Pogosta vprašanja
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Koliko stane menjava obračunskega obdobja in kdaj se izvrši?
-
Kakšen bo naslednji izdani račun po menjavi obračunskega obdobja?
-
Kaj je obračunsko obdobje in katera obračunska obdobja so na voljo?
-
Ali lahko sam izberem obračunsko obdobje?
Naročnikom je ob sklenitvi novega naročniškega razmerja dodeljeno obračunsko obdobje 6. v mesecu. Naročniki, ki so naknadno spremenili obračunsko obdobje v 13., 20. ali 27. v mesecu, lahko od 21. 8. 2025 dalje spremenijo obračunsko obdobje samo v 6. v mesecu, sprememba v obračunska obdobja 13., 20. ali 27. v mesecu pa od navedenega datuma ni več možna. Menjavo obračunskega obdobja lahko naknadno uredite sami v aplikaciji Moj A1.
Zahtevek za menjavo obračunskega obdobja (cikla) lahko predložite tudi:
- prek spletnega obrazca ali po pošti na naslov A1 Slovenija, d. d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana,
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega klepeta.
Menjava je brezplačna in bo opravljena po zaključku starega in novega obračunskega obdobja po tem, ko je zahteva podana.
-
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Koliko stane menjava obračunskega obdobja in kdaj se izvrši?
-
Kakšen bo naslednji izdani račun po menjavi obračunskega obdobja?
-
Kaj je obračunsko obdobje in katera obračunska obdobja so na voljo?
-
Ali lahko sam izberem obračunsko obdobje?
Naročnikom je ob sklenitvi novega naročniškega razmerja dodeljeno obračunsko obdobje 6. v mesecu. Naročniki, ki so naknadno spremenili obračunsko obdobje v 13., 20. ali 27. v mesecu, lahko od 21. 8. 2025 dalje spremenijo obračunsko obdobje samo v 6. v mesecu, sprememba v obračunska obdobja 13., 20. ali 27. v mesecu pa od navedenega datuma ni več možna. Menjavo obračunskega obdobja lahko naknadno uredite sami v aplikaciji Moj A1.
Zahtevek za menjavo obračunskega obdobja (cikla) lahko predložite tudi:
- prek spletnega obrazca ali po pošti na naslov A1 Slovenija, d. d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana,
- na prodajnih mestih A1,
- prek spletnega klepeta.
Menjava je brezplačna in bo opravljena po zaključku starega in novega obračunskega obdobja po tem, ko je zahteva podana.
-
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke