Povabite prijatelja na A1 in oba prihranita 50 % pri mobilnem paketu.

Želite prihraniti pri mesečni naročnini?
Nič lažjega: povabite prijatelja na A1 in tako obema zagotovite 50 % popusta na mesečno naročnino mobilnega paketa za kar dve leti (za obstoječega naročnika celo brez vezave).
Vse, kar naj prijatelj stori je, da sklene novo naročniško razmerje na kateremkoli mobilnem paketu A1. Najkasneje do konca aprila. 

Delite svojo kodo in prejmite popust!

1. Poiščite svojo unikatno kodo, ki smo vam jo poslali po SMS sporočilu. Če ste kodo izgubili, pošljite ključno besedo POPUST na številko 6111 in poslali vam jo bomo ponovno.

2. Posredujte svojo kodo prijatelju ali družinskemu članu, ki še ni pri A1.

3. Ko prijatelj sklene novo naročniško razmerje, oba prejmeta 50 % popust na mesečno naročnino za dve leti.

Izberite mobilni paket po svoji meri:

 

Neomejena zabava z neomejenimi klici, sporočili in prenosom podatkov po polni 5G hitrosti ter vključene zabavne vsebine. 

Preveri MIO pakete

 

Paketa A1 miniVajb in A1 Vajb sedaj že od 6,99 € na mesec za mlade od 6. do dopolnjenega 31. leta starosti.

Preveri ponudbo za mlade

 

Popolna brezskrbnost z neomejenimi klici, sporočili in prenosom podatkov že od 6,49 € na mesec.

Preveri ponudbo za upokojence
  • Več o promociji Pripelji prijatelja

    Promocija »Pripelji prijatelja 2024« velja od 03.04.2024 do 30.04.2024 in vsebuje 50 % popusta za 24 mesecev na mesečno naročnino mobilnega paketa za novega in obstoječega naročnika, pogoj za pridobitev popusta za novega naročnika je 24-mesečna vezava. Po izteku 24 mesecev, v katerih velja popust na redne cene paketov, se prične zaračunavati redna cena izbranega paketa. Nov in obstoječi naročnik sta do ugodnosti upravičena, če novi naročnik po priporočilu obstoječega naročnika in skladno s pogoji te promocije sklene novo naročniško razmerje na enem izmed naslednjih mobilnih paketov A1: miniMIO, midiMIO, maksiMIO, Podjetni miniMIO, Podjetni midiMIO, Podjetni maksiMIO, A1 Vajb ali A1 miniVajb. Obstoječi uporabnik prejme popust na mesečno naročnino svojega mobilnega paketa A1 (ne velja za pakete All Inclusive, A1 Go! kidz, SIMPL na račun, Podjetni zakup, Poslovni Smart, Poslovni Premium in ostale posebne pakete za poslovne uporabnike), ko njegovo kodo unovči nov naročnik.
    Pogoj za obračun popusta je unovčenje kode, ki jo obstoječi naročnik prejme preko SMS sporočila in jo posreduje novemu naročniku. Popust se preneha obračunavati obstoječemu in novemu naročniku v trenutku, ko obstoječi naročnik, ki je novemu naročniku dal kodo za popust in je novi naročnik to kodo unovčil, na podlagi katere se popust obračunava, prekine svoje naročniško razmerje ali v trenutku ko novi naročnik, ki je prejel in unovčil kodo, prekine naročniško razmerje, sklenitev katerega predstavlja pogoj za obračun predmetnega popusta. Prenos obstoječe naročniške pogodbe na drugega naročnika ne pomeni sklenitve nove naročniške pogodbe. Popust je unovčljiv le ob predložitvi kode, ki je bila obstoječemu naročniku s strani A1 posredovana preko SMS sporočila. Koda je unovčljiva samo enkrat in se lahko uporabi za sklenitev le enega novega naročniškega razmerja. Ugodnost ni združljiva z drugimi promocijskimi ponudbami in akcijami A1 (izjema so popusti multiMIO, Connect in 1 € senior popust). Ugodnost ni zamenljiva za gotovino ali druge oblike ugodnosti. Če ima obstoječi naročnik na obstoječem paketu že vključen popust na mesečno naročnino iz druge promocije, se mu ta izbriše ob aktivaciji novega popusta. Kot novi naročnik se šteje vsak uporabnik, ki ni bil naročnik A1 mobilnega paketa vsaj zadnjih 75 dni pred uveljavljanjem ugodnosti iz te promocije.

    Vse cene vključujejo DDV. Cena in drugi pogoji ponudbe so lahko predmet uskladitev ali sprememb v skladu z vsakokrat veljavnimi splošnimi in posebnimi pogoji, ki veljajo za vaš paket. Uskladitev ali sprememba se lahko nanaša na vsebinske spremembe ponudbe ali pa spremembe pogojev naročniškega razmerja (npr. splošnih pogojev, cenika). Za pakete MIO veljajo Splošni pogoji za izvajanje elektronskih komunikacijskih storitev za potrošnike oziroma Splošni pogoji za izvajanje elektronskih komunikacijskih storitev za pravne osebe in podjetnike, Posebni pogoji za izvajanje mobilnih storitev ter opis paketov MIO, ki so skupaj s cenami ostalih storitev in pogoji ponovne vezave za obstoječe naročnike na voljo na 040 40 40 40, A1.si in na prodajnih mestih A1.  
  • Pogosta vprašanja

    Kodo sem delil s prijateljem, kdaj dobim popust?
    Prijatelj prejme popust takoj ob sklenitvi novega naročniškega razmerja, obstoječi naročnik pa bo imel popust upoštevan najkasneje v 10 delovnih dneh po unovčitvi njegove kode. Ne glede na to, kdaj bo popust obstoječemu uporabniku vklopljen, mu bo popust veljal 24 mesecev od dneva vklopa popusta (in ne od datuma unovčitve kode).

    Do kdaj ima prijatelj čas, da sklene novo naročniško razmerje pri A1?
    Vaš prijatelj lahko z vašo unikatno kodo sklene novo naročniško razmerje najkasneje do 30. 04. 2024.

    Med katerimi paketi lahko prijatelj izbira, če želi s kodo skleniti novo naročniško razmerje pri A1?
    Izbira lahko med mobilnimi paketi miniMIO, midiMIO, maksiMIO, Podjetni miniMIO, Podjetni midiMIO, Podjetni maksiMIO, A1 Vajb ali A1 miniVajb.

    Svoje kode za novo naročniško razmerje ne najdem, kje jo lahko dobim?
    Če ste izgubili ali izbrisali svojo unikatno kodo za novo naročniško razmerje pri A1, ki smo vam jo poslali prek SMS sporočila, in bi jo želeli posredovati prijatelju, pošljite SMS s ključno besedo POPUST na številko 6111. V povratnem SMS-u boste ponovno prejeli svojo unikatno kodo.

    Svoje unikatne kode za novo naročniško razmerje nisem prejel, kje jo lahko dobim?
    Pošljite SMS s ključno besedo POPUST na številko 6111. V povratnem SMS-u boste prejeli svojo unikatno kodo za novo naročniško razmerje pri A1. Če do promocije niste upravičeni (naročniki paketov All Inclusive, A1 Go! kidz, SIMPL na račun in nekaterih paketov za poslovne uporabnike), kode ne boste prejeli.

    Kako unovčim kodo za popust?
    Kodo za popust lahko unovčite na najbližjem prodajnem mestu A1, tako da jo pokažete ob sklenitvi novega naročniškega razmerja.