Za izjemne trenutke, ki jih ne želite zamuditi

V omrežju A1 Slovenija vam omogočamo vrhunsko izkušnjo z zanesljivim 4G/LTE omrežjem najvišjih hitrosti – za izjemne trenutke, ki jih ne želite zamuditi.

Jamstvo omrežja

Delite svojo izkušnjo s 4G/LTE omrežjem v mobilni aplikaciji Moj A1 in podarimo vam 24 ur popolnoma neomejenega in brezplačnega prenosa podatkov v LTE omrežju A1 Slovenija.

Kako do 24h neomejenega prenosa podatkov?

  1. Na svoj mobilni telefon namestite aplikacijo Moj A1. (iPhone, Android)
  2. V aplikaciji izberite »Jamstvo 4G/LTE omrežja« 
  3. Delite svojo izkušnjo z omrežjem in brezplačen prenos podatkov bo samodejno aktiviran in vam bo na voljo naslednji dan od 00.00 do 24.00 v omrežju A1 Slovenija.

 

V naše 4G/LTE omrežje verjamemo, ker:

  • s 4G/LTE omrežjem pokrivamo več kot 98 % prebivalcev Slovenije (več)
  • smo prvi v Sloveniji, ki smo ponudili polne hitrosti prenosa podatkov (do 150/50 Mbit/s) na vseh naročniških pogovornih paketih (več)
  • je v našem 4G/LTE omrežju, glede na tržni delež, prenesenega največ prenosa podatkov v Sloveniji (med mobilni operaterji) (več)
  • smo prvi v Sloveniji in med prvimi v Evropi v sodelovanju s svojim tehnološkim partnerjem Nokio uspešno dosegli hitrosti prenosa podatkov nad 850 Mbit/s v komercialnem omrežju 4G/LTE (več)

 

Moj A1

Mobilna aplikacija Moj A1 je namenjena vsem uporabnikom A1, ki želite spremljati informacije o svojem naročniškem razmerju. Z aplikacijo lahko pregledujete svojo trenutno porabo, zamenjate mobilni ali fiksni paket, kupite različne mobilne in fiksne opcije, najdete najbližje prodajno mesto preko naprednega geo-iskalnika. Vsi, ki hodite v tujino, pa lahko preverite cene za opravljanje storitev v tujini.

 

 

Pogosta vprašanja o omrežju

Kaj je omrežje LTE?

Kratica LTE pomeni Long Term Evolution oziroma dolgoročna evolucija, označujemo pa jo lahko tudi s kratico 4G. Prinaša trenutno najhitrejšo izkušnjo mobilnega interneta in omogoča, da v omrežju 4G/LTE prenašate podatke kar do 10-krat hitreje kot v omrežju 3G. Izjemno razliko v hitrosti boste opazili pri igranju iger, prenosu glasbe, videa ali datotek in brskanju po spletu.

Kako ugotovite, ali vaš mobilni telefon podpira 4G/LTE omrežje? 

Če je na zaslonu vašega telefona poleg znaka za omrežni signal izpisano tudi 4G ali LTE, to pomeni, da telefon podpira 4G/LTE omrežje in da imate dostop do njega. Prav tako lahko v nastavitvah telefona preverite (Omrežne nastavitve), ali telefon omogoča 4G/LTE omrežje.

Ali res 4G/LTE omrežje porabi več baterije kot ostala omrežja (3G, 2G)?

4G/LTE omrežje je za vaš telefon enako obremenjujoče kot druga omrežja (3G, 2G), saj je telefon stalno prijavljen v omrežje. Poraba je zato primerljiva brezžičnemu omrežju (WiFi) oz. 2G in 3G omrežju. 

Imate težavo z 4G/LTE omrežjem znotraj stanovanja/hiše? 

V primeru slabega delovanja 4G/LTE omrežja znotraj vašega doma, vam predlagamo, da kontaktirate našo službo za pomoč uporabnikom na tehnicna.podpora@A1.si oz. na 040 40 40 40. Naši svetovalci bodo preverili, ali so na vaši lokaciji predvidene ojačitve 4G/LTE signala. V nasprotnem primeru vam predlagamo, da v telefonu nastavite »Samodejno izbiro omrežja«, saj bo v tem primeru telefon sam izbral najboljše omrežje na lokaciji. 

Kako veste, ali vaša SIM kartica podpira 4G/LTE omrežje?

Starejše SIM kartice niso podpirale 4G/LTE tehnologije. Za dostop do 4G/LTE omrežja potrebujete USIM kartico, ki jo prepoznate po oznaki LTE oz. U SIM.

USIM kartica ima na 8. mestu številko 6.

SIM 89386406150576029862

V primeru, da se na tem mestu nahaja drugačna številka kot 6, gre za navadno SIM kartico. 

SIM 89386405120794085286

Kako preverite pokritost z 4G/LTE omrežjem na svojem domačem naslovu?

Zemljevid pokritosti 4G/LTE omrežja je na voljo tukaj. Podrobnejšo preveritev in zasedenost 4G/LTE omrežja na konkretni lokaciji lahko preverite s klicem na 040 40 40 40. 

 

Več Skrij

Pogosta vprašanja o ugodnosti 24 ur neomejenega prenosa podatkov

Kdo je upravičen do brezplačnega prenosa podatkov?

Ugodnost 24 ur brezplačnega prenosa podatkov je na voljo vsem A1 naročnikom pogovornih storitev in/ali storitev za mobilni internet, ki imajo aktiven račun za mobilno aplikacijo Moj A1, so nosilci naročniškega razmerja in ki preko mobilne aplikacije Moj A1 v obdobju do 31. 12. 2017 oddajo izkušnjo o LTE omrežju A1 Slovenija. 

Kolikokrat lahko aktivirate brezplačen neomejen prenos podatkov?

Možnost neomejenega brezplačnega prenosa podatkov za 24 ur lahko aktivirate enkrat, in sicer v obdobju od 26. 7. do 31. 12. 2017. 

Kolikokrat lahko delite svojo izkušnjo z omrežjem v aplikaciji Moj A1?

Svojo izkušnjo lahko delite z nami večkrat, dan brezplačnega neomejenega prenosa podatkov pa boste prejeli enkrat (ob prvi oddaji). 

Ali lahko izkušnjo oddate v namizni različici aplikacije Moj A1 na svojem računalniku?

Oddaja izkušnje preko spletnega portala Moj A1 ni podprta, zato vam predlagamo, da si naložite mobilno verzijo aplikacije v trgovinah App store in Google Play

Ali lahko neomejen brezplačen prenos podatkov za 24 ur aktivirate na prodajnem mestu A1?

Neomejen brezplačen prenos podatkov za 24 ur je mogoče aktivirati izključno preko mobilne aplikacije Moj A1.

Moja telefonska številka/naročniško razmerje črpa podatke iz drugega, nosilnega naročniškega razmerja, saj imam paket A1 SIM za souporabo. Ali lahko tudi jaz pridobim dan neomejenega brezplačnega prenosa podatkov? 

Če vaše naročniško razmerje črpa količine prenosa podatkov iz drugega naročniškega razmerja/paketa vam brezplačen neomejen prenos podatkov velja v primeru, če si ga aktivira nosilna naročniška številka. Svojo izkušnjo o 4G/LTE omrežju A1 Slovenija pa lahko oddate sami. 

Ali lahko koristim ugodnost 24 ur neomejenega prenosa podatkov, če se nahajam v tujini?

Če se nahajate v državah EU/EEA, namesto 24-urnega neomejenega prenosa podatkov v omrežju A1 Slovenija pridobite 1 GB dodatnega prenosa podatkov v EU/EEA glede na zakupljene količine v paketu. Dodaten 1 GB prenosa podatkov v EU/EEA se aktivira šele, ko porabite vse količine prenosa podatkov v svojem naročniškem paketu.

Več Skrij

Več informacij

Na podlagi statističnih podatkov AKOS Testa za zadnji 2 leti (podatek merjen 25. 7. 2017) ima mobilno 4G/LTE omrežje A1 Slovenija najvišjo pritočno hitrost med mobilnimi omrežji slovenskih operaterjev (download). Veljajo Splošni pogoji za izvajanje elektronskih komunikacijskih storitev za potrošnike in Posebni pogoji  za izvajanje mobilnih storitev, ki so skupaj s cenami ostalih storitev ter ostalimi pogoji na voljo na 040404040, spletni strani in na prodajnih mestih A1 Slovenija.
Več Skrij