Poišči pomoč in informacije

Izberite kategorijo, ki vas zanima

Izbrana kategorija

NAZAJ Razčlenjen račun

Če ste izbrali razčlenjeno obliko računa, ga boste prejeli na naslov za prejemanje računov.

Na drug naslov – naslov uporabnika – ga lahko mesečno pošljemo, če ste naročnik več telefonskih številk, za katere ste uredili zbirni račun. Mesečni račun je tako poslan na naslov prejemnika računa, razčlenjeni račun pa na naslov uporabnika.

Naročniki in uporabniki si lahko podroben seznam opravljenih storitev za obdobje zadnjih treh mesecev ogledate tudi na spletnem portalu Moj A1.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Račun lahko še vedno prejemate v tiskani obliki, do razčlenjenega računa pa brezplačno dostopate na portalu Moj A1. Lahko pa si uredite tudi prejemanje računa v elektronski obliki. Tako boste račun in razčlenjeni račun prejemali v elektronski obliki (eRačun).

Kombinacija prejemanja računa v tiskani obliki in hkrati razčlenjenega računa v elektronski obliki (na elektronski naslov) ni mogoča.


Za naročnike starejših fiksnih paketov, ki so bili v ponudbi do 20. 4. 2017 (Optika/DSL Flex, Kabel paketi)

Če želite prejeti izpis klicev stacionarne telefonije, nam pošljite dopis z lastnoročnim podpisom na naslov: A1 Slovenija, d. d., Ulica Vita Kraigherja 3, 2000 Maribor. Poslali vam bomo izpis za določen mesec, samodejnega pošiljanja izpisa klicev ob mesečnem računu ne omogočamo. Za mesečni pregled vam svetujemo, da pogledate na portalu Moj račun.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Izpis posameznih opravljenih mobilnih storitev, tj. razčlenjeni račun, si lahko za zadnje tri mesece ogledate na portalu Moj A1.

 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Uporabniki mobilnih storitev se lahko za prejemanje razčlenjenega računa odločite ob sklenitvi naročniškega razmerja ali kadar koli pozneje. Prijava oz. odjava razčlenjenega računa je mogoča na vseh prodajnih mestih A1 in na portalu Moj A1 pod Nastavitve/Nastavtve plačevanja (uporabniki, ki imajo administratorske pravice).

Zadnje tri razčlenjene račune si lahko vedno ogledate na portalu Moj A1, četudi nimate vklopljene storitve razčlenjeni račun.


Če želite naročniki starejših fiksnih paketov prejeti izpis klicev stacionarne telefonije, nam pošljite dopis z lastnoročnim podpisom na naslov: A1 Slovenija, d. d., Ulica Vita Kraigherja 3, 2000 Maribor ali na info@A1.si skupaj z vašim skeniranim podpisom. Poslali vam bomo izpis za določen mesec (mogoče za zadnje tri mesece), samodejnega pošiljanja izpisa klicev ob mesečnem računu ne omogočamo. Poslali vam bomo izpis za določen mesec, samodejnega pošiljanja izpisa klicev ob mesečnem računu ne omogočamo. Za mesečni pregled vam svetujemo, da pogledate na portalu Moj račun.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Da, razčlenjeni račun lahko naročite tudi za preteklo obdobje. Skladno z veljavno zakonodajo je to za največ zadnje tri mesece.

Svoje zadnje tri razčlenjene račune lahko vedno preverite na portalu Moj A1 ali na portalu Moj račun (velja za uporabnike fiksnih paketov, ki so bili v ponudbi do 20. 4. 2017; Optika/DSL Flex, Kabel paketi).

Kopijo razčlenjenega računa za zadnje tri mesece vam pošljemo na podlagi zahtevka podanega na prodajnem mestu A1. Kopijo razčlenjenega računa pošljemo po pošti na naslov uporabnika telefonske številke.

Storitev se obračuna v skladu z veljavnim cenikom, 1,70 EUR.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Izpis posameznih opravljenih mobilnih storitev, t. i. razčlenjeni račun, vam na vašo željo pošljemo ob vsakem mesečnem računu. Zadnje tri številke telefonskih številk so v izpisu skladno z zakonom prikrite.

Za naročnike eRačuna na elektronski naslov je prejemanje brezplačno.

Naročniki tiskanega računa lahko izbirate med:

  • prejemanjem razčlenjenega računa v tiskani obliki. Mesečna naročnina na razčlenjeni račun znaša 1,70 EUR. Prijavo uredite na portalu Moj A1, z obiskom na prodajnem mestu A1 ali s klicem na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40;
  • brezplačnim ogledom razčlenjenega računa na portalu Moj A1.

Uredite si lahko brezplačno prejemanje računa in razčlenjenega računa na svoj elektronski naslov.


Če želite naročniki starejših fiksnih paketov, ki so bili v ponudbi do 20. 4. 2017 prejeti izpis klicev stacionarne telefonije, nam pošljite dopis z lastnoročnim podpisom na naslov: A1 Slovenija, d. d., Ulica Vita Kraigherja 3, 2000 Maribor. Poslali vam bomo izpis za določen mesec, samodejnega pošiljanja izpisa klicev ob mesečnem računu ne omogočamo. Za mesečni pregled vam svetujemo, da pogledate na portalu Moj račun.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij