Pogosta vprašanja
-
Mobilna aplikacija Moj A1
-
Kaj je aplikacija Moj A1 in kako jo uporabljam?
Aplikacija Moj A1 je namenjena vsem uporabnikom A1, ki želite spremljati informacije in spreminjati nastavitve na svojem naročniškem razmerju.
Z aplikacijo lahko:- pregledujete svojo porabo,
- nastavite periodično obveščanje o trenutni porabi prek sporočila SMS,
- zamenjate naročniški paket,
- spremenite obračunsko obdobje,
- vklopite oz. izklopite opcije na svojem paketu,
- plačujete račune in preverjate zgodovino,
- napolnite predplačniški račun,
- nastavite vrsto računa,
- si uredite plačevanje računov prek SEPA direktne obremenitve,
- pregledujete fiksne storitve,
- prek tehničnega asistenta nastavite fiksne storitve ali sami odpravite morebitne težave v delovanju (velja za bakreno omrežje xDSL),
- preverite cene mobilnih storitev v tujini,
- poiščete najbližje prodajno mesto A1.
Za varnost je poskrbljeno, saj potrebujete za dostop do aplikacije uporabniško ime in geslo oz. se prijavite s prstnim odtisom. Če uporabniškega imena in gesla še nimate, se registrirate preprosto, kar prek aplikacije same.
-
Kako namestim aplikacijo Moj A1?
-
Kako lahko izbrišem svoj profil v aplikaciji Moj A1?
-
Na katerih napravah lahko uporabljam aplikacijo Moj A1?
-
Storitve in aplikacije
- Zabavne in informativne storitve
- Plačevanje in nakupi
- Sporočila
- Klicanje
- Komercialne storitve
- A1 Blagajna
-
Mobilna aplikacija Moj A1
-
Kaj je aplikacija Moj A1 in kako jo uporabljam?
Aplikacija Moj A1 je namenjena vsem uporabnikom A1, ki želite spremljati informacije in spreminjati nastavitve na svojem naročniškem razmerju.
Z aplikacijo lahko:- pregledujete svojo porabo,
- nastavite periodično obveščanje o trenutni porabi prek sporočila SMS,
- zamenjate naročniški paket,
- spremenite obračunsko obdobje,
- vklopite oz. izklopite opcije na svojem paketu,
- plačujete račune in preverjate zgodovino,
- napolnite predplačniški račun,
- nastavite vrsto računa,
- si uredite plačevanje računov prek SEPA direktne obremenitve,
- pregledujete fiksne storitve,
- prek tehničnega asistenta nastavite fiksne storitve ali sami odpravite morebitne težave v delovanju (velja za bakreno omrežje xDSL),
- preverite cene mobilnih storitev v tujini,
- poiščete najbližje prodajno mesto A1.
Za varnost je poskrbljeno, saj potrebujete za dostop do aplikacije uporabniško ime in geslo oz. se prijavite s prstnim odtisom. Če uporabniškega imena in gesla še nimate, se registrirate preprosto, kar prek aplikacije same.
-
Kako namestim aplikacijo Moj A1?
-
Kako lahko izbrišem svoj profil v aplikaciji Moj A1?
-
Na katerih napravah lahko uporabljam aplikacijo Moj A1?
-