<span class="txt-white-desktop">Mobilno plačevanje</span> <span class="txt-white-desktop">Mobilno plačevanje</span>

Mobilno plačevanje

VALÚ Moneta

VALÚ Moneta omogoča plačevanje s telefonom na številnih plačilnih mestih z oznako VALÚ. Glavna prednost je, da se vam strošek obračuna na naslednjem mesečnem računu za telekomunikacijske storitve. Naročniki storitev A1 imate VALÚ Moneto samodejno vključeno.

 

Z VALÚ-jem lahko plačujete na več kot 3.000 plačilnih mestih po Sloveniji. Način plačila je odvisen od plačilnega mesta.

Preverite načine plačila:

Opcije VALÚ Moneta

Napredna članarina vključuje brezplačne komunikacijske stroške.

Naročniki imate VALÚ Moneto že samodejno vklopljeno, članarina za uporabo storitve pa se vam začne zaračunavati le, če storitev dejansko uporabite. Samodejno se vam bo ob prvi transakciji začela zaračunavati osnovna članarina v višini 0,79 EUR/mesec, o tem boste obveščeni z SMS sporočilom.


Uporabnikom, ki VALÚ Moneto uporabljate pogosteje, svetujemo vklop VALÚ Moneta napredne članarine, ki znaša 1,49 EUR/mesec. Uporabnikom, ki boste izbrali to možnost, ne bomo zaračunali komunikacijskih stroškov za posamezno VALÚ Moneta transakcijo.

Več Skrij

Pogosta vprašanja

Ali lahko spremenim višino mesečnega limita za nakupe z VALÚ Moneto? 
Vsi uporabniki lahko zmanjšate svoj limit za nakupe z VALÚ Moneto.

Možnost povišanja mesečnega limita na svojem naročniškem razmerju lahko preverite na portalu Moj A1 v meniju Nastavitve/Omejitve in blokade/Nastavitve VALÚ Monete ali na prodajnem mestu A1.

Na obeh mestih lahko povišate limit, če je ta možnost na voljo.

Kaj je VALÚ Moneta in kdo jo lahko uporablja?
Moneta je priročna in varna storitev plačevanja s telefonom, ki je na voljo vsem naročnikom A1. Na plačilnih mestih z oznako VALÚ namesto gotovine ali plačilne kartice uporabite svoj telefonski aparat. Zneski nakupov se obračunajo na mesečnem računu A1. Storitev ni na voljo za predplačnike.

Kje in kako lahko uporabljam VALÚ?
Z VALÚ-jem lahko plačujete na plačilnih mestih, označenih z oznako VALÚ.

Vsa plačilna mesta so vidno označena in opremljena z jasnimi navodili. Postopek plačila je preprost, vendar se nekoliko razlikuje glede na vrsto plačilnega mesta:

  • fizično plačilno mesto
  • spletna trgovina
  • avtomat
  • mobilna naprava ponudnika
  • telefonska prodaja
  • mestni avtobus LPP in Urbanomat
  • periodična plačila

Kako poskrbim za dodatno varnost pri nakupu z VALÚ Moneto?
Za zagotavljanje dodatne varnosti vaših plačil z VALÚ Moneto priporočamo, da aktivirate numerično geslo, t. i. kodo VALÚ Moneta PIN. Izbrano kodo PIN vnesete ob vsakem nakupu z VALÚ Moneto in tako preprečite zlorabo ob izgubi ali kraji telefona.

Uporabniki lahko numerično geslo aktivirate, spremenite ali deaktivirate na portalu Moj A1 v meniju Storitve ali z ukaznimi nizi:

• aktivacija gesla (kode VALÚ Moneta PIN)

Izberite svoje numerično geslo (PIN). Geslo je lahko sestavljeno iz štirih številk, na primer 1234.

V telefon vnesite ukazni niz *134*izbrano geslo*1# (npr. *134*1234*1#, če želite, da je vaše geslo 1234) in pritisnite tipko kliči.

Geslo je aktivno takoj. Po aktivaciji boste prejeli tudi potrditveno sporočilo SMS. Ob težavah pri aktivaciji prav tako prejmete sporočilo SMS.

• sprememba gesla (kode VALÚ Moneta PIN)

Izberite novo geslo, na primer 5678.

V telefon vnesite *133*staro geslo*novo geslo*novo geslo# (npr. *133*1234*5678*5678#, če je staro geslo 1234 in želite, da je novo geslo 5678) in pritisnite tipko kliči.

Sprememba gesla je veljavna takoj. Po aktivaciji boste prejeli tudi potrditveno sporočilo SMS. Ob težavah pri aktivaciji prav tako prejmete sporočilo SMS.

• deaktivacija gesla (kode VALÚ Moneta PIN)

Če gesla ne želite več uporabljati, v telefon vnesite *134*geslo*9# (npr. *134*1234*9#, če je vaše geslo 1234) in pritisnite tipko kliči.

Geslo je izključeno takoj, ko dobite potrditveno sporočilo SMS. Po aktivaciji boste prejeli tudi potrditveno sporočilo SMS. Ob težavah pri aktivaciji prav tako prejmete sporočilo SMS. 

Kakšni so posebni pogoji za uporabo VALÚ Monete?
Posebne pogoje za uporabo storitve si lahko preberete tukaj.

Kako preverim zgodovino plačil z VALÚ Moneto?
Po vsakem uspešnem nakupu dobite potrdilo oziroma obvestilo o plačilu.

Seznam opravljenih nakupov lahko preverite na portalu Moj A1 v meniju Pregled/Poraba/Mobilna plačila.

Vse mesečne nakupe, ki so opravljeni s storitvijo VALÚ Moneta, in vse komunikacijske stroške plačate kot del naročniškega računa. Če imate naročen razčlenjeni račun, dobite z njim hkrati tudi natančno specifikacijo plačil, opravljenih z VALÚ Moneto.

Poslovni uporabniki, ki uporabljate storitev Zasebno poslovno omrežje in ste aktivirali ločevanje stroškov za zasebno in poslovno uporabo, lahko zahtevate plačevanje VALÚ Monete na zasebnem računu. Če vaš zasebni račun že vključuje storitve z dodano vrednostjo (kot so komercialna sporočila itd.), se bo na njem obračunala tudi VALÚ Moneta.

Ali lahko reklamiram nakup izdelka, ki je bil plačan z VALÚ Moneto?
A1 ima pri plačilih z VALÚ Moneto vlogo posrednika. Za kakovost izdelkov/storitev je odgovoren lastnik plačilnega mesta. Svetujemo vam, da morebitno pritožbo posredujete ponudniku oz. lastniku prodajnega mesta, kjer ste opravili nakup.

Kako opravim nakup kartic Paysafecard?
Postopek nakupa kartic Paysafecard z VALÚ Moneto:

1. Naročilo kartice

Če želite kupiti kartico za 10 EUR, v sporočilo SMS vpišite PSC KUPIM 10 in sporočilo pošljite na številko 031 891 888.
Vrednosti kartic so 10, 25, 50 in 100 EUR.

2. Potrditev naročila kartic

V telefon vpišite ukazni niz *188# in pritisnite tipko za klic.

3. V sporočilu SMS prejmete kartico Paysafecard.

Podrobnejša navodila najdete na povezavi http://www.edenar.net/si/moneta.wlgt.

Če niste prejeli PIN-a, lahko z ukaznim nizom zahtevate ponovno pošiljanje.

Za ponovitev zadnje dostave kartic pošljite sporočilo SMS z ukaznim nizom PSC PONOVI na številko 031 891 888.

Za ponovitev dostave prejšnjih kartic pošljite sporočilo SMS z ukaznimi nizom PSC PONOVI [številka TID] na številko 031 891 888.

Številka TID (Transaction ID – zaporedna številka distribucije) je zaporedna številka dogodka in hkrati in velja kot račun. 

Koliko znaša članarina VALÚ Monete?
Storitev VALÚ Moneta se ne aktivira samodejno ob prvem nakupu, ampak si jo morate novi uporabniki storitve najprej vklopiti. To storite tako, da pošljete SMS s ključno besedo »VALU MONETA OSNOVNA« ali »VALU MONETA NAPREDNA« na 1919, na portalu Moj A1, na prodajnem mestu A1 oz. s klicem v center za pomoč uporabnikom 040 40 40 40. Članarina za uporabo storitve pa se vam začne zaračunavati le, če storitev dejansko uporabite. Samodejno se vam bo ob prvi transakciji začela zaračunavati osnovna članarina v višini 0,79 EUR/mesec, o tem boste obveščeni z SMS sporočilom.

Če se z zaračunavanjem članarine ne strinjate, lahko VALÚ Moneto izključite tako, da pošljete sporočilo SMS z vsebino SMS VALU MONETA STOP na 1919, prek portala Moj A1, s klicem na številko 040 40 40 40 ali na prodajnih mestih A1, ob tem pa se vam ne bodo zaračunali nobeni dodatni stroški.

Ali je višina nakupov z VALÚ Moneto omejena?
Mesečni limit za nakupe z VALÚ Moneto je 55 EUR. Možnost povišanja mesečnega limita na svojem naročniškem razmerju lahko preverite na portalu Moj A1 v meniju Nastavitve/Omejitve in blokade /Nastavitve VALÚ Monete ali na prodajnem mestu A1.

Na obeh mestih lahko povišate limit, če je ta možnost na voljo.

Koliko stane uporaba VALÚ Monete?
Če ste izbrali napredno članarino, se komunikacijski strošek ne obračuna.

Vsem drugim uporabnikom VALÚ Monete se obračuna komunikacijski strošek glede na vrsto plačilnega mesta:

  • Pri uspešno opravljenih plačilih blaga ali storitev na avtomatih se zaračuna strošek komunikacije, potreben za izvedbo plačila blaga ali storitev, v višini 0,0407 €.
  • Pri uspešno opravljenih plačilih blaga ali storitev na fizičnih plačilnih mestih, na mobilni napravi ponudnika, prek telefonske prodaje in na Urbanomatih se zaračuna strošek komunikacije, potreben za izvedbo plačila blaga ali storitev, v višini 0,0813 €.
  • Pri plačilih prek SMS-a se zaračuna strošek v višini 0,0813 €.
  • Pri uspešno opravljenih plačilih blaga ali storitev prek direktne bremenitve se zaračuna komunikacijski strošek v višini 0,1728 €.
  • Pri plačilu s študentskimi boni se komunikacijski strošek ne zaračuna.

V primeru neuspešne transakcije se komunikacijski strošek ne zaračuna.

Kako izklopim in ponovno vklopim VALÚ Moneto?
Izklop storitve lahko uredite:

  • na portalu Moj A1 v meniju Nastavitve/Omejitve in blokade/VALÚ Moneta blokada,
  • s klicem na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40,
  • z obiskom prodajnega mesta A1.

Ponovni vklop lahko uredite na portalu Moj A1 v meniju Nastavitve/Blokade/Blokada VALÚ Monete ali na prodajnem mestu z osebnim dokumentom. S klicem na številko za pomoč uporabnikom ponovnega vklopa ni mogoče urediti. Izklop in ponovni vklop VALÚ Monete sta brezplačna.

Kje lahko preverim porabo Monete?
Porabo lahko preverite:

  • prek sporočila SMS, tako da pošljete VALU MONETA na številko 1919 (poslano sporočilo SMS se obračuna kot navadno sporočilo, skladno z vašim naročniškim paketom, prejeto sporočilo SMS je brezplačno),
  • na portalu Moj A1 v meniju Pregled/Mobilna plačila,
  • na odzivniku telefonske številke 040 40 40 40 (vtipkate številko 1).

Nisem prejel PIN-a za kartico Paysafecard. Kaj naj storim?
Če niste prejeli PIN-a, lahko z ukaznim nizom zahtevate ponovno pošiljanje.

Za ponovitev zadnje dostave kartic pošljite sporočilo SMS z ukaznim nizom PSC PONOVI na številko 031 891 888.

Za ponovitev dostave prejšnjih kartic pošljite sporočilo SMS z ukaznimi nizom PSC PONOVI [številka TID] na številko 031 891 888.

Številka TID (Transaction ID – zaporedna številka distribucije) je zaporedna številka dogodka in hkrati velja kot račun.

Več Skrij

Kakšna je cena VALÚ Monete?

Ob prvi uporabi VALÚ Monete se vam začne zaračunavati osnovna članarina v višini 0,79 €/mesec. O tem ste obveščeni prek SMS-sporočila. Uporabnikom, ki VALÚ Monete ne uporabljate, se strošek članarine ne zaračuna.

Uporabniki, ki VALÚ Moneto uporabljate pogosteje, se lahko odločite za napredno članarino, ki znaša 1,49 €/mesec in ki vključuje brezplačne komunikacijske stroške. Napredno članarino lahko vključite:

Če želite kasneje zopet raje osnovno članarino, pošljite SMS z vsebino VALU MONETA OSNOVNA na 1919.

Če se z zaračunavanjem članarine ne strinjate, lahko VALÚ Moneto tudi izključite:

  • prek SMS-a: pošljite VALU MONETA STOP na 1919,
  • prek portala Moj A1,
  • s klicem na številko 040 40 40 40 ali
  • na prodajnih mestih A1.

Mesečni limit za nakupe, opravljene z VALÚ Moneto, je 55,00 €.

Ob vsakem uspešnem nakupu dobite tudi račun, stroške nakupov pa poravnavate enkrat mesečno. 

Pri uspešno opravljenih plačilih blaga ali storitev na avtomatih A1 uporabniku zaračuna strošek komunikacije, potreben za izvedbo plačila blaga ali storitev, v višini 0,0407 €.

Pri uspešno opravljenih plačilih blaga ali storitev na fizičnih plačilnih mestih, na mobilni napravi ponudnika, prek telefonske prodaje in na Urbanomatih A1 uporabniku zaračuna strošek komunikacije, potreben za izvedbo plačila blaga ali storitev, v višini 0,0813 €.

Pri plačilih prek SMS-a se uporabniku zaračuna strošek v višini 0,0813 €.

Pri uspešno opravljenih plačilih blaga ali storitev prek direktne bremenitve se zaračuna komunikacijski strošek v višini 0,1728 €.

Pri plačilu s študentskimi boni se komunikacijski strošek ne zaračuna.

V primeru neuspešne transakcije se komunikacijski strošek ne zaračuna.

Več Skrij

Kako lahko preverim porabo VALÚ Monete?

Za pregled porabe pošljite SMS s ključno besedo VALU MONETA na številko 1919.
Več Skrij

Kako si lahko zagotovim dodatno varnost plačil prek VALÚ Monete?

Za zagotavljanje dodatne varnosti vaših plačil in predvsem preprečevanje nepooblaščenih plačil ob izgubi ali kraji vašega telefona vam svetujemo vklop varnostne kode VALÚ Moneta PIN. PIN nato vnesete v postopku vsakega nakupa in tako preprečite, da bi z vašim telefonom plačeval kdorkoli, ki PIN-a ne pozna.

Vklop VALÚ Monete PIN:
Izberite svoje številčno geslo. Sestavljajo ga lahko štiri cifre, npr. 1234.
V svoj telefon vnesite ukazni niz *134*izbrani PIN*1# (npr. *134*1234*1#, če želite, da je 1234 vaš PIN) in potrdite s tipko za klic. 
VALÚ Moneta PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu telefona, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a.

Sprememba VALÚ Monete PIN :

V svoj telefon vnesite ukazni niz *133*stari PIN*novi PIN*novi PIN# (npr. *133*1234*5678*5678#, če je vaš stari PIN 1234 in želite, da je vaš novi PIN 5678) in potrdite s tipko za klic.

VALÚ Moneta PIN je vključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu telefona, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a.

Izklop VALÚ Monete PIN:
Če PIN-a ne želite več uporabljati, v svoj telefon vnesite ukazni niz *134*PIN*9# (npr. *134*1234*9#, če je vaš PIN 1234) in potrdite s tipko za klic.
VALÚ Moneta PIN je izključen takoj, o čemer vas obvesti sporočilo na zaslonu telefona, prejmete pa tudi potrditveni SMS. Če pride do težav pri vklopu, ste o tem obveščeni prek SMS-a.

Več Skrij

Kje lahko plačujem z VALÚ Moneto?

Z VALÚ Moneto lahko plačujete na več kot 3000 plačilnih mestih. Seznam plačilnih mest preverite tukaj.

Več Skrij

Posebni pogoji za uporabo storitve VALÚ Moneta

Več Skrij
true 1024 si it IT http://klepet.a1.si/system/templates/chat/ 10 false