Pogosta vprašanja
-
Kako v A1 Blagajni storniram račun?
-
Kako lahko v A1 Blagajno vnesem artikle in kategorije?
-
Kako A1 Blagajno povežem s tiskalnikom?
-
Kako v A1 Blagajno vnesem digitalno potrdilo?
Pred uporabo A1 blagajne je na Finančni upravi Republike Slovenije potrebno pridobiti namenski certifikat za izdajanje računov.
Svoje digitalno potrdilo (certifikat) davčni zavezanci pridobite sami prek portala https://edavki.durs.si/ (navodila za prevzem digitalnega potrdila).
Ko pridobite digitalno potrdilo, se za vnos prijavite v zaledno pisarno s podatki, ki ste jih prejeli v elektronski pošti za aktivacijo. Zaledna pisarna se nahaja na naslovu: https://blagajna.a1.si/admin
Po prijavi v zaledno pisarno izberite ikono za nastavitve. Na desni strani boste našli možnost vnosa digitalnega potrdila.
Ob prvi prijavi se pojavi opozorilo, da manjka digitalno potrdilo za davčno potrjevanje, ki ga je potrebno namestiti za pravilno delovanje A1 Blagajne.V naslednjem koraku izberite gumb "naloži digitalno potrdilo". Pojavilo se bo vnosno okno za dodajanje digitalnega potrdila.
Kliknite na besedilo ''Digitalno potrdilo za davčno potrjevanje povlecite sem!". Odprl se bo iskalnik, s katerim na svojem računalniku poiščite in izberite ustrezno datoteko (namensko digitalno potrdilo, končnica datoteke je .p12)
Nato v desnem zgornjem kotu izberite "Naloži potrdilo". Za prevzem in namestitev potrdila, bo potrebno vpisati geslo, ki ste ga prejeli od izdajatelja potrdila, ter nato potrditi namestitev.
POMEMBNO: V zaledno pisarno vnesite samo namensko digitalno potrdilo za davčno potrjevanje računov. Drugih potrdil (Sigenca, Poštarca...) ne vnašajte.
Ob uvozu potrdila na opisani način je certifikat veljaven za vse aktivirane naprave.
-
Kako naj začnem uporabljati davčno blagajno A1 Blagajna?
Storitve in aplikacije
- Zabavne in informativne storitve
- Plačevanje in nakupi
- Sporočila
- Klicanje
- Komercialne storitve
- A1 Blagajna
-
Kako v A1 Blagajni storniram račun?
-
Kako lahko v A1 Blagajno vnesem artikle in kategorije?
-
Kako A1 Blagajno povežem s tiskalnikom?
-
Kako v A1 Blagajno vnesem digitalno potrdilo?
Pred uporabo A1 blagajne je na Finančni upravi Republike Slovenije potrebno pridobiti namenski certifikat za izdajanje računov.
Svoje digitalno potrdilo (certifikat) davčni zavezanci pridobite sami prek portala https://edavki.durs.si/ (navodila za prevzem digitalnega potrdila).
Ko pridobite digitalno potrdilo, se za vnos prijavite v zaledno pisarno s podatki, ki ste jih prejeli v elektronski pošti za aktivacijo. Zaledna pisarna se nahaja na naslovu: https://blagajna.a1.si/admin
Po prijavi v zaledno pisarno izberite ikono za nastavitve. Na desni strani boste našli možnost vnosa digitalnega potrdila.
Ob prvi prijavi se pojavi opozorilo, da manjka digitalno potrdilo za davčno potrjevanje, ki ga je potrebno namestiti za pravilno delovanje A1 Blagajne.V naslednjem koraku izberite gumb "naloži digitalno potrdilo". Pojavilo se bo vnosno okno za dodajanje digitalnega potrdila.
Kliknite na besedilo ''Digitalno potrdilo za davčno potrjevanje povlecite sem!". Odprl se bo iskalnik, s katerim na svojem računalniku poiščite in izberite ustrezno datoteko (namensko digitalno potrdilo, končnica datoteke je .p12)
Nato v desnem zgornjem kotu izberite "Naloži potrdilo". Za prevzem in namestitev potrdila, bo potrebno vpisati geslo, ki ste ga prejeli od izdajatelja potrdila, ter nato potrditi namestitev.
POMEMBNO: V zaledno pisarno vnesite samo namensko digitalno potrdilo za davčno potrjevanje računov. Drugih potrdil (Sigenca, Poštarca...) ne vnašajte.
Ob uvozu potrdila na opisani način je certifikat veljaven za vse aktivirane naprave.
-
Kako naj začnem uporabljati davčno blagajno A1 Blagajna?