Kar 1 leto polovična naročnina!

Velja za nove uporabnike paketov A1 Go!

Preveri

Obdaruj jo!

Akcijska ponudba za 8. marec

Preveri

Galaxy S21 series

Preveri

Za vse, ki potrebujete dober internet!

Na voljo tudi brez TV-ja in telefonije

Preveri
A1_GO_CUT_KV_V2_04_03_2021_100x60px.jpg

Polovična naročnina za 1 leto!

A1_NakupovalnicaValentinovo_KV_100x60px.jpg

8 % popusta za dan žena

A1_SamsungGalaxyS21_A1si_100x60.jpg

Nova serija Galaxy S21

A1_FIX_KV_100x60.jpg

Internet že od 19,99 €/mesec

Najbolj priljubljene naprave

  • Telefoni
  • Samo na spletu
  • Outlet
  • Smart Home
  • A1 Go! S

    24 x 5 €

    Preveri

    A1 Go! M

    24 x 4 €

    Preveri

    A1 Go! M

    24 x 31 €

    24 x 36 €

    Preveri
    Poglej vse naprave

    Izberite velik prihranek

    Zapeljite se v pomlad z novim skirojem po še znižani ceni na obroke.

    Izkoristite ponudbo

    Novo: A1 Xplore Music by Deezer.

    Med več kot 73 milijoni skladb poiščite vaše priljubljene izvajalce in odkrijte nove!

    Preizkusite brezplačno!

    Telefon, pripravljen na prihodnost

    OnePlus Nord s 6 kamerami in podporo za 5G že za 16 €/mesec.

    Preveri

    Zbirka pravljic

    Za pripovedovanje in poslušanje

    Izberi

    A1 Net+TV M

    Brez vezave in brez skritih stroškov.

    Preveri

    Najpogostejša vprašanja

    Kako lahko preverim svojo trenutno porabo?

    Preverjanje lahko opravite na več načinov: s poslanim sporočilom SMS s ključno besedo "STANJE" na številko 9443, na portalu Moj A1, v aplikaciji Moj A1 ali s klicem na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40, kjer boste ob izbiri "preverjanje porabe" na odzivniku prejeli povratno sporočilo SMS (velja za zasebne uporabnike). Trenutna poraba vsebuje podatke informativne narave.

    Kaj je eRačun?

    eRačun je elektronska oblika računa, ki ga lahko brezplačno prejmete: na svoj elektronski naslov, v spletno banko ali na portal Moj A1. Po vsebini in videzu je eRačun enak tiskanemu računu, prejmete ga kot priponko v obliki PDF in XML. Omogoča vam enostavno spremljanje opravljenih storitev, hitro izvedbo plačila in preprosto arhiviranje. Lahko ga preprosto shranite in do njega dostopate kadar koli. Na dan izdaje in/ali zapadlosti računa vam na vašo željo pošljemo brezplačni opomnik SMS.

    Ali lahko kupim napravo na obroke?

    Da, izbirate lahko med plačilom naprave v enkratnem znesku ali plačilom enakega zneska, ki je razdeljen na več brezobrestnih obrokov. Omogočamo vam različne oblike odplačevanja naprav, saj si lahko višino mesečnega obroka izberete sami z izbiro števila mesečnih obrokov ali poljubnim predplačilom naprave. Najmanjši obrok je 0,50 EUR in najvišji 200 EUR. Nakup na obroke je možen z 12 ali 24 mesečno vezavo ob sklenitvi ali podaljšanju kateregakoli naročniškega razmerja (ne velja za SIMPL na račun). Vsi obroki, tudi prvi, se obračunajo na računih.

    Kako odpravim težave povezane s prenosom podatkov oz. pošiljanjem sporočil MMS?

    Če se pri nastavitvah soočate s težavami in vam ne deluje prenos podatkov ali MMS sporočila, izklopite in ponovno vklopite telefon. Za dodatno pomoč se lahko obrnete tudi na kontaktni center 040 40 40 40, Facebook ali Twitter profil, ali obiščite najbližje prodajno mesto A1.

    Naložite brezplačno aplikacijo Moj A1

    Namenjena je vsem uporabnikom A1, ki želite spremljati informacije o svojem naročniškem razmerju. Z aplikacijo lahko pregledujete svojo trenutno porabo, zamenjate mobilni ali fiksni paket, za vse, ki hodite v tujino, pa lahko preverite cene za opravljanje storitev v tujini.

    Več o aplikaciji
    true 1024 si it IT http://klepet.a1.si/system/templates/chat/ 10 false