Poišči pomoč in informacije

NAZAJ Menjava naročniškega paketa

Menjava mobilnega naročniškega paketa znaša 9,99 EUR in se obračuna na naslednjem izdanem računu

V primeru menjave paketa v času vezave s Pogodbo o zagotovitvi posebne ugodnosti, se pri prehodu na nov paket obračuna sorazmerni del prejete ugodnosti. Osnova za izračun je vrednost ugodnosti, ki ste jo prejeli na podlagi Pogodbe o zagotovitvi posebne ugodnosti in se dnevno znižuje. Podrobne informacije za vašo naročniško številko lahko preverite na številki za podporo uporabnikom 040 40 40 40 ali na portalu Moj A1.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Menjavo mobilnega naročniškega paketa lahko uredite:

  • na portalu Moj A1 pod menijem Pregled/Moje razmerje/Naročniško razmerje,
  • s klicem na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40,
  • z obiskom najbližjega prodajnega mesta A1, kjer bo menjavo naročniškega paketa za vas uredil svetovalec na prodajnem mestu,
  • po elektronski pošti na elektronski naslov info@A1.si.

Menjavo fiksnega naročniškega paketa (televizija, internet, telefonija) lahko uredite:

  • s klicem na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40,
  • z obiskom najbližjega prodajnega mesta A1, kjer bo menjavo naročniškega paketa za vas uredil svetovalec na prodajnem mestu,
  • po elektronski pošti na elektronski naslov info@A1.si.
  • po pošti na naslov A1 Slovenija, d. d., PE Maribor, Ulica Vita Kraigherja 3, SI- 2000 Maribor.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Možna je ena menjava mobilnega naročniškega paketa v vašem obračunskem obdobju.

 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Pogovori in storitve za mobilne in fiksne storitve (televizija, internet, telefonija) bodo do menjave paketa zaračunani v skladu s tarifami starega paketa, po menjavi paketa pa v skladu s tarifami novega paketa.


Pri mobilnih storitvah mesečno naročnino zaračunavamo za nazaj, kar pomeni, da na naslednjem izdanem računu po menjavi paketa spremembo že upoštevamo (obračun sorazmernega deleža).

To pomeni, da bo uporabnik po menjavi paketa dobil na prvem izdanem računu:

  • zaračunan zgolj sorazmerni delež stare naročnine za dni, ko je še bil na starem paketu ter
  • sorazmerni delež nove naročnine za dni, ko je bil že na novem paketu.


Pri A1 starih Amis paketih, ki so bili v ponudbi do 20. 4. 2017 (televizija, internet, telefonija), mesečno naročnino zaračunavamo za tekoči mesec, kar pomeni, da na naslednjem izdanem računu po menjavi paketa spremembo že upoštevamo (obračun sorazmernega deleža).

To pomeni, da bo uporabnik po menjavi paketa dobil na prvem izdanem računu:

  • dobropis za sorazmerni delež naročnine na starem paketu – ker ste naročnino na starem paketu plačali že vnaprej, še preden ste menjali paket, vam bomo na naslednjem računu sorazmerni delež naročnine upoštevali kot dobropis,
  • sorazmerni delež nove naročnine za pretekli mesec, v katerem ste menjali paketi, ter celotno naročnino za tekoči mesec.
     
Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij