PRIJAVA IN REGISTRACIJA

1. Kako aktiviram storitev A1 Xplore Music?
Storitev A1 Xplore Music lahko aktivirate prek aplikacije Xplore Music, ki jo prenesete iz trgovine Google Play za naprave, ki podpirajo Android operacijski sistem  ali iz App stora za naprave Apple. Storitev lahko uporabljate tudi preko brskalnika na vašem računalniku, nahaja se na naslovu https://www.xploremusic.net/si .

2. Kako se prijavim v storitev A1 Xplore Music?
Če ste s spletom povezani prek mobilnega omrežja, bo aplikacija vašo telefonsko številko samodejno prepoznala. Vaša telefonska številka se bo samodejno zapisala v aplikacijo, vse kar boste morali storiti je, da  sprejmete  Pogoje uporabe ter potrditi aktivacijo storitve. Nato boste prejeli SMS sporočilo o aktivaciji storitve.

Če ste povezani prek brezžičnega omrežja, boste pri registraciji morali vpisati številko, na kateri želite aktivirati storitev. Na to številko boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo morate vpisati v aplikacijo.  Sprejeti morate še Pogoje uporabe in potrditi aktivacijo. Nato boste prejeli SMS sporočilo o aktivaciji storitve.

3. Kako si ustvarim svoj A1 Xplore Music profil?
Ko ste se uspešno registrirali se vam prikaže zaslon, kjer je na voljo ustvarjanje profila. Tukaj vpišete e-poštni naslov, s katerim želite povezati vašo storitev Xplore Music ali pa storitev Xplore Music povežete s svojim profilom na Facebooku. A1 Xplore Music profil vam omogoča, da shranite priljubljene pesmi in sestavite sezname pesmi. Poleg tega lahko spremljate profile ostalih uporabnikov, ti pa lahko spremljajo vaš profil. Da bi bili uporabnikom vidni, v nastavitvah profila, lahko spremenite nastavljene vrednosti tako, da izberete »Javni profil«.

4. Registriral sem se na A1 Xplore Music, vendar se ne predvaja celotna pesem, ampak samo 30 sekund.
Če se predvaja le 30 sekund pesmi, to pomeni, da ste izbrali Demo različico aplikacije in niste opravili registracije ter naročnine na A1 Xplore Music. V glavnem meniju morate izbrati Registracija/prijava ter opraviti postopek registracije.

5. Ali lahko svoj profil ustvarim tudi kasneje, po tem, ko storitev že nekaj časa uporabljam?
Če svojega profila niste ustvarili takoj po registraciji, lahko to naredite kadarkoli. Znotraj aplikacije v meniju izberete »Moj profil«, kamor vnesete svoje podatke. Vaš profil lahko povežete tudi s svojim Facebook profilom.

6. Pozabil/a sem svoje geslo. Kako ga ponastavim?
Če ste pozabili svoje geslo za prijavo z e-pošto, ga lahko kadarkoli ponastavite. Na zaslonu za prijavo izberite možnost »Pozabljeno geslo«. Prejeli boste elektronsko pošto z navodili za nadaljnje korake.

 

ZARAČUNAVANJE APLIKACIJE

1. Kdaj se mi začne zaračunavati A1 Xplore Music?
Storitev se vam začne zaračunavati po 6 mesecih od datuma, ko ste se prijavili v aplikacijo. Preden se vam storitev zaračuna prejmete SMS sporočilo, preko katerega vas obvestimo, kdaj vam ta datum poteče.

2. Kako lahko prekličem storitev A1 Xplore?
Naročnino na storitev A1 Xplore Music lahko prekličete tako, da se s svojimi podatki prijavite v storitev preko računalnika na naslovu www.xploremusic.net/si , kliknite na uporabniški simbol v zgornjem desnem kotu, izberite »Nastavitve«/»Naročnina« in z izbiro »Prekliči naročnino« boste izklopili storitev ter naročnino na A1 Xplore Music. Storitev se vam za tekoči mesec še obračuna in jo lahko tudi uporabljate. Ko je konec vašega obračunskega cikla, se vam naročnina ne obračuna več in storitve ne morete več uporabljati.

3. Ali lahko svoj račun delim s svojo družino?
Računa ne sme uporabljati več oseb. Vendar pa lahko aplikacijo A1 Xplore Music uporabljate na neomejenem številu naprav, ni pa mogoče istočasno predvajanje glasbe na več napravah.

4. Ali lahko aplikacijo uporabljam izven Slovenije?
Aplikacijo lahko uporabljate povsod po svetu. Vendar pa ne pozabite, da lahko v nastanejo stroški za prenos podatkov, kadar gostujete v tujih omrežjih. Aplikacijo lahko neomejeno uporabljate v WLAN-u ter v načinu delovanja brez povezave.

5. Kako se lahko odjavim od A1 Xplore Music?
Odjavite se lahko preko spletne aplikacije na naslovu https://www.xploremusic.net/home. Kliknete desno zgoraj na vaše ime, za tem prav tako v desnem kotu kliknete na Nastavitve in izpisali se vam bodo podatki o vašem računu. Za preklic naročnine kliknete na zavihek Naročnina in desno spodaj kliknete na gumb Prekliči paket. Odjava od A1 Xplore Music je tako urejena.

 

NASTAVITVE APLIKACIJE

1. Kako brskam po glasbi?
Za brskanje po vsebinah  storitve A1 Xplore Music v  aplikaciji kliknite na simbol povečevalnega stekla, ki se nahaja v zgornjem desnem kotu, in vpišite iskani pojem – npr. ime izvajalca, ime pesmi, ime albuma ali ime uporabnika. Že ko boste pisali, vam bo Xplore Music ponujal predloge.

2. Kako lahko sestavim seznam predvajanja?
Preden začnete sestavljati seznam predvajanja, morate narediti osebni profil. Le tako se lahko vaši seznami pesmi shranjujejo. V svoje sezname predvajanja lahko dodajate posamezne pesmi, albume ali že ustvarjene sezname predvajanja. V ta namen kliknite na oznako menija »tri pike« … in izberite možnost »Dodaj na seznam predvajanja«. Izberite obstoječi seznam predvajanja ali sestavite novi seznam. Prav tako lahko pod pojmom »Seznami predvajanja/Moj seznam predvajanja« sestavite nove sezname predvajanja in pozneje dodajati pesmi. Svoj seznam predvajanja lahko delite tudi z drugimi osebami, kar velja tudi za druge vsebine v storitvi A1 Xplore Music. Izberite oznako menija … in kliknite na gumb »Deli«.

3. Kako spremenim zaporedje pesmi na seznamu predvajanja?
Ko odprete seznam predvajanja, ki ga želite spremeniti, v desnem zgornjem kotu izberite možnost »Uredi«, pritisnite puščice desno ob pesmi in premaknite pesem, ne da bi spustili puščico, na katero koli drugo mesto. Shranite svoj seznam predvajanja tako, da kliknete na znak za shranjevanje podatkov, ki je v zgornjem desnem kotu.

4. Kako lahko izbrišem seznam predvajanja, ki sem ga ustvaril?
Seznam predvajanja izbrišem tako, da v meniju Seznami predvajanja pod zavihkom Moje, kliknete na seznam predvajanja, ki ga želite izbrisati, ter v desnem zgornjem kotu kliknete na uredi, ter na to gumb Izbriši seznam predvajanja.

5. Kaj je »Moja glasba«?
Pod »Moja glasba« lahko preverite vse vaše ustvarjene sezname predvajanja, pesmi, albume, izvajalce z vaših seznamov predvajanja ter radio postaje, ki ste jih označili kot priljubljene.

  • Seznami predvajanja: tu boste našli sezname pesmi, ki ste jih sami sestavili, pesmi in sezname pesmi, ki so bili prepoznani s pomočjo aplikacije Shazam.
  • Pesmi, albumi, izvajalci, radio postaje: v tej kategoriji boste našli vse vsebine, ki ste jih dodali med priljubljene.

6. Kako poiščem uporabnike in jih spremljam?
Uporabnike lahko poiščete s pomočjo iskalnika – enostavno vpišite ime osebe, ki jo iščete, in premikajte vrstice na zaslonu do kategorije »Uporabniki«. Vendar pa ne boste mogli poiskati profilov, dokler ti ne bodo nastavljeni na možnost »javno«. Ko ste uporabnika našli, lahko enostavno pritisnete na gumb »Spremljaj« in boste lahko kadar koli uživali v njegovih osebnih seznamih predvajanja.

7. Kako prenesem pesmi, da bi jih lahko pozneje poslušal/a brez povezave?

  • Izberite želeno pesem.
  • Poleg imena pesmi kliknite na simbol … (3 pike).
  • Kliknite na simbol za prenos (puščica obrnjena navzdol).
  • Če je pesem prenesena v celoti, se simbol prenosa obarva rdeče.
  • Izklopite funkcijo »Povezano z omrežjem« v glavnem meniju.
  • Če ste izven dosega omrežja, boste prenesene pesmi našli v mapi »Moja glasba«.

8. Gumba »Naslednja pesem« in »Zadnja pesem«
S pomočjo teh gumbov lahko spremenite zaporedje izvedbe pesmi na svojem seznamu pesmi. Če kliknete na gumb »Naslednja pesem«, se bo predvajala izbrana pesem, album ali seznam pesmi v skladu z aktualnim naslovom. Po drugi strani boste s klikom »Zadnja pesem« predvajali vsebino na koncu vašega seznama pesmi oziroma šele po tem, ko ste najprej poslušali vse ostale pesmi.

9. Katere brskalnike podpira aplikacija Xplore Music?
Brskalniki, ki jih trenutno podpira:

Osebni računalnik:

  • Chrome 45+ (razen na Windows 10),
  • Firefox 47+,
  • Edge 14+,
  • Opera 32+,
  • Safari 10+.

Mobilni telefoni:

  • Chrome na Androidu 6.0 in poznejše različice,
  • Safari na iOS-u 11.

10. Kaj označujeta ikoni srce in trak?
Ko brskate po pesmih, izvajalcih, albumih in seznamih predvajanja, boste opazili obe ikoni. Če pri določeni pesmi, ki jo nadete označite ikona srca, to pomeni, da jo boste dodali med priljubljene in se bo pojavila v meniju Moja glasba. Enako velja za ikono traku, ta se pojavi pri seznamih predvajanja. Če jo boste označili, bo seznam predvajanja dodan med vaše sezname.

11. Kako lahko dodam radijsko postajo med priljubljene?
Radijsko postajo, ki jo želite dodati med priljubljene poiščete v meniju Radijske postaje, kliknete na ikono treh pik in v pojavnem oknu, ki se odpre, izberete Označite kot priljubljeno. Priljubljena radijska postaja je na to vidna v meniju Moja glasba, v zavihku Glasbene radijske postaje

12. Čemu služi prikaz točk?
Točke zbirate z vsako aktivnostjo v aplikaciji A1 Xplore Music, in sicer tako da poslušate glasbo, sestavljate seznam pesmi, delite glasbo, spremljate ostale uporabnike in ostali uporabniki spremljajo vas. Na podlagi števila točk lahko vidite, kako aktivno uporabljate produkt.

13. Kaj vse lahko urejam v Nastavitvah povezave?

Način uporabe aplikacije: Do glasbe lahko dostopate, ko je aplikacija povezana na mobilno omrežje oz. lahko izberete način, ko ne boste porabili dodatnega prenosa mobilnih podatkov. Načina, ko se prenos podatkov ne bo obračunal:-Poslušanje glasbesamo prek Wi-Fi povezave oz.-Prenašanje glasbo samo, ko ste povezani na Wi-Fi omrežje

Status povezave: Izberete lahko vrsto povezovanja. V kolikor izberete status povezave Online, pomeni, da ste povezani na mobilno ali Wi-Fi omrežje .-Če povezavo Online izklopite, pa boste prekinili podatkovni prenos in na voljo vam bo le glasba, ki ste si jo predhodno prenesli.

Zasebnost profila: Vaš profil je ob začetku uporabe prednastavljen kot zasebni profil, kar pomeni, da vas ostali uporabniki znotraj iskalnika ne morejo najti. -V kolikor želite, da je vaš profil, aktivnosti, št. točk, sledilcev in seznam predvajan viden ostalim uporabnikom, lahko vklopite opcijo Javni profil.

Kakovost predvajanja glasbe: Vam omogoča, da si nastavite še bolj kakovosten zvok predvajanja