Pogosta vprašanja
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Koliko stane menjava obračunskega obdobja in kdaj se izvrši?
-
Kakšen bo naslednji izdani račun po menjavi obračunskega obdobja?
-
Kaj je obračunsko obdobje in katera obračunska obdobja so na voljo?
Obračunsko obdobje lahko izberete ob sklenitvi naročniškega razmerja ali v primeru prenosa lastništva. Če ga ne izberete, bo samodejno dodeljeno tisto, ki je najbližje dnevu sklenitve naročniškega razmerja oziroma dnevu prenosa lastništva.
Zasebnim uporabnikom, ki so sklenil novo naročniško razmerje pred 21. 8. 2025 in so naknadno spremenili obračunsko obdobje, se obračunavajo storitve:
- od 7. v tekočem mesecu do 6. v naslednjem mesecu,
- od 14. v tekočem mesecu do 13. v naslednjem mesecu,
- od 21. v tekočem mesecu do 20. v naslednjem mesecu,
- od 28. v tekočem mesecu do 27. v naslednjem mesecu.
Novim naročnikom je od 20. 3. 2025 samodejno dodeljeno obračunsko obdobje 6.
Zasebnim uporabnikom, ki so sklenil novo naročniško razmerje po 21. 8. 2025, se obračunavajo storitve:- od 7. v tekočem mesecu do 6. v naslednjem mesecu.
Poslovnim uporabnikom je na voljo še dodatno obdobje od 1. do zadnjega v mesecu.Preverbo obračunskega obdobja lahko uredite:
- v aplikaciji Moj A1,
- na prodajnih mestih A1,
- s sporočilom prek obrazca na spletni strani.
Poslovni uporabniki lahko spremembo izvedete na portalu Moj A1, preko svojega skrbnika ali s sporočilom prek obrazca na spletni strani.
Obstoječi zasebni in poslovni uporabniki starejših fiksnih paketov (Optika/DSL Flex, Kabel paketi), imate obračunsko obdobje od 1. do zadnjega v mesecu. -
Ali lahko sam izberem obračunsko obdobje?
-
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Koliko stane menjava obračunskega obdobja in kdaj se izvrši?
-
Kakšen bo naslednji izdani račun po menjavi obračunskega obdobja?
-
Kaj je obračunsko obdobje in katera obračunska obdobja so na voljo?
Obračunsko obdobje lahko izberete ob sklenitvi naročniškega razmerja ali v primeru prenosa lastništva. Če ga ne izberete, bo samodejno dodeljeno tisto, ki je najbližje dnevu sklenitve naročniškega razmerja oziroma dnevu prenosa lastništva.
Zasebnim uporabnikom, ki so sklenil novo naročniško razmerje pred 21. 8. 2025 in so naknadno spremenili obračunsko obdobje, se obračunavajo storitve:
- od 7. v tekočem mesecu do 6. v naslednjem mesecu,
- od 14. v tekočem mesecu do 13. v naslednjem mesecu,
- od 21. v tekočem mesecu do 20. v naslednjem mesecu,
- od 28. v tekočem mesecu do 27. v naslednjem mesecu.
Novim naročnikom je od 20. 3. 2025 samodejno dodeljeno obračunsko obdobje 6.
Zasebnim uporabnikom, ki so sklenil novo naročniško razmerje po 21. 8. 2025, se obračunavajo storitve:- od 7. v tekočem mesecu do 6. v naslednjem mesecu.
Poslovnim uporabnikom je na voljo še dodatno obdobje od 1. do zadnjega v mesecu.Preverbo obračunskega obdobja lahko uredite:
- v aplikaciji Moj A1,
- na prodajnih mestih A1,
- s sporočilom prek obrazca na spletni strani.
Poslovni uporabniki lahko spremembo izvedete na portalu Moj A1, preko svojega skrbnika ali s sporočilom prek obrazca na spletni strani.
Obstoječi zasebni in poslovni uporabniki starejših fiksnih paketov (Optika/DSL Flex, Kabel paketi), imate obračunsko obdobje od 1. do zadnjega v mesecu. -
Ali lahko sam izberem obračunsko obdobje?
-
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke