Pogosta vprašanja
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis?
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
S servisa so mi poslali telefonski aparat oz. drugo opremo, vendar napaka še vedno ni odpravljena. Kakšen je postopek ponovne reklamacije?
Preskus, ali je napaka v telefonu ali drugi opremi (TV, računalnik, igralna konzola ...) odpravljena, se izvede dvakrat. Najprej na samem servisu in nato tudi v našem distribucijskem centru. Vendar velja to le za primere, ko gre za merljivo okvaro, npr. okvaro tipke, telefon ali računalnik se ne vklopi ipd.
Če se pri poskusu v testnem času ne pojavi napaka, se napravo obravnava, kot da je popravljena, in se vrne uporabniku.
Če se napaka ponovno pojavi, vam svetujemo, da napravo z vso dokumentacijo (garancijski list, predhodni delovni nalogi servisa) ponovno pošljete ali dostavite na prodajno mesto, na katero je bil poslan ali dostavljen pri prvi reklamaciji in težavo še bolj natančno opišete.
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?
Telefoni in naprave
-
Nakup telefona
-
Zamenjava klasične kartice SIM v novejšo kartico uSIM
-
Kartica eSIM
-
Menjava kartice SIM
-
Težave s kartico SIM
-
Dodatna kartica SIM
-
PIN, PUK, Geslo
-
Servis telefona
-
Splošne ročne nastavitve naprav
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis?
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
S servisa so mi poslali telefonski aparat oz. drugo opremo, vendar napaka še vedno ni odpravljena. Kakšen je postopek ponovne reklamacije?
Preskus, ali je napaka v telefonu ali drugi opremi (TV, računalnik, igralna konzola ...) odpravljena, se izvede dvakrat. Najprej na samem servisu in nato tudi v našem distribucijskem centru. Vendar velja to le za primere, ko gre za merljivo okvaro, npr. okvaro tipke, telefon ali računalnik se ne vklopi ipd.
Če se pri poskusu v testnem času ne pojavi napaka, se napravo obravnava, kot da je popravljena, in se vrne uporabniku.
Če se napaka ponovno pojavi, vam svetujemo, da napravo z vso dokumentacijo (garancijski list, predhodni delovni nalogi servisa) ponovno pošljete ali dostavite na prodajno mesto, na katero je bil poslan ali dostavljen pri prvi reklamaciji in težavo še bolj natančno opišete.
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?