Pogosta vprašanja
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Potekla mi je vezava, ali se s tem prekine tudi naročniško razmerje?
-
Koliko stane prekinitev naročniškega razmerja?
Prekinitev naročniškega razmerja oz. zapiranje računa je brezplačna. Naročniki fiksnih paketov in paketov Ultra, ki so sklenili naročniško razmerje po 3. septembru 2025 in prekinejo naročniško razmerje prej kot v 730 dnevih (24 mesecev), so dolžni A1 plačati tudi strošek vzpostavitve in/ali izgradnje priključka pri končnemu uporabniku - vse v roku in na način v skladu z izstavljenim računom A1. Cene preverite v Splošnem ceniku (Dodatne storitve).
Če prekinete naročniško razmerje v času veljavne vezave s pogodbo o zagotovitvi posebne ugodnosti, povrnete sorazmerni del prejete ugodnosti, ki se obračuna na naslednjem izdanem računu. Osnovi za izračun sta znesek ugodnosti, ki ste ga prejeli s pogodbo o zagotovitvi posebne ugodnosti in čas do izteka vezave. Višino preverite na portalu Moj A1 v zavihku Nastavitve/Nastavitve telefona.
Če prekinete naročniško razmerje in hkrati prenesete mobilno telefonsko številko v omrežje drugega operaterja prejmete sporočilo SMS, ki vsebuje:
- znesek preostalih obrokov za napravo,
- strošek neplačanih računov (brez DDV),
- strošek sorazmernega dela prejete ugodnosti (brez DDV).
-
Kako lahko prekinem naročniško razmerje?
-
Ali po prekinitvi naročniškega razmerja prejmem še kakšen račun?
-
Kakšen je postopek, če je naročnik preminil?
-
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke
Naročnina in razmerje
- Prihod k A1
- Naročniško razmerje
- Računi
- Tujina
- Paketi brez naročnine - A1 Simpl
- Nadzor nad porabo
- Varnost (kraja, izguba, nadlegovanje)
- Identifikacija in elektronsko podpisovanje
-
Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov
-
Prenos lastništva
-
Objava telefonske številke v imeniku
-
Osebni podatki, telefonska številka
-
Menjava naročniškega paketa
-
Menjava obračunskega obdobja
-
Prehod iz naročniškega na predplačniški paket
-
Predčasni nakup telefona
-
Zamrznitev naročniškega razmerja
-
Prekinitev naročniškega razmerja
-
Potekla mi je vezava, ali se s tem prekine tudi naročniško razmerje?
-
Koliko stane prekinitev naročniškega razmerja?
Prekinitev naročniškega razmerja oz. zapiranje računa je brezplačna. Naročniki fiksnih paketov in paketov Ultra, ki so sklenili naročniško razmerje po 3. septembru 2025 in prekinejo naročniško razmerje prej kot v 730 dnevih (24 mesecev), so dolžni A1 plačati tudi strošek vzpostavitve in/ali izgradnje priključka pri končnemu uporabniku - vse v roku in na način v skladu z izstavljenim računom A1. Cene preverite v Splošnem ceniku (Dodatne storitve).
Če prekinete naročniško razmerje v času veljavne vezave s pogodbo o zagotovitvi posebne ugodnosti, povrnete sorazmerni del prejete ugodnosti, ki se obračuna na naslednjem izdanem računu. Osnovi za izračun sta znesek ugodnosti, ki ste ga prejeli s pogodbo o zagotovitvi posebne ugodnosti in čas do izteka vezave. Višino preverite na portalu Moj A1 v zavihku Nastavitve/Nastavitve telefona.
Če prekinete naročniško razmerje in hkrati prenesete mobilno telefonsko številko v omrežje drugega operaterja prejmete sporočilo SMS, ki vsebuje:
- znesek preostalih obrokov za napravo,
- strošek neplačanih računov (brez DDV),
- strošek sorazmernega dela prejete ugodnosti (brez DDV).
-
Kako lahko prekinem naročniško razmerje?
-
Ali po prekinitvi naročniškega razmerja prejmem še kakšen račun?
-
Kakšen je postopek, če je naročnik preminil?
-
-
Izbira načina obveščanja o spremembi pogojev
-
Ponovni vklop številke