Elektronski podpis </br>dokumentov Elektronski podpis </br>dokumentov

Elektronski podpis
dokumentov

Postopek za elektronski podpis dokumentov z lastnim certifikatom:

  • Na e-naslov boste prejeli sporočilo z navodili in aktivno povezavo za elektronski podpis dokumentov. Kliknite na povezavo. * Če v 24 urah ne kliknete na povezavo, bo sistem avtomatsko preusmeril dokumente kurirski službi.

  • S klikom na povezavo se v brskalniku odpre spletna stran Setcce. Izberete, kakšne vrste certifikat uporabljate. Dodatna razlaga se skriva za ikono »i« na desni strani.

  • Vnesite vaš e-naslov.

  • Vnesite Potrditveno kodo, ki ste jo prejeli na posredovan e-naslov.

  • Preglejte dokumente in podpišite z izbranim certifikatom.

  • Zaključite postopek elektronskega podpisovanja dokumentov.

  • Na e-naslov boste prejeli elektronsko podpisane dokumente, Cenik in Splošne pogoje poslovanja.

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. 6
  7. 7
7