Zakaj izbrati Net maxi na A1 Optiki?

Lokacije z A1 Optiko imajo vedno najnižje cene.

Priklop 5 dnevih z brezplačno inštalacijo.

Internet s hitrostjo do 500 Mb/s.

Net maxi+ z vključeno vsebino po izbiri (Netflix Basic, HBO Premium S, VOYO ali NBA League pass)

Net maxi

Hiter prenos podatkov

Do 500/100 Mb/s

/

Vsebina po izbiri ob doplačilu

Net maxi+

Hiter prenos podatkov

Do 500/100 Mb/s

Preveri, če je A1 Optika na voljo na tvoji lokaciji:

Na katerem naslovu boste uporabljali storitev?

      Če A1 Optika pri tebi ni na voljo, tukaj preveri ostale možnosti na tvojem naslovu. 

      A1 ponuja internetne pakete z že vključenimi vsebinami:

      V Maxi+ paketu je za celotno trajanje naročniškega razmerja vključena še ena vsebina po izbiri, ki jo lahko enkrat mesečno tudi zamenjaš za katerokoli drugo s seznama. Uživaj in osvežuj svoj paket vsak mesec z drugo vsebino, če se naveličaš trenutne.

      Netflix

      Odkrij na tisoče filmov, serij in dokumentarcev kjerkoli in kadarkoli želiš. Enostavno in brez oglasov. Odkrij svoj nov najljubši film, serijo ali dokumentarec že danes.

      HBO Premium S

      Še več kultnih filmov in serij, dokumentarcev, risank s slovenskimi podnapisi in boljša uporabniška izkušnja. Na voljo za ogled takoj, brez oglasov, kjerkoli in kadarkoli s HBO Premium.

      VOYO

      Uživajte v pestrem izboru filmov, serij, dokumentarcev, kakovostnih oddaj za otroke in podkastov. Spremljajte vsebine v živo ali na zahtevo!

      Garancija zadovoljstva

      • Paketa Net maxi in Net maxi+ po posebni, znižani ceni.
      • Brez tveganja ob prekinitvi - 100 dni preizkusa, v primeru nezadovoljstva vam povrnemo mesečno naročnino.

      Pomoč pri nakupovanju

      Korak 1

      Posvetuj se z našim asistentom Lumijem. Če ti sam ne zna pomagati, te preusmeri na svetovalca.

      Korak 1

      Pogovorite se z A1 prodajnim svetovalcem po telefonu:

      Pokliči 040 404 202
      Korak 1

      Govorite z A1 prodajnim svetovalcem, ki je na prodajnem mestu. V živo, preko video klica, od ponedeljka do petka med 9h in 19h - A1 LiveShop.

      Vstopi v A1 LiveShop
      • Posebni pogoji

        Fiksno omrežje zagotavlja Telekom Slovenije. Navedene hitrosti so najvišje možne hitrosti, dejanske hitrosti pa so odvisne od različnih dejavnikov (na xDSL tehnologijii so dinamične in odvisne od oddaljenosti od centrale ter tehničnega stanja bakrene parice, na optični povezavi pa so odvisne od omrežne opreme na sami lokaciji, lahko pa tudi od števila priključenih uporabnikov na določeno optično vlakno). Na Rune omrežju se vsakemu naročniškemu paketu mesečno obračuna dodatek v višini 5 EUR. Cena in drugi pogoji ponudbe so lahko predmet uskladitev ali sprememb v skladu z vsakokrat veljavnimi splošnimi in posebnimi pogoji, ki veljajo za vaš paket. Uskladitev ali sprememba se lahko nanaša na vsebinske spremembe ponudbe ali pa spremembe pogojev naročniškega razmerja (npr. splošnih pogojev, cenika). Za paket A1 Fix net veljajo Posebni pogoji A1 fiksnih paketov, ki so skupaj Posebnimi pogoji za širokopasovne storitve in Splošnimi pogoji, cenami ostalih storitev, storitev v tujini in cenami izven zakupljenih količin na voljo na 040 40 40 40, A1.si in na prodajnih mestih A1. A1 Slovenija, d. d., Ameriška ulica 4, SI-1000.
      • Ugodnosti 100 dni preizkusa z možnostjo vračila naročnine

        V primeru, da naročnik ni zadovoljen z naročeno storitvijo lahko naročniško razmerje v prvih 100-ih dneh od aktivacije prekine in zahteva povračilo stroškov naročnine za naročeni paket. V primeru, da naročnik zahteva vračilo naročnine zaradi nezadovoljstva, se mu povrnejo stroški naročnine paketa, ki so nastali od aktivacije paketa. V tem primeru je upravičen do povračila stroškov naročnine paketa od prvega do zadnjega dneva naročniškega razmerja, ki pa ne sme biti kasnejši kot 100-i dan od aktivacije. Strošek naročnine zajema samo strošek osnovne naročnine paketa brez morebitnih dodatnih storitev paketa, ki jih je stranka naročila. Do povračila stroškov naročnine niso upravičene stranke, ki so v zadnjih 12-ih mesecih že zahtevale povračilo stroškov naročnine zaradi nezadovoljstva z isto davčno številko ali pa na istem naslovu. Ugodnost velja za pakete: A1 Net+TV S, A1 Net+TV M, A1 Net+TV L ter A1 Fix net. Ugodnost 100 dni preizkusa z možnostjo vračila naročnine ne velja za uporabnike storitev na omrežju Rune, ki so sklenili aneks za brezplačno izgradnjo priključka.
      • Pogosta vprašanja o Net in Xplore TV paketih

        1. Kako delujejo paketi Ultra Net in Ultra Xplore TV?
        Ultra tehnologija deluje prek mobilnega omrežja 5G in v vaš doma prinaša ultra visoke internetne hitrosti.

        2. Kakšni paketi so na voljo?
        Izbirate lahko med paketi, ki vključujejo:
        • internet 
        • internet in vsebino po izbiri
        • internet in televizijo
        • internet, televizijo in vsebino na po izbiri

        3. Kaj je vsebina po izbiri?
        Vsebina po izbiri je storitev videa na zahtevo ali dodatni programski TV sklop, ki je že vključen v ceno paketa Ultra Net maxi+ in Ultra Xplore TV maxi+. Uporabniki omenjenih paketov si lahko ob sklenitvi izberejo želeno storitev iz nabora, ki je opisan v nadaljevanju.

        V primeru izbire dveh ali več storitev hkratni, kot vključena v paket velja storitev z najnižjo redno ceno. Ostale storitve se zaračunajo v skladu s takrat veljavnim cenikom.

        4. Med katerimi vsebinami lahko izbiram?
        V okviru paketa Ultra net maxi+ lahko uporabnik izbira med video vsebinami na zahtevo:
        • Netflix Basic
        • HBO premium S
        • VOYO
        • NBA League Pass

        V okviru paketa Ultra Xplore TV maxi+ lahko uporabnik izbira med video vsebinami na zahtevo in dodatnimi programskimi TV sklopi:
        • Netflix Basic
        • NBA League Pass
        • HBO Premium
        • Balkan
        • Pink
        • Arena Sport Premium
        • Pickbox Now
        • Minimax
        • FilmBox
        • Happy Dog
        • Red Point Premium
        • RUS 5+

        Uporabnik lahko izbere tudi storitev Netflix Standard ali Netflix Premium, ampak v tem primeru doplača razliko v redni mesečni ceni od storitve Netflix Basic.

        5. Kako pogosto lahko zamenjam vsebino po izbiri?
        Vsebino po izbiri lahko zamenjate 30 dni po vklopu prve vsebine oz. vsakih naslednjih 30 dni po zamenjavi.

        6. Kako dolgo lahko uporabljam izbrano vsebino v okviru svojega paketa?
        Vsebino po izbiri lahko brez doplačila uporabljate celoten čas uporabe paketa Ultra net maxi+ ali Ultra Xplore TV maxi+

        7. Ali lahko dodatne vsebine vklopim tudi na ostalih paketih, ki ne vključujejo vsebine po izbiri?
        Da, tudi v okviru ostalih paketov (Ultra Net maxi, Ultra Xplore TV mini in Ultra Xplore TV Maxi) lahko vklopite dodatne vsebine, ki se v tem primeru zaračunajo skladno s takrat veljavnim cenikom.

        8. Koliko digitalnih TV sprejemnikov lahko naročim?
        V okviru paketov Ultra Xplore TV lahko naročite do skupno 4 digitalne sprejemnike. Prvi je v paket vključen brezplačno, vsak nadaljnji pa se obračuna po veljavnem ceniku.
        Izbirate lahko med klasičnim TV vmesnikom in aplikacijo za pametni TV. Možne so različne kombinacije. Pogoj za naročilo dodatnih TV vmesnikov so proste kapacitete.

        9. Kdaj lahko pričnem z uporabo storitev?
        Če naročilo opravite na enem od prodajnih mest A1 s spodnjega seznama, lahko opremo prejmete takoj! Opremo preprosto prevzamete na izbranem prodajnem mestu in jo s pomočjo enostavnih navodil priklopite sami ter še isti dan pričnete z uporabo.
        Na voljo je tudi možnost, da vam opremo pošljemo po pošti ali pa vam storitve priklopi A1 terenski tehnik. Izbira je vaša.
        Seznam A1 prodajnih mest, kjer lahko prejmem opremo takoj:
        • Center A1 Izola
        • Center A1 Koper
        • Center A1 Koper Supernova
        • Center A1 Kranj
        • Center A1 Ljubljana BTC
        • Center A1 Ljubljana Center
        • Center A1 Ljubljana Interspar Vič
        • Center A1 Ljubljana Aleja Šiška
        • Center A1 Lucija
        • Center A1 Maribor Europark
        • Center A1 Murska Sobota BTC
        • Center A1 Trbovlje
        • A1 Domžale Twin trade
        • A1 Domžale M&T
        • oA1 Radovljica
        • A1 Ljubljana Črnuče
        • A1 Jesenice
        • A1 Velenje
        • A1 Lenart
        • A1 Nova Gorica center
        • A1 Ptuj
        • A1 Kočevje
        • A1 Novo mesto
        • A1 Ljutomer
        • A1 Murska Sobota
        • A1 Škofja Loka
        • A1 Grosuplje
        • A1 Ljubljana Bežigrad
        • A1 Žalec
        • A1 Brežice
        • A1 Kamnik
        • A1 Postojna
        • A1 Šentjernej
        • A1 Mozirje
        • A1 Vrhnika
        • A1 Celje Planet Tuš
        • A1 Maribor Tabor
        • A1 Maribor Center
        • A1 Slovenske Konjice
        • A1 Gornja Radgona

        10. Kako si namestim opremo?
        Navodila za namestitev ste prejeli poleg Ultra opreme. So pa na voljo tudi na spletni strani https://www.a1.si/ultra-vodic. Navodila so na voljo v video in pisni obliki.

        11. Kam v stanovanju namestim opremo, da bom dosegal najvišje možne hitrosti?
        V formo na spletni strani https://www.a1.si/ultra-vodic vpišite naslov uporabe storitev in prikaže se vam predlog za priporočeno postavitev Ultra opreme.

        12. Opreme sam ne znam namestiti. Kam se lahko obrnem za pomoč?
        V primeru težav z namestitvijo nas kontaktirajte preko telefona na številko 040 40 40 40 ali nam pišite prek klepeta na A1.si.

        13. Storitve po namestitvi opreme ne delujejo kot sem pričakoval. Kam se lahko obrnem za pomoč?
        Ob napačni namestitvi opreme lahko prihaja do slabšega delovanja storitev. V tem primeru nas kontaktirajte preko telefona na številko 040 40 40 40 ali nam pišite prek klepeta na A1.si.

        14. Opreme ne želim namestiti sam. Moram za namestitev s strani terenskih tehnikov plačati?
        Ne. Namestitev opreme lahko na vašo željo opravi terenski tehnik. V tem primeru vso potrebno opremo na dogovorjen termin s seboj prinese tehnik. Namestitev opreme je brezplačna.

        15. Rad bi naročil paket Ultra Net ali Ultra Xplore TV, ampak se želim o delovanju storitev najprej prepričati sam? Je to možno brez prekinitve obstoječih storitev?
        Za uporabo paketov Ultra Net in Ultra Xplore TV ni potrebna prekinitev obstoječega naročniškega razmerja, kar pomeni, da z uporabo lahko pričnete kadarkoli, obstoječe storitve pa prekinete kasneje, ko se sami prepričate o Ultra izkušnji, ki jo paketi prinašajo.

        16. Kako dolgo bo časovni zamik brezplačen?
        Storitev časovni zamik je vključena:
        • 1 mesec brezplačno v paketu Ultra Xplore TV mini
        • 3 mesece brezplačno v paketu Ultra Xplore TV maxi
        • Brezplačno za celoten čas uporabe v paketu Xplore TV maxi+

        17. Je prenos podatkov omejen?
        Ne. V pakete Ultra Net in Ultra Xplore TV je vključen neomejen prenos podatkov, veljajo pa načelo normalne in običajne uporabe.

        18. Ali oprema, ki sem jo prejel, preide v mojo last?
        Ne, oprema ostaja v lasti A1, vam pa je dodeljena v uporabo za obdobje uporabe storitev. V primeru prekinitve paketa Ultra Net ali Ultra Xplore TV opremo vrnete podjetju A1.

        19. Za priklop storitev sem prejel tudi zunanjo anteno. Je antena vodoodporna?
        Ob pravilni namestitvi zunanje antene, je le ta vodoodporna in je v primeru slabega vremena ne potrebujete prestavljati z mesta, kjer jo imate nameščeno.

        20. Ali lahko opremo prenašam na druge lokacije?
        Ne. Opremo lahko uporabljate samo na lokaciji, ki je v pogodbi zavedena kot lokacija uporabe storitev. Delovanje opreme je zagotovljeno samo tej lokaciji. V primeru kršitve vam storitve lahko izklopimo.

        21. Sem uporabnik mobilnih storitev A1. Ali ob sklenitvi paketa Ultra Net ali Ultra Xplore TV prejmem kakšno ugodnost?
        Da. Za vsak paket Ultra Net ali Ultra Xplore TV, ki ga imate na istem računu kot mobilni paket, prejmete 1 € popusta na vsak mobilni paket, ki je kompatibilen z MultiMIO popusti (do skupno maksimalno 12 €). Več o MultiMIO popustih si lahko preberete tukaj.

        22. Lahko na paketu Ultra Net ali Ultra Xplore TV uporabljam fiksno telefonijo?
        Ne. Fiksna telefonija na paketih Ultra Net in Ultra Xplore TV žal ni mogoča. Če jo nujno potrebujete, vam svetujemo naročilo fiksnih paketov.

        23. Ali lahko na paketih Ultra Xplore TV uporabljam Teletext?
        Prek TV vmesnika žal uporaba Teletexta ni možna, lahko pa do njega dostopate na https://teletext.rtvslo.si/.
      • Posebna ponudba "Xplore TV in Net paketi na A1 Optiki 2024"

        Posebno ponudbo »Net in Xplore TV paketi na A1 Optiki 2024« lahko izkoristijo vsi novi naročniki ali obstoječi naročniki, ki v času trajanja ponudbe zamenjajo tehnologijo na A1 Optiko na kateremkoli aktualnem paketu Net ali Xplore TV. Do ponudbe so upravičeni naročniki, ki vsaj 60 dni pred sklenitvijo novega naročniškega razmerja niso bili naročniki katerega koli fiksnega paketa na A1 Optiki ali sklepajo dodatno naročniško razmerje za paket. Posebna ponudba velja za fizične in pravne osebe od 24. 4. 2024 do vključno 30. 6. 2024. Promocija vključuje 71,48% na paket Net maxi, 62,54% na paket Net maxi+, 64,32% na paket Xplore TV mini,  72,25% na paket Xplore TV maxi in 77,97% na paket Xplore TV maxi+ za prvih 12 mesecev in 57,19% na paket Net maxi, 57,54% na paket Net maxi+, 52,42% na paket Xplore TV mini,  57,44% na paket Xplore TV maxi in 55,91% na paket Xplore TV maxi+  za naslednjih 12 mesecev ob vezavi za 24 mesecev. Po izteku 24-mesečnega obdobja promocijske cene, se uporabniku prične zaračunavati redna cena izbranega naročniškega paketa Net ali Xplore TV, v skladu s takrat veljavnim cenikom. Popust ne more biti izplačan v gotovini ali se prenesti na tretjo osebo. Popusti se med seboj izključujejo. Internetna hitrost za navedeni naročniški paket velja na optični povezavi. Priklop v 5 dnevih velja za priključke, ki so v času sklepanja pogodbe že zgrajeni in pripravljeni na aktivacijo storitev.  Vse navedene cene vključujejo DDV. Cena in drugi pogoji ponudbe so lahko predmet uskladitev ali sprememb v skladu z vsakokrat veljavnimi splošnimi in posebnimi pogoji, ki veljajo za vaš paket. Uskladitev ali sprememba se lahko nanaša na vsebinske spremembe ponudbe ali pa spremembe pogojev naročniškega razmerja (npr. splošnih pogojev, cenika). Za pakete veljajo Posebni pogoji fiksnih paketov Net in Xplore TV, ki so skupaj s Cenikom, Splošnimi in Posebnimi pogoji na voljo na 040 40 40 40, A1 Slovenija | A1 in na prodajnih mestih A1.