mobilno napravo. Ob obisku okužene strani zlonamerna programska oprema  prenese prek brskalnika. To se navadno zgodi brez vaše vednosti. Napadalci jo uporabljajo predvsem za krajo identitete in vaših podatkov.
  • Vohunska programska oprema (angl. spyware) nadzira spletne dejavnosti okužene naprave in pridobiva podatke z vašega računalnika, ne da bi za to sploh vedeli ali dovolili.
  • Spletni črv (angl. worm) je tip zlonamerne programske opreme, ki se lahko sam razmnožuje, okuži napravo in upočasni internet, saj ga črv uporablja za iskanje in napadanje drugih ranljivih naprav, brez vednosti uporabnika.
  • Lažno predstavljanje (angl. phishing) je nezakoniti način zavajanja uporabnikov, ki je namenjen pridobivanju občutljivih osebnih podatkov (številk kreditnih kartic, gesel, podatkov o računih ipd.). Napadalec se navadno predstavi kot uveljavljena ustanova ali podjetje in pod pretvezo nujnosti prepriča uporabnika, da mu posreduje te podatke. Prevare lažnega predstavljanja uporabniki običajno prejmejo z neželeno elektronsko pošto ali kot pojavna okna.
  • Bot, okrajšano za »robot« (angl. Botnet) je podtaknjen program, ki se z vašega računalnika poveže s strežnikom napadalca. Napadalci pogosto nadzorujejo omrežja iz okuženih računalniških naprav, imenovanih "zombijev" ali "botnet" omrežij, ki se uporabljajo za napadanje drugih računalniških naprav.

8. Ali storitev A1 Protekt deluje pri brskanju po omrežju Wi-Fi?

A1 Protekt vas varuje samo, ko imate vklopljen prenos podatkov preko mobilnega omrežja A1.

9. Je brskanje prek mobilnega omrežja A1 varnejše od brskanja po omrežju Wi-Fi?

Za varno uporabo interneta najboljše poskrbite sami tako, da uporabljate varne spletne strani in povezave. A1 Protekt vam pri tem pomaga na način, da vas opozarja na nevarnosti. Javna brezžična (WiFi) povezava je lahko problematična, ker ne morete vedno vedeti, ali je povezava varna in ali se povezujete s pravilnim usmerjevalnikom Wi-Fi. Vedno pazite na to in ne izberite privzete možnosti za povezavo na javni Wi-Fi.

10. Ali A1 Protekt deluje tudi, ko sem v tujini?

Vedno, ko uporabljate podatkovni prenos prek mobilnega omrežja vas ščiti A1 Protekt. Zaščiteni ste torej tudi med uporabo mobilnega omrežja v tujini.

11. Kako A1 Slovenija ve, katera stran je varna in katera ne?

Prefinjeni mehanizmi filtriranja preverjajo ali je spletna stran na seznamu nevarnih spletnih strani oz. strani z nevarno vsebino. Če je spletno mesto označeno kot tvegano, ga A1 Protekt takoj blokira in vas na nevarnost opozori.

12. Ali si lahko A1 Protekt vključim tudi na ostalih paketih ali le na novih A1 Go! paketih?
Da. A1 Protekt si lahko vključite na vseh pogovornih paketih in na paketih mobilnega interneta.

13. Kako lahko vključim A1 Protekt?
Storitev lahko vključite na:

  • A1 Prodajnih mestih
  • preko kontaktne številke 040 40 40 40
  • pošljete SMS na 4040 s ključno besedo »A1 PROTEKT«
  • prek portala Moj.A1.si / zavihek opcija

14. Storitve A1 Protekt ne želim več uporabljati. Kako lahko izključim storitev A1 Protekt?

Izključite jo lahko na:

  • A1 Prodajnih mestih
  • preko kontaktne številke 040 40 40 40
  • pošljete SMS na 4040 s ključno besedo »A1 PROTEKT STOP«
  • prek portala Moj.A1.si / zavihek opcija

15. Kakšna je redna cena storitve A1 Protekt?

Cena za storitev A1 Protekt je 1,49 EUR/ na mesec z DDV.  

 

Več Skrij

Posebni pogoji storitve

Več Skrij