Poišči pomoč in informacije

Izberite kategorijo, ki vas zanima

Izbrana kategorija

NAZAJ Nastavitve prenosa podatkov

Poskusite s kombinacijo izklop-vklop vašega telefona, da se aparat ponovno prijavi v omrežje. V kolikor ne bo pomagalo, se obrnite na kontaktni center 040 40 40 40, Facebook ali Twitter profil, ali obiščite najbližje prodajno mesto A1.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Poskusite z izbrisom številke proxy in številke port iz vaših omrežnih nastavitev, ter nato izklopite ter ponovno vklopite vaš telefon.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Če se pri nastavitvah soočate s težavami ali vam kljub novim nastavitvam ne deluje prenos podatkov ali MMS sporočila, izklopite in ponovno vklopite vaš telefon. Za dodatno pomoč se lahko obrnete tudi na kontaktni center 040 40 40 40, Facebook ali Twitter profil, ali obiščite najbližje prodajno mesto A1.
 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Za najboljšo uporabniško izkušnjo vam priporočamo, da iz omrežnih nastavitev za GPRS pobrišete polje proxy (posredniški strežnik) in port (vrata). Proxy nastavitve namreč niso več nujno potrebne za delovanje vašega mobilnega telefona in storitev, zato priporočamo, da jih iz telefona v celoti odstranite. Po izbrisu bo telefon deloval nemoteno.

Sledite naslednjim korakom (spodaj tudi slikovni prikaz)*:
1. V osnovnem meniju aparata izberete Nastavitve
2. Nato izberete predel poimenovan Omrežja/Posredovanje in omrežja/Komunikacija/Mobilna omrežja
3. Znotraj tega izberete Mobilna omrežja in nato Imena dostopnih točk
4. Znotraj Imena dostopnih točk izberete Si.mobil GPRS  (oziroma Si.mobil internet) ter nato v celoti izbrišete številko 80.95.224.17 iz polja 'Proxy' oziroma 'Posredniški strežnik' ter številko 9201 iz polja 'Port' oziroma 'Vrata'

Po vnosu nastavitev izklopite in ponovno vklopite vaš telefon, da se ponastavi in ponovno prijavi v omrežje.

* Poimenovanja menijev se lahko razlikujejo glede na proizvajalca ter model aparata.

Če polja Proxy ne morete spremeniti, ustvarite novo dostopno točko:

5.Vrnite se v predel Imena dostopnih točk in kliknite znak za Možnosti (obkroženo z rdečo) ter nato Nov APN (obkroženo z rumeno).

6. Nato se vam prikažejo spodnja polja za vnos:

7.Izpolnite jih s podatki, ki so navedeni na spodnji fotografiji (geslo je: internet). Nato pritisnite 'Shrani'. 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij