Poišči pomoč in informacije

Izberite kategorijo, ki vas zanima

Izbrana kategorija

Če ste pozabili geslo, lahko novega določite na strani za pozabljeno geslo. Če ste pozabili tako uporabniško ime kot geslo, pokličite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 ali pa nam pišite in uredili vam bomo možnost ponovne registracije.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Pri sklenitvi naročniškega razmerja, se definira nosilec naročniškega razmerja. V primeru, da uporabnik ni obenem tudi nosilec naročniškega razmerja, mu lastnik lahko dodeli administratorske pravice neposredno na portalu Moj A1 ali za poslovne uporabnike izpolni Obrazec za dodelitev administratorskih pravic. Nivoji uporabniških pravic in dostopov v okviru storitve Moj A1 so naslednji:

LASTNIŠKE PRAVICE uporabniku storitve Moj A1 omogočajo:

a. pregledovanje naročniških razmerij, ki zajema vpogled v končni znesek za plačilo storitev in ostalih obračunskih elementov v posameznem obračunskem obdobju ter vpogled v razčlenjeni račun v elektronski obliki (pri ločenem računu ima uporabnik storitve Moj A1, ki ima LASTNIŠKI nivo uporabniških pravic, vpogled v končni znesek za plačilo storitev in ostalih obračunskih elementov v posameznem obračunskem obdobju za poslovne in zasebne uporabe ter vpogled v razčlenjeni račun v elektronski obliki za poslovne in zasebne uporabe), in sicer za vse uporabnike v okviru Naročniške pogodbe oz. naročniških pogodb določenega naročnika kot nosilca naročniških razmerij uporabnikov (vključno za vsa kasneje nastala naročniška razmerja oz. vse kasneje priključene uporabnike, ne glede na to ali so zajeti v Obrazcu ali ne);

b. plačevanje računov, in sicer za vse uporabnike, ki imajo svoja naročniška razmerja sklenjena v okviru Naročniške pogodbe oz. naročniških pogodb določenega naročnika kot nosilca naročniških razmerij uporabnikov (vključno za vsa kasneje nastala naročniška razmerja oz. vse kasneje priključene uporabnike, ne glede na to ali so zajeti v Obrazcu ali ne);

c. naročanje, spreminjanje in preklic nekaterih brezplačnih storitev, in sicer za vse uporabnike, ki imajo svoja naročniška razmerja sklenjena v okviru Naročniške pogodbe oz. naročniških pogodb določenega naročnika kot nosilca naročniških razmerij uporabnikov (vključno za vsa kasneje nastala naročniška razmerja oz. vse kasneje priključene uporabnike, ne glede na to ali so zajeti v Obrazcu ali ne);

d. naročanje, spreminjanje in preklic nekaterih plačljivih storitev, in sicer za vse uporabnike, ki imajo svoja naročniška razmerja sklenjena v okviru Naročniške pogodbe oz. naročniških pogodb določenega naročnika kot nosilca naročniških razmerij uporabnikov (vključno za vsa kasneje nastala naročniška razmerja oz. vse kasneje priključene uporabnike, ne glede na to ali so zajeti v Obrazcu ali ne) ter

e. druge storitve v skladu z vsakokratno ponudbo A1.

ADMINISTRATORSKE PRAVICE uporabniku storitve Moj A1 omogočajo enake pravice kot lastniške, vendar samo za naročniška razmerja, ki jih določi lastnik.

UPORABNIŠKE PRAVICE uporabniku storitve Moj A1 omogočajo dostop do portala z uporabniškim imenom in registracijskim geslom in samodejen OMEJEN DOSTOP, s katerim lahko opravlja naslednje funkcionalnosti:

a. pregledovanje naročniškega razmerja za telefonsko številko, ki zajema vpogled v znesek za plačilo storitev in ostalih obračunskih elementov v posameznem obračunskem obdobju ter vpogled v razčlenjeni račun v elektronski obliki;

b. naročanje, spreminjanje in preklic nekaterih brezplačnih storitev za telefonsko številko;

c. naročanje, spreminjanje in preklic nekaterih plačljivih storitev za telefonsko številko;

d. druge storitve v skladu z vsakokratno ponudbo A1.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Do portala Moj A1 dostopate z vpisom svojega uporabniškega imena in gesla, ki ste ga izbrali ob registraciji.

Če portala še niste uporabljali, je najprej potrebno opraviti registracijo. Izberete poljubno uporabniško ime in geslo ter sledite navodilom na portalu Moj A1.


Uporabniki paketov A1 Kombo se v Moj A1 registrirate s podatki, ki ste jih prejeli:

  • uporabniki paketov A1 Kombo ste prejeli pismo dobrodošlice po sklenitvi naročniškega razmerja po pošti ali ob priklopu storitve. Vpišete se s podatki za registracijo v Moj A1 (uporabniškim imenom in geslom), ki so navedeni v pismu dobrodošlice.
  • uporabniki starejših fiksnih paketov, ki ste zamenjali svoj paket na paket A1 Kombo, uporabite podatke za fiksni internet , ki so enaki podatkom za dostop (uporabniško ime in geslo) v Moj A1. Za pomoč pri registraciji pokličite tehnično podporo Skupine za pomoč uporabnikom A1 na 040 40 40 40.

Uporabniki starejših fiksnih paketov, ki paketa ne boste zamenjali, portala Moj A1 ne morete uporabljati. S svojim naročniškim razmerjem lahko upravljate v portalu Moj račun.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Da. Če imate pri A1 sklenjeno več kot eno naročniško razmerje, lahko vsa mobilna in fiksna naročniška razmerja upravljate v okviru enega uporabniškega računa.
Vrste dostopov do portala Moj A1 in kaj posamezni dostopi omogočajo, si preberite v temi "Kakšni dostopi do portala Moj A1 so na voljo uporabnikom A1?".

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Registracijo, vse spremembe in vnose certifikata brezplačno uredite na tej povezavi.

Za pričetek vnesite svojo telefonsko številko na katero boste v obliki sporočila SMS prejeli SMS kodo, ki jo vnesite v polje "Prejeta SMS koda". Nato vpišete poljubno uporabniško ime in geslo ter sledite nadaljnjim navodilom. 


Uporabniki paketov A1 Kombo se v Moj A1 registrirate s podatki, ki ste jih prejeli:

  • uporabniki paketov A1 Kombo ste prejeli pismo dobrodošlice po sklenitvi naročniškega razmerja po pošti ali ob priklopu storitve. Vpišete se s podatki za registracijo v Moj A1 (uporabniškim imenom in geslom), ki so navedeni v pismu dobrodošlice.
  • uporabniki starejših fiksnih paketov, ki ste zamenjali svoj paket na paket A1 Kombo, uporabite podatke za fiksni internet , ki so enaki podatkom za dostop (uporabniško ime in geslo) v Moj A1. Za pomoč pri registraciji pokličite tehnično podporo Skupine za pomoč uporabnikom A1 na 040 40 40 40.

Uporabniki starejših fiksnih paketov, ki paketa ne boste zamenjali, portala Moj A1 ne morete uporabljati. S svojim naročniškim razmerjem lahko upravljate v portalu Moj račun.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Pri težavah s prijavo ali registracijo se lahko za pomoč obrnete na našo telefonsko številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Portal Moj A1 je namenjen vsem, ki želite na spletu spremljati in urejati svoje mobilno ali fiksno razmerje pri A1. Uporabljate ga lahko zasebni in poslovni uporabniki mobilnih ali fiksnih storitev ter imetniki predplačniških paketov. Od doma lahko prek spleta brezplačno, preprosto in hitro:

  • uredite spremembe, kot so npr. menjava naročniškega paketa, sprememba naslova za prejemanje računov, spremembe osebnih podatkov …,
  • vklopite in izklopite dodatne storitve (dodatni zakup prenosa podatkov, tarife za gostovanje v tujini, blokirate komercialna sporočila, vklopite ali izklopite opcije mobilnih ali fiksnih storitev…),
  • napolnite predplačniški račun A1 SIMPL,
  • plačujete in pregledujete račune in
  • spremljate preteklo in tekočo porabo.

Vsem uporabnikom pa je na voljo tudi mobilna aplikacija Moj A1 z enakim naborom funkcij, kot jih ponuja portal. Dostopna je uporabnikom operacijskih sistemov Android (v Google Play) in iOS (v App Store).

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Ob uspešni aktivaciji vklopa nove storitve, boste prejeli sporočilo SMS in obvestilo po e-pošti. V razdelku "Arhiv sprememb" lahko spremljate vse spremembe na svojem uporabniškem računu.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij