Pogosta vprašanja
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
Plačilo, izvedeno do 14. ure s plačilnim nalogom UPN ali z elektronskim bančništvom, se poknjiži naslednji delovni dan, pod pogojem, da so vsi podatki na plačilnem nalogu pravilni (tekoči račun in referenca). Plačilo, izvedeno po 14. uri, je knjiženo v dveh dneh po plačilu računa. Kdaj točno se plačilo knjiži, je odvisno tudi od poslovanja oziroma urnika banke, ki posreduje plačilo.
Plačilo za mobilne storitve in/ali fiksne storitve, ki je izvedeno prek aplikacije Moj A1 s plačilno kartico, prek avtomata ali na blagajni na naših prodajnih mestih, se poknjiži takoj.
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako se lahko naročim na smsRačun?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Ali lahko naročniki s sporočilom SMS preverimo odprte postavke, kot so npr. neplačani računi?
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS Račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Plačilo računa
-
Kako poravnam račun?
-
Ali lahko račun poravnam na prodajnih mestih A1 in kako?
-
Izgubil sem račun. Kje in kako ga lahko poravnam?
-
Koliko časa se plačilo knjiži?
Plačilo, izvedeno do 14. ure s plačilnim nalogom UPN ali z elektronskim bančništvom, se poknjiži naslednji delovni dan, pod pogojem, da so vsi podatki na plačilnem nalogu pravilni (tekoči račun in referenca). Plačilo, izvedeno po 14. uri, je knjiženo v dveh dneh po plačilu računa. Kdaj točno se plačilo knjiži, je odvisno tudi od poslovanja oziroma urnika banke, ki posreduje plačilo.
Plačilo za mobilne storitve in/ali fiksne storitve, ki je izvedeno prek aplikacije Moj A1 s plačilno kartico, prek avtomata ali na blagajni na naših prodajnih mestih, se poknjiži takoj.
-
Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?
-
Kako vem, kateri račun je potrebno poravnati?
-
Kako se lahko naročim na smsRačun?
-
Kako vem, kdaj zapade tiskani račun ali eRačun
-
Ali lahko naročniki s sporočilom SMS preverimo odprte postavke, kot so npr. neplačani računi?
-
Prejel sem opomin oz. obvestilo o neplačanih obveznostih, čeprav je račun že plačan. Kam lahko posredujem potrdilo o plačilu?
-
Na koga se lahko obrnem glede odloga oz. obročnega plačila računa in koliko stane?
-
Moja mobilna telefonska številka je izklopljena. Kaj naj storim?
-
Kako lahko reklamiram račun?
-
-
Kopija računa
-
Zamudne obresti
-
Direktna obremenitev
-
Prvi račun
-
Razlaga računa
-
Razčlenjen račun
-
Zbirni račun
-
SMS Račun
-
Opomin
-
eRačun in eRačun v spletno banko