<span class="txt-white-desktop">Naprave, ki vas </br>popeljejo v drug svet</span> <span class="txt-white-desktop">Naprave, ki vas </br>popeljejo v drug svet</span>

Naprave, ki vas
popeljejo v drug svet


Predstavljamo popolnoma novo ponudbo televizorjev, prenosnih računalnikov, igralnih konzol, zvočnikov za hišni kino (soundbar), bluetooth zvočnikov in kamer po ugodnih cenah na 24 obrokov.

Prenosniki

Prenosniki
  •  
  •  
 

Televizorji

Televizorji
  •  
  •  
  •  
 

Zvočniki

Zvočniki
  •  
  •  
  •  
 

Kamere

Kamere
  •  
  •  
 

Soundbar

Soundbar
  •  
  •  
  •  
 

Igralne konzole

Igralne konzole
  •  
  •  
 

Zakaj izbrati obročni nakup pri A1?

 

 
Brez obresti in stroškov financiranja
 
Odlične cene, brez vezave
 
Ugodno in enostavno plačevanje preko A1 računa
 
Brezplačna dostava

Nakup na obroke samo za A1 naročnike

Nakup je možen za naročnike mobilnih ali fiksnih storitev A1, ki ste naši naročniki vsaj 6 mesecev.

Kako kupim naprave na obroke?

 
1. Izbor naprave
V najbližji poslovalnici ali preko telefonske prodaje izberite želeni izdelek.
2. Podpis pogodbe
Ob nakupu v poslovalnici pogodbo podpišete na licu mesta. Ob nakupu preko telefonske prodaje pogodbo podpišete digitalno ali pa vam jo dostavimo na dom.
3. Prevzem naprave
Dostavna služba vam izbrani izdelek brezplačno dostavi na dom.
4. Plačilo naprave
Izdelek odplačujete obročno na svojem mesečnem računu za storitve A1.

Pogosta vprašanja

Kdo lahko kupi opremo na obroke?
Opremo na obroke lahko kupite obstoječi naročniki mobilnih ali fiksnih storitev A1, ki imate sklenjeno naročniško razmerje najmanj 6 mesecev in imate poravnane vse zapadle obveznosti na vašem naročniškem razmerju.

Kaj potrebujem za nakup naprave na obroke?
Za nakup naprave na obroke je potrebno skleniti Pogodbo o nakupu opreme na obroke. Pogodbo lahko sklenete na kateremkoli prodajnem mestu A1, kjer se identificirate z osebnim dokumentom. Naročilo za izbrano napravo lahko oddate tudi preko spletne trgovine A1 na povezavi www.A1.si/naprave-na-obroke ali telefonske številke 040 40 40 45. V tem primeru pogodbo prejmete na vaš naslov, dostavljalcu pokažete osebni dokument in podpišete pogodbo. Ob spletnem nakupu lahko pogodbo podpišete tudi digitalno ali pa vam jo dostavimo na dom.

Koliko naprav lahko kupim na obroke?
Na enem naročniškem razmerju lahko kupite največ 5 naprav na obroke. Skupni znesek mesečnega obroka vseh naprav ne sme biti višji od 50,00 EUR z DDV. Znesek mesečnega obroka za vaš mobilni telefon v to ni vključen.

Na kakšen način plačam napravo?
Napravo je možno plačati samo obročno na mesečnem računu za storitve A1. Obroke lahko kadarkoli predčasno poplačate na kateremkoli prodajnem mestu A1.

Na koliko obrokov lahko kupim napravo?
Napravo lahko kupite na 24 obrokov.

Kje lahko kupim naprave na obroke?
Naprave lahko kupite preko spletne strani www.A1.si/naprave-na-obroke, na vseh prodajnih mestih A1 in preko številke 040 40 40 45, medtem ko se za ponakupna vprašanja obrnete na 040 40 40 40.

Ali je potrebno prvi obrok poravnati na prodajnem mestu?
Ne, vsi obroki se obračunajo na mesečnem računu za storitve A1.

Ali dobim pisno, elektronsko ali SMS obvestilo, ko bom odplačal vse obroke?
Ne, po poplačilu vseh obrokov za napravo ne prejmete nobenega obvestila, enostavno se bremenitev vašega računa zaključi.

Ali lahko predčasno poplačam obroke za napravo?
Obroke lahko predčasno poplačate na kateremkoli prodajnem mestu A1.

Ali lahko predčasno prekinem naročniško razmerje? Kaj se zgodi z obroki?
Naročniško razmerje lahko predčasno prekinete. V tem primeru se vsi preostali obroki za napravo obračunajo na zadnjem mesečnem računu za storitve A1.

V kolikšnem času prejmem naročeni izdelek?
Trudimo se, da bo izdelek na vašem naslovu v najkrajšem možnem času. Naročena oprema bo praviloma dostavljena v roku 7 delovnih dni, najkasneje pa v roku 30 dni od sklenitve pogodbe.

Kaj če me ob dostavi pošiljke ni doma?
Dan pred dostavo izdelka boste s strani dostavne službe prejeli SMS obvestilo o dostavi naprave skupaj s sprejemno številko. Pošiljki lahko sledite na povezavi sledenje.posta.si. Na dan dostave boste ponovno prejeli SMS obvestilo o dostavi naprave. Če ob obisku dostavne službe ne boste dosegljivi, lahko na podlagi prejetega obvestila pošiljko osebno prevzamete na pristojni pošti še 15 koledarskih dni. Po tem roku se pošiljka vrne pošiljatelju. Blaga ni mogoče naročiti poštno ležeče, dostava pa je omejena na ozemlje Republike Slovenije.

Kakšen je strošek dostave?
Dostava je za naročnike A1 brezplačna.

Pošiljka je poškodovana. Kaj storim?
Če ste ob prevzemu pošiljke opazili, da je izdelek ali pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, lahko vložite postopek odškodnine pri Pošti Slovenije. To storite tako, da ob sami dostavi naprave (v kolikor je poškodba takoj vidna) izpolnite Zapisnik o poškodovani pošiljki pri dostavljalcu oz. pošiljko (embalažo + vsebino) prinesete na pošto takoj, ko opazite poškodbo oz. najkasneje v roku 30 dni od prevzema pošiljke. Na pošti opozorite, da je potrebno izpolniti Zapisnik o poškodovani pošiljki, ki ga podpišete tudi vi. Po prejetju vse potrebne dokumentacije, se na Pošto Slovenije poda zahtevek za odškodnino. Zahtevek na Pošti Slovenije komisijsko obravnavajo in na podlagi odgovora ali odobritve se vrne kupnina ali naroči nov artikel. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo odškodnina rešena v najkrajšem možnem času.

O poškodovani pošiljki nas obvestite tudi na e-naslov info@A1.si ali po telefonu na številko 040 40 40 40. Ob prijavi škode bomo potrebovali tudi fotografije paketa, embalaže (notranje in zunanje), poškodovanega artikle, dostavnice in pa opis poškodbe.

OPOZORILO: Shranite originalno embalažo, saj jo v primeru uveljavljanja transportne poškodbe nujno potrebujete.

Kaj v primeru okvare izdelka?
V primeru, da bi imeli težavo z napravo/opremo, ki ste jo kupili pri A1, vam svetujemo, da garancijo uveljavljate neposredno pri pooblaščenem servisu. Stvarno napako lahko uveljavljate na prodajnem mestu A1.

Kam lahko odnesem napravo na popravilo?
Podatki o pooblaščenih serviserjih se nahajajo pri opisu posamezne naprave oziroma v dokumentaciji prodajnega kompleta. Prav tako si lahko sezname vseh pooblaščenih servisov za posamezne naprave ogledate spodaj:

1. Televizorji:

Dast servis in trgovina d.o.o.
Cvetkova ulica 25
1000 Ljubljana
Telefon: 01/429 24 06
https://www.dast.si/

2. Prenosniki: 

- ASUS, DELL

ITS Intertrade d.o.o.
Glonarjeva ulica 1
1000 Ljubljana
Telefon: 05/934 34 01
Epošta: info@its-it.si
http://www.its-it.si/

- PCX

Monitor: ITS Intertrade d.o.o.
Glonarjeva ulica 1
1000 Ljubljana
Telefon: 05/934 34 01
Epošta: info@its-it.si
http://www.its-it.si/

- PCX komplet

E-misija d.o.o
Ljubljanska c. 21d, p.p.81
1241 Kamnik
Telefon: 01/830 35 32
Epošta: info@e-misija.si
http://www.e-misija.si/

- HP

BIROTEHNA d.o.o.
Litijska cesta 259
1261 Ljubljana-Dobrunje
Telefon: 01/585 37 77
Epošta: info@birotehna.si
http://www.birotehna.si/

3. Zvočniki za hišni kino (soundbari):

Dast servis in trgovina d.o.o.
Cvetkova ulica 25
1000 Ljubljana
Telefon: 01/429 24 06
https://www.dast.si/

4. Kamere, igralne konzole:

RAM 2, d.o.o.
Bratislavska cesta 7
1000 Ljubljana
Telefon: 01/586 27 00
Epošta: servis@ram2.si
http://www.ram2.si/

Kje lahko pogledam pretekle nakupe naprav?
Svoje pretekle nakupe in podatke o preostalih obrokih si lahko ogledate v aplikaciji Moj A1 oz. na povezavi moj.a1.si.

Več Skrij