Poišči pomoč in informacije

Izberite kategorijo, ki vas zanima

Izbrana kategorija

NAZAJ Zamrznitev naročniškega razmerja

V času zamrznitve lahko naročnik v Sloveniji prejema klice in sporočila SMS, izhodne storitve pa so onemogočene (razen klica na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40 in na številko oddelka izterjav 040 40 40 85). V tujini pa je onemogočeno opravljanje dohodnih in izhodnih storitev.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Na željo zasebnega ali poslovnega naročnika mobilnih storitev lahko naročniško razmerje, v času veljavnosti tega razmerja, tudi zamrznemo. To pomeni, da bo naročniška številka izklopljena iz omrežja. Naročniško razmerje lahko zamrznete največ dvakrat v obdobju 24 mesecev. Pri tem skupni čas zamrznitve ne sme presegati 12 mesecev.  

Naročniškega razmerja za fiksne storitve ni možno zamrzniti. 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Da. Če se naročniško razmerje v minimalnem obdobju (tj. 24 mesecev) veljavnosti naročniške pogodbe zamrzne, ali če se uporaba storitev omeji, se to obdobje vsakokrat podaljša za čas, v katerem je bilo naročniško razmerje zamrznjeno ali omejeno z uporabo storitev. Pri tem se to podaljšanje šteje za novo minimalno obdobje veljavnosti naročniške pogodbe.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Da. A1 izda v času zamrznitve naročniškega razmerja naročniku račun, na katerem je upoštevan 100 odstotni popust na mesečno naročnino.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Naročniki mobilnih storitev lahko naročniško razmerje zamrznete:

  • na portalu Moj A1,             
  • na naslov A1 Slovenija d.d., Šmartinska 134 b, 1000 Ljubljana, pošljete lastnoročno podpisani pisni zahtevek, v katerem navedete svoje podatke (naročniška številka, ime in priimek) ter datum začetka in konca zamrznitve,
  • s poslanim elektronskim sporočilom na info@A1.si,
  • na prodajnih mestih A1,
  • s klicem na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40.

Naročniškega razmerja za fiksne storitve ni možno zamrzniti.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Naročniško razmerje lahko zamrznete največ dvakrat v obdobju 24 mesecev. Pri tem skupni čas zamrznitve ne sme presegati 12 mesecev.    

Ob ponovnem priklopu številke se zaračuna znesek vklopa številke v višini 7,99 EUR.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Zamrznitev naročniške razmerja za mobilne storitve uredite v naslednjih korakih:

  • na portalu Moj A1,
  • posredujete zahtevek, v katerem navedete svoje podatke (naročniška številka, ime in priimek) ter datum začetka in konca zamrznitve,
  • poskrbite, da so na dan zamrznitve poravnane vse obveznosti,
  • po zamrznitvi številke prejmete račun, ki ga je potrebno poravnati. Na njem so obračunane opravljene storitve do dneva zamrznitve in znesek zamrznitve, ki znaša 20,98 EUR. V času zamrznitve naročniškega razmerja ne sme biti odprt noben račun.
  • o izvedbi postopka  zamrznitve vas obvestimo z dopisom.

Postopek zamrznitve se ne izvede:

  • če naročnik ni poravnal vseh obveznosti, pri čemer vas o tem obvestimo z dopisom,
  • v primeru nakupa aparata na obroke mora naročnik najprej poravnati vse obroke.

Naročniškega razmerja za fiksne storitve ni možno zamrzniti.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Na naslednjem izdanem računu se zaračuna zamrznitev v znesku 20,98 EUR, ob ponovnem priklopu pa priključnina v znesku 7,99 EUR.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij