Poišči pomoč in informacije
Izberite kategorijo, ki vas zanima
Izbrana kategorija
- Telefoni in naprave
- Naročnina in razmerje
- Storitve in aplikacije
- Moj A1 in A1 spletna trgovina
- Televizija in fiksne storitve
Na željo zasebnega ali poslovnega naročnika mobilnih storitev lahko naročniško razmerje, v času veljavnosti tega razmerja, tudi zamrznemo. To pomeni, da bo naročniška številka izklopljena iz omrežja. Naročniško razmerje lahko zamrznete največ dvakrat v obdobju 24 mesecev. Pri tem skupni čas zamrznitve ne sme presegati 12 mesecev.
Naročniškega razmerja za fiksne storitve ni možno zamrzniti.
V času zamrznitve lahko naročnik v Sloveniji prejema klice in sporočila SMS, izhodne storitve pa so onemogočene (razen klica na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40 in na številko oddelka izterjav 040 40 40 85). V tujini pa je onemogočeno opravljanje dohodnih in izhodnih storitev.
Da. Če se naročniško razmerje v minimalnem obdobju (tj. 24 mesecev) veljavnosti naročniške pogodbe zamrzne, ali če se uporaba storitev omeji, se to obdobje vsakokrat podaljša za čas, v katerem je bilo naročniško razmerje zamrznjeno ali omejeno z uporabo storitev. Pri tem se to podaljšanje šteje za novo minimalno obdobje veljavnosti naročniške pogodbe.
Zamrznitev naročniške razmerja za mobilne storitve uredite v naslednjih korakih:
- na portalu Moj A1,
- posredujete zahtevek, v katerem navedete svoje podatke (naročniška številka, ime in priimek) ter datum začetka in konca zamrznitve,
- poskrbite, da so na dan zamrznitve poravnane vse obveznosti,
- po zamrznitvi številke prejmete račun, ki ga je potrebno poravnati. Na njem so obračunane opravljene storitve do dneva zamrznitve in znesek zamrznitve, ki znaša 20,98 EUR. V času zamrznitve naročniškega razmerja ne sme biti odprt noben račun.
- o izvedbi postopka zamrznitve vas obvestimo z dopisom.
Postopek zamrznitve se ne izvede:
- če naročnik ni poravnal vseh obveznosti, pri čemer vas o tem obvestimo z dopisom,
- v primeru nakupa aparata na obroke mora naročnik najprej poravnati vse obroke.
Naročniškega razmerja za fiksne storitve ni možno zamrzniti.
Naročniki mobilnih storitev lahko naročniško razmerje zamrznete:
- na portalu Moj A1,
- na naslov A1 Slovenija d.d., Šmartinska 134 b, 1000 Ljubljana, pošljete lastnoročno podpisani pisni zahtevek, v katerem navedete svoje podatke (naročniška številka, ime in priimek) ter datum začetka in konca zamrznitve,
- s poslanim elektronskim sporočilom na info@A1.si,
- na prodajnih mestih A1,
- s klicem na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40.
Naročniškega razmerja za fiksne storitve ni možno zamrzniti.