Pogosta vprašanja
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Koliko časa imam za prevzem paketa v izbranem centru A1?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
Uporabniki, ki podaljšujete obstoječe naročniško razmerje ali kupujete izdelke iz proste prodaje, imate možnost dostave na dom oz. na izbrani naslov.
Pri vseh ostalih nakupih - tj. pri sklepanju novega naročniškega razmerja in nakupu dodatne opreme in/ali izdelkov iz proste prodaje - se lahko odločite za dostavo na dom ali osebni prevzem v enem od Prodajnih mest A1, razen: A1 prodajno mesto v Europarku, A1 prodajno mesto Vič, A1 prodajno mesto Citypark Ljubljana, A1 prodajno mesto Mercator Kranj in A1 prodajno mesto Mercator Šiška. Osebnega prevzema prav tako ne morete opraviti na partnerskih prodajnih mestih.
Naknadna sprememba načina dostave (tj. na dom ali osebni prevzem), ko oddate naročilo, ni več mogoča.
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?
Moj A1 in A1 Spletna trgovina
-
A1 Spletna trgovina
-
Moj A1
-
Prek A1 spletne trgovine sklepam novo naročniško razmerje in želim prenesti številko od drugega operaterja. Katero številko prepišem z računa?
-
Na kakšen način bom obveščen o točnem terminu dostave?
-
Komu je namenjena A1 spletna trgovina?
-
Koliko časa imam za prevzem paketa v izbranem centru A1?
-
Kakšni so pogoji uporabe A1 spletne trgovine?
-
Kakšni so pogoji oz. kriteriji za vračilo blaga?
-
Kakšna je maksimalna vrednost enega naročila?
-
Kakšen način dostave lahko izberem?
Uporabniki, ki podaljšujete obstoječe naročniško razmerje ali kupujete izdelke iz proste prodaje, imate možnost dostave na dom oz. na izbrani naslov.
Pri vseh ostalih nakupih - tj. pri sklepanju novega naročniškega razmerja in nakupu dodatne opreme in/ali izdelkov iz proste prodaje - se lahko odločite za dostavo na dom ali osebni prevzem v enem od Prodajnih mest A1, razen: A1 prodajno mesto v Europarku, A1 prodajno mesto Vič, A1 prodajno mesto Citypark Ljubljana, A1 prodajno mesto Mercator Kranj in A1 prodajno mesto Mercator Šiška. Osebnega prevzema prav tako ne morete opraviti na partnerskih prodajnih mestih.
Naknadna sprememba načina dostave (tj. na dom ali osebni prevzem), ko oddate naročilo, ni več mogoča.
-
Kakšen je postopek vračila naročenega blaga?
-
Kakšen je postopek po oddaji naročila?
-
Kakšen je postopek naročila?
-
Kako spremljam status naročila?
-
Kako lahko naročeno blago plačam?
-
Kako je zagotovljena varnost nakupa prek A1 spletne trgovine?
-
Kaj potrebujem za prevzem naročene pošiljke?
-
Kaj pomeni strošek varščine, ki se mi je prikazal v postopku nakupa oz. na povzetku naročila?
-
Kaj naj storim, če je blago oz. njegova embalaža poškodovana?
-
Kaj naj naredim, če me v trenutku, ko pride dostavna služba, ni doma?
-
Kaj naj naredim, če je moje naročilo zavrnjeno?
-
Kaj lahko kupim prek A1 spletne trgovine?
-
Ali za kupljeno blago velja garancija?
-
Ali lahko uveljavljam stvarno napako?
-
Ali lahko blago naročim tudi v tujino?