Oglejte si vse tekme NBA lige!

Ustvarite si čisto SVOJO izkušnjo lige z novo aplikacijo NBA!

vsebina po meri (prikazana glede na izbrano, najljubšo ekipo, igralca in drugih preferenc)

top zgodbe (ekskluziven dostop do novic o tekmah v živo, vrhuncev, strategij, … )

rezultati (zadnjih tekem in možnost nastavitev opomnikov za prihodnje)

interaktivni ogledi tekem v živo

opomniki po meri (nastavljeni glede na igralca, ekipo, tekmo, … )

Responsive Image

Oglejte si tekme NBA najugodneje pri A1.

NBA League Pass

neomejeno tekem

vse tekme lige (tudi končnice in finale)
tekme zvezdniškega konca tedna
prenosljive vsebine za ogled brez internetne povezave
NBA TV s 7-dnevnimi arhivi
9,99 €/m

1. Kako naročite opcijo NBA League Pass (uporabniki mobilnih paketov A1)?

1. Vklop opcije

V mobilni aplikaciji Moj A1 v meniju Opcije / Druge opcije izberi eno izmed NBA opcij. Ali pa obišči prodajno mesto A1, A1 Live Shop, izberite Klepet.

2. Prenesite aplikacijo

Prenesite in naložite aplikacijo NBA iz trgovin za aplikacije.

3. Registracija

Vpišite uporabniško ime in geslo, ki ga uporabljate za mobilno aplikacijo Moj A1. Nato ustvarite svoje uporabniško ime in geslo za aplikacijo NBA ali vpišete obstoječe.

Prenesite mobilno aplikacijo NBA:

2. Kako naročite programski sklop NBA League Pass (uporabniki TV paketov A1)?

1. Prenos aplikacije

Aplikacijo NBA na vašo napravo namestite, tako da jo prenesete iz trgovin za aplikacije.

2. Prijava v aplikacijo

 V desnem zgornjem kotu izberite ikono uporabnika / Sign- in / V pasici A1 izberite gumb Začni.

Vpišite uporabniško ime in geslo, ki ga kot uporabnik TV paketov uporabljate za mobilno aplikacijo /aplikacija-moja1 Moj A1. Najdete ju tudi v pogodbi o naročniškem razmerju. / Izberite gumb Prijava.

Po prijavi izberite gumb Začni in sledite korakom.

3. Registracija

V aplikaciji NBA ustvarite svoje uporabniško ime in geslo, če ga še nimate.

  • Pogosta vprašanja

    Kdo lahko uporablja NBA League Pass?
    Storitev NBA League Pass lahko uporabljajo vsi naročniki mobilnih in fiksnih paketov, ki so uporabniki mobilnih paketov A1 Go! ter fiksnih paketov A1 Kombo ali A1 Net+TV. Mobilni uporabniki lahko storitev vklopite kot opcijo, uporabniki fiksnih storitev pa kot programski sklop. Za aktivacijo oziroma uporabo potrebujete uporabniški račun za Moj A1 in aplikacijo NBA. Uporabnikom predplačniških paketov storitev ni na voljo.

    Na katerih napravah lahko uporabljam aplikacijo NBA?
    Aplikacija NBA je na voljo na mobilnih napravah z operacijskim sistemom Android (4.3 ali novejši) ali iOS (10 ali novejši). Vsebine lahko spremljate tudi prek internetnih brskalnikov na osebnih računalnikih PC ali Mac ter na napravah oziroma platformah Android TV, Apple TV, Xbox One, Roku in Chromecast. Aplikacija za uporabo zahteva dostop do interneta po mobilnem omrežju ali z brezžično povezavo Wi-Fi.

    Ali za plačilo NBA League Pass potrebujem kreditno kartico?
    Ne. Mesečna naročnina za NBA League Pass se zaračuna neposredno na vašem mesečnem računu za storitve A1.

    Kako prekličem naročilo na storitev NBA League Pass?
    NBA League Pass lahko prekličete kadar koli na v aplikaciji Moj A1, na prodajnih mestih A1 ali s klicem na številko skupine za podporo uporabnikom 040 40 40 40 oziroma na tak način, kot ste aplikacijo aktivirali.

  • Opis NBA League Pass

    NBA League Pass je storitev, ki omogoča in ponuja:
    • spremljanje košarkarskih tekem lige NBA v živo,
    • ogled najzanimivejših videoposnetkov dogajanja med zvezdniškim koncem tedna,
    • ogled končnice in finala NBA,
    • dodatne informacije o igralcih in njihovih rezultatih v celotni sezoni NBA,
    • dostop do arhivskih posnetkov, ponovitev tekem iz zadnjih sezon, intervjujev z igralci in dokumentarnih filmov.
  • Pravno obvestilo NBA League Pass

    Pravna obvestila v nadaljevanju se nanašajo samo na uporabnike, ki so potrošniki. Za potrebe teh pravnih obvestil se beseda »uporabnik« uporablja kot sopomenka za potrošnika.

    Funkcionalnost kot zmožnost NBA League Pass, da opravlja svoje funkcije glede na svoj namen

    NBA League Pass omogoča ljubiteljem košarke celovito in prilagojeno doživetje gledanja košarke – lige NBA. Storitev uporabnikom omogoča dostop do vseh NBA tekem v živo in arhivskih posnetkov, vrhuncev ter ekskluzivnih vsebin na zanesljiv in uporabnikom prijazen način.
    Namen NBA League Passa je, da ljubiteljem košarke omogoči ogled NBA tekem in povezanih vsebin kadarkoli in kjerkoli na različnih napravah. Za dosego tega cilja storitev ponuja vrsto funkcij in možnosti, ki so namenjene zagotavljanju celovite uporabniške izkušnje.
    Funkcionalnost NBA League Passa vključuje pretakanje vsebin v živo in na zahtevo, zagotavljanje visokokakovostnega videa ter ponujanje različnih možnosti ogleda, kot so različni koti kamere, živi statistični podatki in funkcija DVR. Storitev vključuje tudi funkcije, kot so opomniki za prihajajoče tekme, možnost iskanja in filtriranja vsebin glede na specifično ekipo ali igralca ter možnosti prilagajanja uporabniške izkušnje.
    Skupno gledano je funkcionalnost NBA League Passa osredotočena na zagotavljanje celovitega in prilagojenega doživetja gledanja košarke, ki ustreza potrebam in željam naročnikov. Storitev ponuja fleksibilnost in priročnost glede načina in kraja dostopa do vsebin ter stremi k zagotavljanju brezhibne in visokokakovostne uporabniške izkušnje.
    Storitev zlasti omogoča:
    • vsebina po meri (prikazana glede na izbrano, najljubšo ekipo, igralca in drugih preferenc)
    • top zgodbe (ekskluziven dostop do novic o tekmah v živo, vrhuncev, strategij, … )
    • rezultati (zadnjih tekem in možnost nastavitev opomnikov za prihodnje)
    • interaktivni ogledi tekem v živo
    • opomniki po meri (nastavljeni glede na igralca, ekipo, tekmo, … )

    Prek NBA League Pass si tako uporabniki lahko ogledajo med drugim:
    • neomejeno tekem
    • vse tekme lige (tudi končnice in finale)
    • tekme zvezdniškega konca tedna
    • prenosljive vsebine za ogled brez internetne povezave
    • NBA TV s 7-dnevnimi arhivi

    Minimalne sistemske zahteve za ogled

    NBA League Pass za svoje delovanje zahteva širokopasovno internetno povezavo (DSL/kabel ali višjo) z zmogljivostjo 800 kbps ali več. Če imate hitrost internetne povezave 3 Mbps ali več in vaš računalnik izpolnjuje spodaj navedene zahteve, boste lahko uživali v vsebinah NBA.com v najvišji kakovosti videa. Čeprav bodo večina funkcij delovale na napravah, ki izpolnjujejo minimalne zahteve, bo združljivost s pretočnimi vsebinami NBA v živo in arhivskimi posnetki odvisna od naprave zaradi številnih kombinacij strojne opreme in operacijskih sistemov. Za najboljšo izkušnjo pretakanja vsebin poskrbite, da uporabljate najnovejšo različico brskalnika in operacijskega sistema na vašem računalniku.

    Minimalne zahteve za Windows
    Procesor x86 združljiv s hitrostjo 2,33 GHz ali hitrejši, ali Intel® Atom™ s hitrostjo 1,6 GHz ali hitrejši za netbooke
    32 in 64-bitni: Windows 7, Windows 8.1 in Windows 10
    Najnovejši Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge ali Opera
    512 MB RAM-a (za netbooke priporočamo 1 GB RAM-a); 128 MB grafičnega pomnilnika
    Čeprav bodo funkcije delovale z 512 MB RAM-a, bo doživetje predvajanja pri višjih bitnih hitrostih lahko vplivalo na kakovost predvajanja

    Minimalne zahteve za Mac
    Procesor Intel Core™ Duo s hitrostjo 1,83 GHz ali hitrejši
    Mac OS X v10.9 ali novejši
    Najnovejši Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari ali Opera
    512 MB RAM-a; 128 MB grafičnega pomnilnika

    Minimalne zahteve za Android
    Android OS 7 ali novejši

    Minimalne zahteve za iOS
    iPhone ali iPad z OS 14+ ali novejšim

    Interoperabilnost in združljivost

    Aplikacija NBA je na voljo na mobilnih napravah z operacijskim sistemom Android (7 ali novejši) ali iOS (10 ali novejši). Vsebine lahko spremljate tudi prek internetnih brskalnikov na osebnih računalnikih PC ali Mac ter na napravah oziroma platformah Android TV, Apple TV, Xbox One, Roku in Chromecast. Aplikacija za uporabo zahteva dostop do interneta po mobilnem omrežju ali z brezžično povezavo Wi-Fi.
    Več informacij je na voljo na Supported Devices & Requirements – NBA Help Center


    NBA aplikacija je na voljo za uporabo na različnih računalnikih, mobilnih napravah, tabličnih računalnikih, povezanih napravah in igralnih konzolah. Za celoten seznam, vključno z minimalnimi zahtevami sistema, glejte spodaj. (Supported Devices & Requirements – NBA Help Center)

    Za najboljšo izkušnjo pretakanja vsebin poskrbite, da imate najnovejši operacijski sistem na vaši napravi in najnovejšo različico brskalnika, če uporabljate računalnik, da lahko dostopate do najnovejših funkcij in funkcionalnosti. (Supported Devices & Requirements – NBA Help Center) Mobilne naprave in tablični računalniki: (Supported Devices & Requirements – NBA Help Center)

    iPhone (OS 14+)
    iPad (OS 14+)
    Android (OS 7.0+)
    Android tablični računalniki (OS 7.0+)
    Chromecast (Gen 3+)

    Povezane naprave:
    Apple TV (OS 14+)
    Android TV
    Igralne konzole:
    PlayStation 4, 5

    Posodobitve

    Skladno z veljavno potrošniško zakonodajo vas obveščamo o posodobitvah, vključno z varnostnimi posodobitvami , ki so potrebni za ohranjanje skladnosti digitalne vsebine in digitalne storitve. 

    A1 bo uporabniku  - potrošniku zagotovil informacije o posodobitvah in da bodo posodobitve, ki jih je potrošnik upravičen prejeti v skladu s pogodbo o dobavi digitalne vsebine ali digitalne storitve, na voljo v celotnem obdobju, v katerem podjetje zagotavlja storitev NBA League Pass pod pogojem, da je operacijski sistem pametnega televizorja in/ali povezan pametni televizor oz. Pametni telefon/tablica (skupno “pametne naprave”) še vedno med podprtimi programi oziroma napravami kot jih določa razvijalec. Zaradi navedenega je zelo pomembno, da sledite vsem navodilom o posodobitvah  proizvajalca oz. razvijalca in ne opuščate posameznih posodobitev, saj takšno ravnanje lahko privede do neskladnosti digitalne vsebine ali digitalne storitev ali celo do varnostnih tveganj, v zvezi s čimer A1  ne prevzema nikakršne odgovornosti. A1 prav tako ne odgovarja za nepravilne posodobitve v primeru potrošnikovega neupoštevanja navodil proizvajalca ali razvijalca, nepravilne prve namestitve (inštalacije) ki so posledica neupoštevanja jasnih navodil A1, proizvajalca ali razvijalca ter tudi ne za morebitne vsiljene posodobitve tega subjekta. Šteje, se, da je bil potrošnik o razpoložljivosti posodobitev ter o posledicah opustitve v konkretnem primeru seznanjen najkasneje v trenutku, ko ga je o tem obvestil proizvajalec oz. razvijalec, na način, ki ga ta predvideva v svojih splošnih pogojih uporabe. Šteje se, da je bilo obvestilo o razpoložljivosti posodobitev in ter o posledicah opustitve posodobite podano, in da ga je potrošnik prejel, tudi ko prejme samodejno obvestilo o tem s strani proizvajalca ali razvijalca, saj A1 nima tehničnih zmožnosti, ustreznih dovoljenj in znanj podajati tovrstna obvestila. V primeru, da potrošnik izklopi opcijo samodejnega obveščanja - v kolikor je ta na voljo - je vsa odgovornost na potrošniku in se šteje, da je obvestilo prejel. 

    Če je bil potrošnik ob sklenitvi pogodbe izrecno obveščen, da določena lastnost digitalne vsebine ali digitalne storitve odstopa od objektivnih zahtev za skladnost in je potrošnik to odstopanje izrecno in ločeno sprejel, neskladnost ni podana.

    Digitalna vsebina ali digitalna storitev se dobavi v najnovejši različici, ki je na voljo ob sklenitvi pogodbe, razen če A1 ali NBA League Pass stranki izrecno ne sporoči, da se NBA League Pass  dobavlja v starejši inačici, potrošnik pa to sprejme. 

    Določbe v zvezi s spremembo digitalne vsebine ali digitalne storitve, kot jo ureja veljavna potrošniška zakonodaja, se ne uporabljajo za pakete storitev, ki jih nudi A1, saj ti vključujejo elemente storitve dostopa do interneta in/ali medosebne komunikacijske storitve na podlagi številke.

    Pritožbeni postopek

    V primeru nedelovanja NBA League Pass se potrošnik lahko obrne neposredno na NBA League Pass na  NBA Help Center.
    Potrošnik se lahko obrne tudi na A1 kot prodajalca tako, da obišče stran s pogostimi vprašanji glede delovanja aplikacij dosegljiva na Pogosta vprašanja | A1  ali preko kontaktnega obrazca na https://www.a1.si (razdelek »Pomoč in informacije«) ali po pošti na naslov A1 Slovenija, d. d., Ameriška ulica 4, 1000 Ljubljana, ali na elektronski naslov info@a1.si ali s klicem na 040 40 40 40 oziroma se oglasi v najbližji poslovalnici A1. A1 bo v primeru, če reklamacije ne bo mogel rešiti sam,  podano reklamacijo posredoval naprej na NBA League Pass.

    Odstop od pogodbe

    V primeru ko je potrošnik sklenil paketno pogodbo, ki poleg dostopa do NBA League Pass vsebuje še drugo blago ali storitve, lahko potrošnik v primeru neskladnosti pri dobavi digitalne vsebine ali storitve, odstopi pod pogoji iz veljavne potrošniške zakonodaje, zgolj in samo izključno od pogodbe za dobavo digitalne vsebine ali digitalne storitve - to je od pogodbe za aktivacijo NBA League Pass. 

    Pravno obvestilo lahko prenesete tukaj.

TV paketi pri A1

Od grozljivk do komedij. Od dram do trilerjev. Od resničnostnih šovov do kuharskih oddaj. Od kolesarjenja do skokov. Od La Lige do Bundeslige.
Vsi imajo tudi vključen VOYO – brez doplačila.  Skratka, v A1 TV paketih se dobi res vse, kar si gledalci lahko zaželite.