Poišči pomoč in informacije
Izberite kategorijo, ki vas zanima
Izbrana kategorija
- Telefoni in naprave
- Naročnina in razmerje
- Storitve in aplikacije
- Moj A1 in A1 spletna trgovina
- Televizija in fiksne storitve
Mesečne račune za svojo telefonsko številko lahko prejemate v tiskani obliki tudi na naslov, ki je drugačen od naslova naročnika oz. od naslova na vašem osebnem dokumentu.
Naslov za prejemanje računov lahko naročniki določite sami, če ste sami tudi plačniki. Če je plačnik druga oseba, je naslov za prejemanje računov možno spremeniti samo, če se na prodajnem mestu A1 hkrati oglasita oba. Zaradi identifikacije prinesita s seboj vsak svoj veljaven osebni dokument.
Da. Tako mobilno kot stacionarno telefonsko številko lahko spremenite na enem od prodajnih mest A1.
Sprememba telefonske številke se zaračuna na naslednjem izdanem računu v znesku 21,99 EUR za mobilno številko in 20,00 € z DDV za stacionarno številko. Za spremembo mobilne telefonske številke ni treba zamenjati kartice SIM.
Po menjavi telefonske številke boste ob naslednjem računu prejeli e-specifikacijo, če boste prejemali račun v elektronski obliki oz na portalu moj A1 za staro in novo naročniško številko. V primeru papirnatega računa prejmete račun in zbirno tabelo uporabnikov (pod računom), kjer je razviden strošek po številki. Na računu bo obračunano:
- za staro naročniško številko - pogovori in storitve opravljene v obdobju od konca obračunskega obdobja do dneva vklopa nove naročniške številke, sorazmerni delež mesečne naročnine od konca obračunskega obdobja do dneva vklopa nove naročniške številke (velja samo pri mobilni številki) ter znesek menjave naročniške številke;
- za novo naročniško številko - pogovori in storitve opravljene v obdobju od dneva aktivacije nove številke do konca obračunskega obdobja in sorazmerni delež naročnine (velja samo pri mobilni številki) prav tako za obdobje od dneva aktivacije nove številke in do konca obračunskega obdobja.
Naslov za prejemanje računov lahko naročniki spremenite:
- na portalu Moj A1,
- na prodajnih mestih A1,
- s sporočilom, poslanim na elektronski naslov info@A1.si,
- z lastnoročno podpisanim dopisom naročnika, poslanim na naslov: A1 Slovenija d.d., Šmartinska 134 b, 1000 Ljubljana,
- z lastnoročno podpisanim dopisom naročnika, poslanim na številko faksa 01 544 91 51,
- s klicem na telefonsko številko 040 40 40 40.
Če želite določiti drugo osebo kot plačnika mesečnih računov na svoji telefonski številki, lahko spremembo uredite tako, da se (naročnik in plačnik) hkrati vsak s svojim veljavnim osebnim dokumentom oglasita na prodajnem mestu A1.
Naročniki mobilnih storitev lahko zahtevo za spremembo naslova za prejemanje računov predložite prek portala Moj A1, na prodajnih mestih A1 ali prek elektronske pošte na naslov info@A1.si.
Naročniki na starejših fiksnih paketih, ki so bili v ponudbi do 20. 4. 2017, lahko spremembo naslova za prejemanje računov uredite na prodajnih mestih A1, prek elektronske pošte na naslov info@A1.si ali s klicem na telefonsko številko 040 40 40 40.
Če ste izgubili pogodbo, lahko z identifikacijo z osebnim dokumentom zaprosite za kopijo pogodbe na prodajnih mestih A1 ali s pisnim zahtevkom na elektronski naslov info@A1.si ali prek številke za podporo uporabnikom 040 40 40 40,
Za spremembo naslova stalnega prebivališča obiščite najbližje prodajno mesto A1. S seboj prinesite veljavni osebni dokument, na katerem je razviden novi naslov stalnega prebivališča. Naslov lahko spremenite samo naročniki in polnoletne osebe.