Obveščamo vas, da prehajamo na digitalni način poslovanja, kar pomeni, da postopoma spreminjamo tip računa, ki ga prejemate. Ta ne bo več posredovan po pošti, pač pa bo na voljo v aplikaciji ali na portalu Moj A1. Račune sicer lahko prejemate tudi na vaš e-naslov.

Kako se naročim na eRačun?

  • na portalu Moj račun za zasebne uporabnike na starejših fiksnih paketih,
ali pa: Po naročilu boste na svoj elektronski naslov prejeli potrditveno sporočilo. S klikom na povezavo potrdite prejemanje eRačuna.
 

Kako se registriram v Moj A1?

Uporabniki mobilne telefonije

Uporabniki Brezžičnega interneta

Registracijo opravite kot uporabnik mobilnih storitev:
 
  • V vnosno polje "Telefonska številka" vnesite mobilno številko vašega paketa (npr.            040404040).
  • Vnesite PUK kodo ali vaš e-mail naslov.
  • Vpišite poljubno uporabniško ime, geslo in elektronski naslov.
Za dodatne informacije in pojasnila v zvezi z najavljeno spremembo lahko pokličete na brezplačno telefonsko številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40 ali se obrnete na zaposlene v poslovnih enotah A1. Vec si preberite tukaj.

Pogosta vprašanja o računih:  

  • Kje najdem račun v Moj A1?

     Moj A1 boste račun našli v hitrem meniju računi.
  • Kako poravnam račun v Moj A1?

    Račun lahko poravnate s klikom Plačaj. Za plačilo računa potrebujete zgolj podatke o izbrani plačilni kartici. Podrobnejša navodila najdete tukaj.
  • Kakšne so možnosti plačila?

    Račun lahko poravnate na naslednje načine:
    • na samopostrežnih plačilnih avtomatih na prodajnih mestih A1;
    • z gotovino na blagajni Centrov A1;
    • z direktno obremenitvijo;
    • v spletni banki, na bankah, poštah in drugih mestih, kjer omogočajo plačilo položnic. Kako izpolniti položnico, si preberite tukaj.
  • Ste pozabili geslo za Moj A1?

    Če ste pozabili geslo za Moj A1, ga enostavno ponovno nastavite v aplikaciji. Geslo ali uporabniško ime si lahko ponastavite tudi v portalu Moj A1 prek računalnika. Kako to storite, si preberite tukaj.