Poišči pomoč in informacije

Izberite kategorijo, ki vas zanima

Izbrana kategorija

NAZAJ Zakupljene količine klicev, sporočil ali podatkov

Če imate vklopljeno katero koli od opcij in bi jo želeli izklopiti, lahko večino opcij izključite:

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Minute, ki so vključene v mesečno naročnino, se obračunavajo po 60/60 obračunskem intervalu za odhodne klice v Sloveniji.

To pomeni, da se klic, ki je krajši od 60 sekund, npr. 45 sekund, zaračuna kot polna minuta oz. da se pri takem klicu odšteje ena minuta od količine zakupljenih minut v okviru posameznega paketa. Če je klic daljši od 60 sekund, se polno zaračuna vsaka nadaljna minuta pogovora.

Primera:

Klic je dolg 65 sekund: če je klic daljši od 60 sekund, se obračuna vsaka minuta. V tem primeru se klic zaračuna po ceni 0,10 EUR za polno minuto, pri čemer je treba prišteti tudi znesek za dodatnih 5 sekund, kar pomeni da teče nova minuta. Klic se v tem primeru zaračuna 0,10 EUR + 0,10 EUR in znaša 0,20 EUR.

Klic je dolg 158 sekund: dolžina klica je v tem primeru 2 minuti in 38 sekund. To pomeni, da se klic zaračuna po enačbi 3 x 0,10 EUR/min, saj že teče tretja minuta. Tak klic torej znaša 0,30 EUR.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Prenos neporabljenih minut v naslednji mesec velja le za naročnike starih paketov ZATE in Prazničnih paketov. Zakupljene minute, ki jih uporabniki paketov ZATE ne porabite v tekočem mesecu oz. obračunskem obdobju, samodejno prenesemo v naslednji mesec oziroma v naslednje obračunsko obdobje. Prenesene minute lahko porabite le v naslednjem mesecu oz. obračunskem mesecu, sicer zapadejo in jih ni mogoče več uporabiti. S tem, ko se v tekočem mesecu najprej porabijo neporabljene minute iz prejšnjega meseca, vam omogočamo najboljši izkoristek zakupljenih minut.

Zakupljena sporočila (SMS in MMS)  in zakupljeni podatki se v nobenem primeru ne prenašajo v naslednji mesec.

Vse ostale storitve vezane na tujino, kot so sporočila SMS/MMS, poslana v tujino, podatkovni klici in ostali klici, opravljeni v tujini, ali prenos podatkov v tujini, se zaračunavajo v skladu z veljavnim cenikom.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Cene za storitve izven zakupljenih količin se pri mobilnih paketih, ki niso več v ponudbi, obračunajo:

  • Klic 0,22 €/min
  • SMS/MMS 0,22 €/SMS/MMS
  • Prenos podatkov 0,0005 €/kB
  • Prenos podatkov 250 MB 1,99 €*
  • Prenos podatkov 1 GB 1,00 €**, 3,00 €***, 4,00 €****

Cene za storitve izven zakupljenih količin veljajo na paketih A1 Začetni, OSNOVNI in ZATE, XS-XL ZAME, Preprosto ZAME/Paket9, Orto SMART, Praznični in Veliki Praznični paket, Neskončni paket ter vseh obstoječih in starih paketih Mobilni internet. Na paketih XS-XL PODJETNI je cena izven zakupljenih količin v Sloveniji in v EU/EEA gostovanju enaka 0,15 €/SMS/MMS, na vseh ostalih paketih pa 0,1525 €/SMS/MMS.

* Na paketih A1 Začetni, A1 Svobodni, OPTIMALNI, ULTIMATIVNI, ORTO TRIPSTER, A1 ORTO EU, A1 ORTO EU+ in paket A1 2.SIM.
** Na paketih Orto Elastik in Praznični Orto Elastik
*** Na paketu A1 Orto Tripster+
**** Na paketih A1 Orto Epik in A1 Orto 15 GB


Cene za storitve izven zakupljenih količin za aktualne mobilne pakete A1 Go!, A1 Go! Kidz, se obračunajo:

  • Klic 0,22 €/min
  • SMS/MMS 0,22 €/SMS/MMS
  • Prenos podatkov 0,0005 €/KB
  • Prenos podatkov 3 GB 3,00 €
Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Ponastavitev količin se izvaja vsak mesec, kar je odvisno od vašega obračunskega obdobja. Količina se vedno ponastavi na prvi dan novega obračunskega obdobja (npr. vsak šesti dan v mesecu, če se vaše obračunsko obdobje začne na ta dan).

Naročnikom paketov ZATE M, Prazničnega paketa in Velikega prazničnega paketa, ki vključenih minut ne porabijo v celoti v tekočem mesecu oz. obračunskem obdobju, se te minute samodejno prenesejo v naslednji mesec oziroma naslednje obračunsko obdobje. Prenesene minute lahko uporabite le v naslednjem mesecu. V tekočem mesecu se najprej porabijo neporabljene minute iz prejšnjega meseca. Tako vam omogočamo najboljši izkoristek zakupljenih minut. Prenos neporabljenih količin ne velja za v paket ali opcije vključene količine sporočil SMS/MMS in kB.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Preverjanje lahko opravite na več načinov:

  • s poslanim sporočilom SMS s ključno besedo "STANJE" na številko 9443,
  • z nastavitvijo periodičnega obveščanja o trenutni porabi prek sporočila SMS,
  • na portalu Moj A1,
  • v aplikaciji Moj A1,
  • s klicem na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40, kjer boste ob izbiri "preverjanje porabe" na odzivniku prejeli povratno sporočilo SMS (velja za zasebne uporabnike).

Trenutna poraba vsebuje podatke informativne narave.

* Poslano sporočilo SMS za preverjanje stanja se obračuna kot poslano sporočilo SMS, v skladu z veljavnim cenikom v okviru vašega izbranega paketa. Povratno sporočilo SMS, v katerem prejmete želene informacije, je brezplačno.

** Prikaz porabe prenesenih podatkov se ne ponastavi samodejno ob zaključku obračunskega obdobja. Ponastavi se v novem obračunskem obdobju, ko opravite prvi prenos podatkov ali telefon izklopite in ponovno vklopite.

*** Če želite preveriti porabo prenesenih podatkov, ki ste jih opravili v tujini, nas pokličite na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40 (klic iz tujine ni brezplačen). 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Porabo naročniških paketov lahko dnevno spremljate:

  • na portalu Moj A1
  • v mobilni aplikaciji Moj A1,
  • s poslanim sporočilom SMS s ključno besedo STANJE na 9443*,
  • z nastavitvijo periodičnega obveščanja o trenutni porabi prek sporočila SMS,
  • s klicem na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40, kjer boste ob izbiri "preverjanje porabe" na odzivniku prejeli povratno sporočilo SMS (velja za zasebne uporabnike).

Tako lahko tudi starši kot naročniki spremljate porabo svojih otrok, ki so starejši od dopolnjenih 11 let starosti in ki že lahko postanejo uporabniki ORTO paketov. Spremljate lahko, koliko minut ali sporočil SMS so že porabili v okviru paketov, v katerih so v mesečno naročnino že vključeni klici in sporočila SMS.

Omejitev porabe si lahko poljubno zvišate ali znižate tudi pri storitvah mobilnega plačevanja (VALÚ Moneta) z zahtevo na portalu Moj A1 ali z obiskom prodajnega mesta A1.

Popoln nadzor nad stroški vam omogoča predplačniški paket A1 SIMPL, pri katerem porabo plačujete sproti z A1 vrednostnicami. Stanje porabe lahko uporabniki teh paketov dnevno spremljate tako, da vtipkajte številko *448# in pritisnite kliči, prek odzivnika ali na portalu Moj A1.

Vsem staršem svetujemo, da skupaj s svojimi otroci preberejo tudi Vodič o varni uporabi mobilnega telefona, ki opozarja na pasti pri uporabi mobilnega telefona in svetuje, kako preprečiti nekatere situacije oziroma kako reagirati v njih.

* Gre za informativni podatek.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Cene klicev so odvisne od paketa, ki ga uporabljate. Cene lahko preverite na naši spletni strani (Paketi in storitve) ali v ceniku.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij