Poišči pomoč in informacije

Uporabniki, ki podaljšujete obstoječe naročniško razmerje, imate možnost plačila z gotovino po povzetju. Vsa ostala naročila (tj. ob sklepanju novega naročniškega razmerja, nakupu dodatne opreme ali izdelkov iz proste prodaje) pa je mogoče vnaprej plačati tudi s plačilno kartico (EuroCard/MasterCard, Visa, Activa, Maestro) ali po povzetju z gotovino. V kolikor pri načinu dostave izberete "Osebni prevzem", mora biti blago plačano vnaprej s plačilno kartico preko spletne trgovine.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Uporabniki, ki boste podaljševali obstoječe naročniško razmerje, za informacije o statusu naročila pokličete na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40.

O statusu vseh ostalih naročil (novo naročniško razmerje in/ali izdelki iz proste prodaje) pa vas bomo obveščali prek elektronske pošte, zato je vnos elektronskega naslova za uspešno opravljen nakup obvezen.

Naročilo lahko prekličete s klicem na številko za podporo uporabnikom 040 40 40 40.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

V A1 spletni trgovini lahko podaljšate obstoječe naročniško razmerje ali sklenete novo naročniško razmerje za fiksne in mobilne pakete ali za pakete mobilnega interneta, kupite naprave z ali brez vezave oz. izdelke v prosti prodaji.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Ko boste želeli uveljavljati pravico do vračila preko spletne trgovine naročenega blaga, bomo upoštevali naslednje kriterije:

  • blago ne sme biti poškodovano,
  • blago ne sme biti uporabljeno (mobilni aparat, kartica SIM),
  • blago mora biti vrnjeno v prvotni embalaži,
  • prvotna embalaža ne sme biti poškodovana, odstranjena ali spremenjena,
  • blago mora biti vrnjeno v enaki količini,
  • blago mora biti vrnjeno z vsemi dodatki, s katerimi stranka blago prejme,
  • pošiljka mora biti vrnjena z  dodatno opremo prodajnega kompleta (baterija, polnilec, slušalke, spominska kartica, podatkovni kabel, pokrovček, obesek, navodila ipd.),
  • blago mora vsebovati vse elemente pakiranja in zaščite vsebine, ki jih je namestil proizvajalec, in mora biti v stanju, kot ga je namestil proizvajalec (npr. nameščene varnostne folije na zaslonih in lakiranih površinah, nepoškodovani in nedeformirani nosilci in pritrdilni elementi v zapakirani embalaži, neaktivirana programske oprema ipd.).

Če so izpolnjeni vsi zgoraj našteti pogoji za vračilo blaga, vam A1 vrne vsa opravljena plačila v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 30 dni od odobritve odstopa od pogodbe.

Vračilo kupnine bo izvedel A1 z nakazilom na vaš transakcijski račun, ki ga boste navedli na obrazcu za vračilo blaga.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Če je bilo vaše naročilo zavrnjeno, nas za več informacij pokličite med delovniki med 8. in 20. uro ter ob sobotah med 8. in 13. uro na telefonsko številko 040 40 40 70 ali nam pišite na elektronski naslov prijave@A1.si.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

A1 in uporabnik medsebojne pravice in obveznosti pri nakupu blaga preko A1 spletne trgovine urejata s Posebnimi pogoji za A1 spletno trgovino. Ostala določila v zvezi z medsebojnimi pravicami in obveznostmi so opredeljena v Splošnih pogojih in Posebnih pogojih, ki so objavljeni na spletni strani A1.si.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Zahtevke iz naslova stvarne napake na blagu lahko uveljavljate na prodajnem mestu, kjer ste blago kupili.

Če ste blago kupili prek A1 spletne trgovine, zahtevek uveljavljate tako, da pravilno izpolnjen Obrazec za vračilo blaga (najdete ga na tej povezavi v poglavju A1 spletna trgovina) pošljete na naslov Distribucijski center Toptime d.o.o., Stegne 33, 1000 Ljubljana, pri čemer na obrazcu jasno označite, da uveljavljate stvarno napako.

Morebitno stvarno napako je potrebno natančno opisati in pojasniti svojo zahtevo ter hkrati omogočiti A1 pregled blaga. Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila veljavnega Zakona o varstvu potrošnikov.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Če ste prejeli poškodovano blago v nepoškodovanem paketu/ovojnici, se je potrebno z zahtevkom reklamacije obrniti na dostavno službo.

Kontaktirate jo prek kontaktnega obrazca (izberite ustrezno področje "napačna ali poškodovana pošiljka, poškodovana embalaža") oz. na elektronski naslov office1@dpd.si.

Dostavni službi posredujete:

  • fotografijo DPD nalepke na zunanji embalaži,
  • zunanjo embalažo,
  • notranjo embalažo/zaščito,
  • poškodbe na samem blagu.

K reklamaciji je potrebno dodati še originalni račun za blago oz. račun, ki izkazuje nabavno vrednost, ki jo je plačalo podjetje/oseba, ki uveljavlja odškodnino. V kolikor bi se poškodovano blago lahko popravilo, je potrebno priložiti tudi račun oz. morebitni predračun popravila.

K reklamaciji s strani pošiljatelja oz. naročnika prevoza storitve mora biti priložen tudi obrazec "Zahtevek za povračilo škode".

Priporočamo vam, da se poškodovano blago skupaj z embalažo shrani, saj lahko zavarovalnica dostavne službe zahteva ogled poškodovanega blaga. Oškodovanec ne sme zavreči blaga, dokler ne prejme sklepa s strani dostavne službe oz. s strani zavarovalnice.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Pravica do odstopa od pogodbe velja zgolj in izključno za tiste uporabnike A1 spletne trgovine, ki se v skladu z definicijo veljavnega Zakona o varovanju potrošnikov štejejo za potrošnike (fizične osebe, ki pridobijo blago za namene izven svoje pridobitne dejavnosti).

Za vse nakupe blaga, ki jih opravi preko A1 spletne trgovine, ima uporabnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, in sicer prek kontaktnega obrazca, ki ga najde tukaj.

Vse zadeve v zvezi z vračili ali z uveljavljanjem stvarne napake uporabnik pisno ureja z A1 oz. naročniško službo. Vrnjeno blago skupaj s pravilno izpolnjenim Obrazcem za vračilo blaga, fotokopijo računa in popolnim prodajnim kompletom, pošljete na naslov:

Distribucijski center Toptime d.o.o.
Stegne 33
1000 Ljubljana

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Dostava na dom:

Če vaša pošiljka vsebuje Naročniško pogodbo in/ali Pogodbo o zagotovitvi posebne ugodnosti za prevzem potrebujete osebni dokument, ki ste ga navedli na pogodbi, davčno številko in (v primeru sklenitve novega naročniškega razmerja) številko naročila, ki jo prejmete v elektronskem sporočilu in SMS sporočilu dostavne službe.

Če vaša pošiljka vsebuje samo izdelke iz proste prodaje, za prevzem naročila potrebujte le številko naročila, ki jo prejmete v elektronskem sporočilu in SMS sporočilu dostavne službe.

Osebni prevzem v centru A1:

Če vaša pošiljka vsebuje Naročniško pogodbo, za prevzem potrebujete osebni dokument, ki ste ga navedli na pogodbi, davčno številko in številko naročila, ki jo prejmete v elektronskem sporočilu in SMS sporočilu dostavne službe.

Če vaša pošiljka vsebuje samo izdelke iz proste prodaje, za prevzem naročila potrebujete številko naročila, ki jo prejmete v elektronskem sporočilu in SMS sporočilu dostavne službe, in osebni dokument za identifikacijo.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Sistem A1 spletne trgovine je razvit ob upoštevanju standarda 3D Secure CAP in deluje s pomočjo programov avtentikacije, MasterCardovega SecureCodeTM in Verified by VisaTM Vise International. Obenem sistem podpira vse doslej uveljavljene varnostne mehanizme, kot sta npr. CVC in CVV kodo, ki se v obliki trimestne številke nahaja na podpisnem traku na hrbtni strani plačilne kartice. Sistem poleg statičnih oziroma osnovnih elementov zaščite (številka kartice, datum veljavnosti, klasična avtorizacija) uvaja tudi dinamično preverjanje avtentičnosti vseh udeležencev v procesu spletnega nakupa (imetnika plačilne kartice, prodajnega mesta in banke). V primeru, da vsa obvezna polja niso izpolnjena, sistem samodejno zazna napako in opozori uporabnika pred oddajo naročila.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Garancija velja v skladu z veljavno zakonodajo. Pri uveljavljanju le te veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu ali originalnem računu, ki sta priložena blagu.

POZOR: Če je pri nakupu na daljavo datum na računu drugačen od datuma dostave oz. prevzema naročenega blaga, lahko za datum trajanja garancije uveljavljate datum, ki je zapisan na potrdilu, ki ga ob dostavi prejmete s strani dostavne službe oz. datum, ko je bilo vaše naročilo prevzeto in s tem uspešno zaključeno.

Garancijski rok za blago, kupljeno v A1 spletni trgovini, je v skladu s pogoji, ki so navedeni v garancijskem listu in na originalnem računu.

Blago v A1 spletni trgovini ima garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji, vse v skladu z veljavno zakonodajo. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja za kupljeno blago.

Zahtevke iz naslova garancije lahko uveljavljate tudi na prodajnih mestih A1.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

O točnem terminu dostave (na dom ali v izbran prodajni center A1) vas bo obvestila dostavna služba prek sporočila SMS. Sporočilo SMS boste prejeli en dan pred izvedbo dostave oz. zadnji delovni dan v tednu. V sporočilu SMS bo zapisan datum, ko vam bo dostavna služba pošiljko dostavila na dom/na izbrani naslov oz. v izbrano prodajalno A1.

V kolikor ste se odločili za prevzem naročenega blaga v centru A1, vam priporočamo, da se na izbranem prodajnem mestu zglasite po 14. uri na datum, ki vam ga bo v sporočilu SMS posredovala dostavna služba. Pošiljka vas bo na izbranem prodajnem mestu čakala še tri dni od dneva, ko je bila tja dostavljena, zato jo lahko prevzamete kadar koli v odpiralnem času izbrane poslovalnice.

Če ste se odločili za osebni prevzem na prodajnem mestu A1, naknadna sprememba načina in naslova dostave ni mogoča.

Če pa ste se odločili za dostavo na dom oz. izbrani naslov, se lahko o morebitnem drugačnem naslovu za dostavo individualno dogovarjate z dostavno službo, ko vas le-ta obvesti o terminu dostave.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

A1 si pridržuje pravico, da v skladu s svojo poslovno politiko za nakup določenih telefonov (na obroke ali z vezavo) zahteva plačilo varščine. Znesek vplačila za varščino v višini 150 EUR se v nakupnem procesu morebiti prikaže na povzetku nakupa ob končnem izračunu. Za več informacij pokličite 040 40 40 40 ali preberite tukaj.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Uporabnik A1 spletne trgovine je oseba (fizična oseba, ki je državljan Republike Slovenije), ki uporablja sistem A1 spletne trgovine, torej (potencialni) kupec blaga in storitev v A1 spletni trgovini. Osebe, mlajše od 18 let, ne morejo prek A1 spletne trgovine opravljati nakupov blaga in storitev, s katerimi je povezana sklenitev oz. podaljšanje veljavnosti naročniške pogodbe in sklenitev pogodbe o zagotovitvi posebne ugodnosti. Osebe, stare od 15 do 18 let smejo ostale nakupe blaga (to je nakupe blaga v prosti prodaji oz. brez vezav) opravljati samo ob predhodnem pisnem soglasju staršev oz. zakonitih zastopnikov.

V primeru podaljševanja obstoječega naročniškega razmerja mladoletni uporabnik ne more potrditi naročila v imenu svojega starša ali skrbnika. Naš svetovalec bo naročilo v takem primeru izvedel le na podlagi kontakta s skrbnikom oziroma staršem. Mladoletna oseba prav tako v nobenem primeru ne more skleniti novega naročniškega razmerja. To lahko naredijo le starši oziroma skrbniki. 

 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Če sklepate novo naročniško razmerje prek A1 spletne trgovine in želite k A1 prenesti številko, ki jo uporabljate pri drugem operaterju, morate v sklopu oddaje naročila pri koraku "Izpolnjevanje pogodbe / 2. Prenos številke" navesti tudi sklicno številko računa, ki ga plačujete pri drugem operaterju.
 

V polje "Koda PUK/Sklicna številka računa" je potrebno, glede na operaterja od katerega prenašate številko v omrežje A1, vpisati številke:

Telekom Slovenije

Račun ima 11 številk.

  • Položnica ali UPN – prepišite vse. Primer: 13017036128
  • Odrezek ali potrdilo o plačilu – odstranite prvo in zadnjo številko. Primer: 2130170361283 (št. 2 na začetku in 3 na koncu odstranite)

MEGA M

Račun ima 9 številk.

  • Položnica ali UPN – prepišite vse. Primer: 213012093565
  • Odrezek ali potrdilo o plačilu – odstranite zadnjo številko. Primer: 2130120935654 (odstranite številko 4 na koncu)

T2

Račun ima 12 številk.

  • Položnica ali UPN – prepišite vse. Primer: 103900691281
  • Odrezek ali potrdilo o plačilu – odstranite zadnjo številko. Primer: 1039006912814 (odstranimo št. 4)

bob

Račun ima 13 številk.

  • Prepišite celo številko. Primer: 1301255474209

Telemach

Za prenos Telemachove številke je treba predložiti račun za opravljene storitve. S predložitvijo položnice ali odrezka prenos ni možen.

Račun ima 8 številk:

  • CLB-SI-xxxxxxxx
Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Naročilo blaga in njegova dostava je vezana na ozemlje Republike Slovenije oz. se vrši izključno na naslove, ki so v Republiki Sloveniji.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Dostavna služba vas bo o terminu dostave pošiljke obvestila prek sporočila SMS. Če vam termin dostave ne bo ustrezal, se boste lahko dogovorili za drug termin.

Če dostavne službe o drugem terminu ne boste obvestili, se bo ta na izbranem naslovu zglasila še naslednji delovni dan. V kolikor tudi takrat ne boste dosegljivi na izbranem naslovu, bo vaša pošiljka vrnjena A1 in s tem vaše naročilo preklicano, naknadna dostava pa ne bo več mogoča.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Postopek uspešno opravljenega nakupa sestoji iz več korakov. Uporabnik lahko izbira med prikazano ponudbo blaga. Lahko se odloči ali bo najprej izbral "naročniški paket" in nato "napravo" ali pa bo najprej izbral "napravo" in nato "naročniški paket". Uporabnik se tudi lahko odloči ali bo izbral samo "napravo" oz. samo "naročniški paket" oz. drugo blago, ki je na voljo v A1 spletni trgovini. Ko uporabnik izbere blago, ki ga želi naročiti, nadaljuje s svojim nakupom s klikom na gumb "izberi" oz. "nadaljuj".

Na koraku "Povzetek" so uporabniku prikazane podrobnejše informacije o izbranem blagu. Nakup uporabnik nadaljuje s klikom na gumb "nadaljuj". Že izbrano blago lahko odstrani, prav tako pa lahko obstoječemu nakupu doda tudi novo blago. Z izborom dodatnega blaga nadaljuje tako, da klikne na eno od možnosti v oknu "nadaljuj z nakupovanjem". V primeru, da je uporabnik z nakupovanjem zaključil, za nadaljevanje v naslednji korak "košarica" klikne na gumb "nadaljuj", ki ga pripelje do košarice.

V košarici so shranjeni vsi podatki o količini in ceni blaga, ki ga je uporabnik izbral. Uporabniku so na voljo vse informacije o količini, enkratnem in mesečnem strošku ter morebitnih dodatnih stroških. Ko se uporabnik s temi informacijami seznani in želi zaključiti postopek nakupa, stisne na gumb "kupi". Uporabnik ima lahko v košarici izbranih več kombinacij naročil, kupi pa lahko samo eno hkrati. Prav tako se v košarici prikaže tudi strošek priključnine, ki pa se v nadaljevanju nakupnega procesa (ob prehodu na izpolnjevanje naročniške pogodbe) zaračuna samo novim naročnikom, ne pa tudi obstoječim.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Če podaljšujete obstoječe naročniško razmerje, vas bomo po oddaji spletnega naročila kontaktirali po telefonu. Šele po pogovoru s svetovalcem bo vaše naročilo potrjeno.

Če ste nov naročnik, morate za uspešen zaključek oddaje naročila najprej v 24 urah po oddaji naročila potrditi svoj elektronski naslov. Potrditveno elektronsko sporočilo boste prejeli na svoj elektronski naslov. Če elektronskega naslova ne boste potrdili v roku 24 ur, bo vaše naročilo preklicano.

Najkasneje v roku treh delovnih dni boste nato prejeli potrditev glede pravilnosti podatkov in obvestilo o nadaljnjem poteku nakupa.

Vaša pošiljka bo na izbrani naslov oz. na želeno prodajno mesto dostavljena najkasneje v roku treh delovnih dni od uspešnega zaključka nakupa.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Uporabniki, ki podaljšujete obstoječe naročniško razmerje ali kupujete izdelke iz proste prodaje, imate možnost dostave na dom oz. na izbrani naslov.

Pri vseh ostalih nakupih -  tj. pri sklepanju novega naročniškega razmerja in nakupu dodatne opreme in/ali izdelkov iz proste prodaje - se lahko odločite za dostavo na dom ali osebni prevzem v enem od Prodajnih mest A1, razen: A1 prodajno mesto v Europarku, A1 prodajno mesto Vič, A1 prodajno mesto Citypark Ljubljana, A1 prodajno mesto Mercator Kranj in A1 prodajno mesto Mercator Šiška. Osebnega prevzema prav tako ne morete opraviti na pooblaščenih prodajnih mestih.

Naknadna sprememba načina dostave (tj. na dom ali osebni prevzem), ko oddate naročilo, ni več mogoča.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Možnost plačila blaga po povzetju je omejena z vrednostjo košarice oz. višino enkratnega nakupa, in sicer lahko najvišja skupna vrednost košarice oz. najvišja višina enkratnega nakupa blaga znaša največ 1.000,00 € (z DDV). Če je vrednost košarice oz. višina enkratnega nakupa višja kot 1.000 €, lahko uporabnik opravi nakup samo preko plačila s plačilnimi karticami.

Uporabnik lahko v posamezno košarico doda oz. lahko z enkratnim nakupom kupi največ 10 kosov (enakih ali različnih) blaga hkrati, katerih skupna vrednost ne sme presegati 2.000,00 € (z DDV). Omejitve nakupa v A1 spletni trgovini glede na skupno vrednost košarice oz. najvišjo višino enkratnega nakupa blaga ne vsebujejo zneska morebitne varščine, ki jo mora plačati uporabnik.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Če ste se odločili za prevzem naročenega blaga v centru A1, vas bo pošiljka tam čakala tri delovne dni (med ponedeljkom in petkom, sobota/nedelja/prazniki ne štejejo) od dneva dostave na izbrano prodajno mesto.

Če naročenega blaga ne boste prevzeli v treh delovnih dneh, bo vaše naročilo preklicano, naknadni prevzem pa ne bo več mogoč. A1 bo na vaš TRR vrnil kupnino naročenega blaga.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij