Poišči pomoč in informacije

Izberite kategorijo, ki vas zanima

Izbrana kategorija

NAZAJ Nastavitve prenosa podatkov

Poskusite s kombinacijo izklop-vklop vašega telefona, da se aparat ponovno prijavi v omrežje. V kolikor ne bo pomagalo, se obrnite na kontaktni center 040 40 40 40, Facebook ali Twitter profil, ali obiščite najbližje prodajno mesto A1.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Poskusite z izbrisom številke proxy in številke port iz vaših omrežnih nastavitev, ter nato izklopite ter ponovno vklopite vaš telefon.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Če se pri nastavitvah soočate s težavami ali vam kljub novim nastavitvam ne deluje prenos podatkov ali MMS sporočila, izklopite in ponovno vklopite vaš telefon. Za dodatno pomoč se lahko obrnete tudi na kontaktni center 040 40 40 40, Facebook ali Twitter profil, ali obiščite najbližje prodajno mesto A1.
 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij