Pogosta vprašanja
-
Zamenjal sem SIM, kdaj jo lahko začnem uporabljati?
-
Kako zamenjam kartico SIM in koliko me stane?
Kartico SIM lahko zamenjate na katerem koli prodajnem mestu A1:
- naročniki potrebujete za identifikacijo veljaven osebni dokument.
- uporabniki predplačniškega paketa na prodajnem mestu predložite certifikat A1 Simpl (PUK številka) ali obstoječo kartico SIM in svojo telefonsko številko.
- če ste poslovni uporabnik, lahko menjavo kartice SIM uredite s pomočjo svojega skrbnika oz. z obiskom zakonitega zastopnika vašega podjetja na prodajnem mestu A1.
Menjavo fizične kartice SIM za eSIM ali menjavo eSIM za eSIM lahko zasebni in poslovni naročniki, ki ste uporabniki android telefonov, uredite sami prek operacijskega sistema svojega telefona (zaenkrat na voljo samo za telefone Samsung Fold 7, Flip 7 in Flip 7 FE):
- Na svojem telefonu odprite Nastavitve (Settings).
- Izberite Povezave (Connections).
- Izberite Upravljaj SIM (SIM card management).
- V primeru prenosa na nov telefon potrdite prenos svojega mobilnega paketa na nov telefon. Telefon mora biti povezan v mobilno ali Wi-Fi omrežje.
Postopek se lahko razlikuje od menija posameznega proizvajalca. Storitev za uporabnike predplačniških mobilnih storitev ni na voljo.
Zamenjava fizične kartice SIM ali eSIM na prodajnih mestih se zaračuna v višini 11,99 €, obračunala se bo na naslednjem mesečnem računu po opravljeni menjavi. Menjava eSIM, ki jo opravi uporabnik sam prek operacijskega sistema svojega telefona, je brezplačna.
-
Ali moram ob zamenjavi kartice SIM spremeniti tudi telefonsko številko?
-
Kako lahko zamenjam kartico SIM, če uporabljam storitev Dve kartici – ena številka?
-
Ali lahko svojo kartico SIM zamenjam za mikroSIM ali nanoSIM?
-
Ali lahko predplačniki uporabljamo kartico mikroSIM ali nanoSIM?
-
Želim uporabljati LTE/4G in 5G omrežje. Ali moram zamenjati kartico SIM?
Telefoni in naprave
- Nakup telefona
- Zamenjava klasične kartice SIM v novejšo kartico uSIM
- Kartica eSIM
- Menjava kartice SIM
- Težave s kartico SIM
- Dodatna kartica SIM
- PIN, PUK, Geslo
- Servis telefonov in naprav
- Splošne ročne nastavitve naprav
-
Zamenjal sem SIM, kdaj jo lahko začnem uporabljati?
-
Kako zamenjam kartico SIM in koliko me stane?
Kartico SIM lahko zamenjate na katerem koli prodajnem mestu A1:
- naročniki potrebujete za identifikacijo veljaven osebni dokument.
- uporabniki predplačniškega paketa na prodajnem mestu predložite certifikat A1 Simpl (PUK številka) ali obstoječo kartico SIM in svojo telefonsko številko.
- če ste poslovni uporabnik, lahko menjavo kartice SIM uredite s pomočjo svojega skrbnika oz. z obiskom zakonitega zastopnika vašega podjetja na prodajnem mestu A1.
Menjavo fizične kartice SIM za eSIM ali menjavo eSIM za eSIM lahko zasebni in poslovni naročniki, ki ste uporabniki android telefonov, uredite sami prek operacijskega sistema svojega telefona (zaenkrat na voljo samo za telefone Samsung Fold 7, Flip 7 in Flip 7 FE):
- Na svojem telefonu odprite Nastavitve (Settings).
- Izberite Povezave (Connections).
- Izberite Upravljaj SIM (SIM card management).
- V primeru prenosa na nov telefon potrdite prenos svojega mobilnega paketa na nov telefon. Telefon mora biti povezan v mobilno ali Wi-Fi omrežje.
Postopek se lahko razlikuje od menija posameznega proizvajalca. Storitev za uporabnike predplačniških mobilnih storitev ni na voljo.
Zamenjava fizične kartice SIM ali eSIM na prodajnih mestih se zaračuna v višini 11,99 €, obračunala se bo na naslednjem mesečnem računu po opravljeni menjavi. Menjava eSIM, ki jo opravi uporabnik sam prek operacijskega sistema svojega telefona, je brezplačna.
-
Ali moram ob zamenjavi kartice SIM spremeniti tudi telefonsko številko?
-
Kako lahko zamenjam kartico SIM, če uporabljam storitev Dve kartici – ena številka?
-
Ali lahko svojo kartico SIM zamenjam za mikroSIM ali nanoSIM?
-
Ali lahko predplačniki uporabljamo kartico mikroSIM ali nanoSIM?
-
Želim uporabljati LTE/4G in 5G omrežje. Ali moram zamenjati kartico SIM?