Poišči pomoč in informacije

Izberite kategorijo, ki vas zanima

Izbrana kategorija

NAZAJ Preusmeritve

Preusmeritev klicev lahko uredite:

1. Na svojem telefonskem aparatu (v meniju Nastavitve in Klicanje),

2. Z vnosom ukaznega niza v telefonski aparat:

• če ne morete odgovoriti na klic, vpišite **61*+386XXXXXXXX*11*30# in izberite tipko za klic (številka 30 pomeni čas v sekundah, po katerem se klic preusmeri in ga lahko določite sami: 5, 10, 15, 20, 25, 30),
• če ste nedosegljivi, vpišite  **62*+386XXXXXXXX*11# in izberite tipko za klic,
• če ste zasedeni, vpišite **67 *+386 XXXXXXXX*11# in izberite tipko za klic,
• če želite preusmeritev vseh klicev, vpišite **21*+386XXXXXXXX*11# in izberite tipko za klic.

3. Če svojega telefonskega aparata nimate pri sebi, lahko preusmeritev klicev urejate prek portala Moj A1 astavitve/Klicne nastavitve) oz. se obrnite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40.   

Če želite preusmeritev na tujo številko, se obrnite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40.           

     

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Za preklic preusmeritev klicev na telefon vpišite ukazni niz  ## 002 # in izberite tipko za klic.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

V domačem ali nacionalnem omrežju:

Preusmerjeni klic se obračuna uporabniku, ki ima preusmeritev aktivirano. Za naročnike Neskončnih paketov so vsi preusmerjeni klici v Sloveniji brezplačni. Če ste naročnik starejšega paketa z zakupljenimi minutami, upoštevajte, da se preusmerjeni klici obračunajo tako, kot če bi sami klicali na preusmerjeno številko.

Primer:

Imamo telefone A, B in C. Vključi se preusmeritev s telefona B na telefon C. Vsi telefoni so v domačem slovenskem omrežju.

V tem primeru plača uporabnik telefona A ceno za klic v nacionalnem omrežju, uporabnik telefona B plača ceno za klic v nacionalnem omrežju, uporabnik telefona C pa ne plača nič, ker se prejeti klic v nacionalnem omrežju ne zaračunava.

V tujini:

Če se uporabnik, ki ima aktivirano preusmeritev, in uporabnik, na katerega številko so klici preusmerjeni, nahajata v tujini, se preusmerjeni klici in njihov sprejem obračunajo skladno s cenikom za mednarodno gostovanje.

1. primer:

Imamo telefone A, B in C. Vključi se preusmeritev s telefona B na telefon C. Preusmeritev se izvede v Sloveniji.

V tem primeru plača uporabnik telefona A ceno za klic v nacionalnem omrežju, uporabnik telefona B plača ceno za klic v nacionalnem omrežju, uporabnik telefona C, ki sprejme preusmerjeni klic, pa plača dohodni klic po ceni za dohodne klice v tujini, pri čemer je cena odvisna od države, v kateri je.

2. primer:

Imamo telefone A, B in C. Vključi se preusmeritev s telefona B na telefon C. Preusmeritev se izvede v tujini. Preusmeritev je brezpogojna (CFU).

V tem primeru plača uporabnik telefona A ceno za klic v nacionalnem omrežju, uporabnik telefona B prav tako plača ceno za klic v nacionalnem omrežju, uporabnik telefona C, ki sprejme preusmerjeni klic, pa plača dohodni klic po ceni za dohodne klice v tujini, pri čemer je cena odvisna od države, v kateri je.

3. primer:

Imamo telefone A, B in C. Vključi se preusmeritev s telefona B na telefon C. Preusmeritev se izvede v tujini. Preusmeritev se izvede v primeru nedosegljivosti (CFNRC).

V tem primeru plača uporabnik telefona A ceno za klic v nacionalnem omrežju, uporabnik telefona B plača ceno za klic iz tujine v Slovenijo in hkrati ceno za dohodni klic v tujini, pri čemer je cena odvisna od države, v kateri je (oz. v kateri je bil klic preusmerjen), uporabnik telefona C, ki sprejme preusmerjeni klic, pa plača dohodni klic po ceni za dohodne klice v tujini, pri čemer je cena odvisna od države, v kateri je.

4. primer se nanaša na preusmeritve, izvedene v tujini, v naslednjih okoliščinah:

1) če se preusmeritev izvede, ko ima uporabnik telefona B izključen telefon, je postopek določanja cene enak kot v primeru 2;
2) če se preusmeritev izvede, ko je uporabnik telefona B na območju, na katerem ni signala, je postopek določanja cene enak kot v primeru 3.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Ne. Preusmeritev lahko uredite samo za klice.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Ko ste nedosegljivi ali ne morete ali ne želite odgovoriti, se vaši klici lahko preusmerijo na katero koli drugo mobilno ali stacionarno številko ali na odzivnik.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij