Poišči pomoč in informacije

NAZAJ Moneta

Vsi uporabniki lahko zmanjšate svoj limit za storitev Moneta.

Možnost povišanja mesečnega limita za storitev Moneta na svojem naročniškem razmerju lahko preverite na portalu Moj A1 v meniju Nastavitve / Omejitve in blokade / Nastavitve Monete ali na prodajnem mestu A1.

Na obeh mestih lahko izvedete morebitno povišanje limita, če je ta možnost na voljo.

 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Mesečni limit za storitev Moneta je 55 EUR. Možnost povišanja mesečnega limita za storitev Moneta na svojem naročniškem razmerju lahko preverite na portalu Moj A1 v meniju Nastavitve / Omejitve in blokade / Nastavitve Monete ali na prodajnem mestu A1.

Na obeh mestih lahko izvedete morebitno povišanje limita, če je ta možnost na voljo.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Storitev Moneta je samodejno vklopljena za vse naročnike A1.
Izklop storitve Moneta lahko uredite:

  • na portalu Moj A1 v meniju Nastavitve/Omejitve in blokade/Moneta blokada;
  • s klicem na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40;
  • z obiskom prodajnega mesta A1.

Ponovni vklop lahko uredite na portalu Moj A1 v meniju Nastavitve / Blokade / Blokada Monete ali prodajnem mestu z osebnim dokumentom. S klicem na številko za pomoč uporabnikom ponovnega vklopa ni možno urediti. Izklop in ponovni vklop storitve Moneta sta brezplačna.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Moneta je priročna in varna storitev plačevanja s telefonom, ki je na voljo vsem naročnikom A1. Na plačilnih mestih z oznako Moneta namesto gotovine ali plačilne kartice uporabite svoj telefonski aparat. Zneski nakupov se obračunajo na mesečnem računu A1. Naročniki imate Moneto že samodejno vklopljeno kot storitev A1. Storitev ni na voljo za predplačnike.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Naročniki imate Moneto že samodejno vklopljeno, članarina za uporabo storitve pa se vam začne zaračunavati le, če storitev dejansko uporabite. Uporabnikom, ki Monete ne uporabljate, se znesek Moneta članarine ne bo zaračunal.

Samodejno se vam bo ob prvi uspešni transakciji začela zaračunavati osnovna članarina v višini 0,79 EUR/mesec, o tem boste obveščeni s sporočilom SMS.

Uporabniki, ki Moneto uporabljate pogosteje, se lahko odločite za vklop Moneta napredne članarine, ki znaša 1,49 EUR/mesec. Uporabnikom, ki boste izbrali to možnost, ne bomo zaračunali komunikacijskih stroškov za posamezno Moneta transakcijo. Moneta napredno članarino si vklopite tako, da pošljete SMS s ključno besedo MONETA NAPREDNA na 1919, preko portala Moj A1, ali na prodajnih mestih A1. Kadarkoli se lahko vrnete na osnovno članarino tako, da pošljete ključno besedo MONETA OSNOVNA na 1919.

Če se z zaračunavanjem članarine ne strinjate, lahko izključite storitev Moneta s poslanim sporočilom SMS MONETA STOP na 1919, prek portala Moj A1, s klicem na številko 040 40 40 40 ali na prodajnih mestih A1, ob tem se vam ne bodo zaračunali nobeni dodatni stroški.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Po vsakem uspešnem nakupu prek storitve Moneta dobite potrdilo oziroma obvestilo o plačilu.

Seznam opravljenih nakupov s storitvijo Moneta lahko spremljate na portalu Moj A1 v meniju Pregled / Poraba / Mobilna plačila.

Vse mesečne nakupe, ki so opravljeni s storitvijo Moneta, in vse komunikacijske stroške plačate kot del naročniškega računa. Če imate naročen razčlenjeni račun, dobite z njim hkrati tudi natančno specifikacijo plačil, opravljenih s storitvijo Moneta.

Poslovni uporabniki, ki uporabljate storitev Zasebno poslovno omrežje in ste aktivirali ločevanje stroškov zasebno in poslovno uporabo, lahko zahtevate plačevanje storitve Moneta na zasebnem računu. Če vaš zasebni račun že vključuje storitve z dodano vrednostjo (kot so komercialna sporočila itd.), se bo na njem obračunala tudi storitev Moneta.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

S storitvijo Moneta lahko plačujete na plačilnih mestih, označenih z znakom Moneta.

Vsa plačilna mesta Monete so vidno označena in opremljena z jasnimi navodili. Postopek plačila je preprost, vendar se nekoliko razlikuje glede na vrsto plačilnega mesta:

• Moneta Avtomati,
• Moneta Internet,
• Moneta Terminali,
• Moneta eTerminali,
• Moneta mTerminal,
• Moneta Vozovnica,
• Moneta SMS,
• Moneta v Telefonski prodaji.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Za zagotavljanje dodatne varnosti vaših plačil z Moneto priporočamo, da aktivirate numerično geslo, t. i. kodo PIN za Moneto. Izbrano kodo PIN vnesete ob vsakem nakupu z Moneto in tako preprečite zlorabo storitve Moneta ob izgubi ali kraji telefona.

Uporabniki lahko numerično geslo aktivirate, spremenite ali deaktivirate na portalu Moj A1 v meniju Storitve ali z ukaznimi nizi:

• aktivacija gesla (PIN kode)

Izberite svoje numerično geslo (PIN). Geslo je lahko sestavljeno iz štirih številk, na primer 1234.

V telefon vnesite ukazni niz *134*izbrano geslo*1# (npr. *134*1234*1#, če želite, da je vaše geslo 1234) in pritisnite tipko kliči.

Geslo je aktivno takoj. Po aktivaciji boste prejeli tudi potrditveno sporočilo SMS. Ob težavah pri aktivaciji je razlog zapisan v istem sporočilu SMS.

• sprememba gesla (PIN kode)

Izberite novo geslo, na primer 5678.

V telefon vnesite *133*staro geslo*novo geslo*novo geslo# (npr. *133*1234*5678*5678#, če je staro geslo 1234 in želite, da je novo geslo 5678) in pritisnite tipko kliči.

Sprememba gesla je veljavna takoj. Po aktivaciji boste prejeli tudi potrditveno sporočilo SMS. Ob težavah pri aktivaciji je razlog zapisan v istem sporočilu SMS.

• deaktivacija gesla (PIN kode)

Če gesla ne želite več uporabljati, v telefon vnesite *134*geslo*9# (npr. *134*1234*9#, če je vaše geslo 1234) in pritisnite tipko kliči.

Geslo je izključeno takoj, ko dobite potrditveno sporočilo SMS. Po aktivaciji boste prejeli tudi potrditveno sporočilo SMS. Ob težavah pri aktivaciji je razlog zapisan v istem sporočilu SMS.
 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

A1 ima pri plačilih z Moneto vlogo posrednika. Za kakovost izdelkov/storitev je odgovoren lastnik plačilnega mesta. Svetujemo vam, da morebitno pritožbo posredujete ponudniku oz. lastniku prodajnega mesta, kjer ste opravili nakup.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Postopek nakupa kartic paysafecard s storitvijo Moneta je:

1. Naročilo kartice

Če želite kupiti kartico za 10 EUR, v sporočilo SMS vpišete PSC KUPIM 10 in sporočilo pošljite na številko 6888.
Vrednosti kartic so 10, 25, 50 in 100 EUR.

2. Potrditev naročila kartic

V telefon vpišete ukazni niz *188# in pritisnite tipko kliči.

3. V sporočilu SMS prejmete kartico paysafecard.

Podrobnejša navodila najdete na povezavi http://www.edenar.net/si/moneta.wlgt.
 

Če niste prejeli PIN-a, lahko z ukaznim nizom zahtevate ponovno pošiljanje.

Za ponovitev zadnje dostave kartic pošljite sporočilo SMS z ukaznim nizom PSC PONOVI na številko 6888.

Za ponovitev dostave prejšnjih kartic pošljite sporočilo SMS z ukaznimi nizom PSC PONOVI [številka TID] na številko 6888.
Številka TID (Transaction ID – zaporedna številka distribucije) je zaporedna številka dogodka in hkrati in velja kot račun.

 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Posebne pogoje za uporabo storitve si lahko preberete tukaj.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Porabo lahko preverite:

  • s sporočilom SMS, s ključno besedo MONETA, poslanim na številko 1919. Poslano sporočilo SMS se obračuna kot navadno sporočilo skladno z vašim naročniškim paketom. Informacijo o porabi in omejitvah porabe boste prejeli v brezplačnem sporočilu SMS,
  • na portalu Moj A1 v meniju Pregled/Mobilna plačila
  • na odzivniku telefonske številke 040 40 40 40 (vtipkate številko 1).
Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Če ste izbrali napredno članarino za storitev Moneta, se komunikacijski strošek ne obračunava.

Vsem drugim uporabnikom Monete se obračuna komunikacijski strošek glede na vrsto plačilnega mesta:

  • 0,0407 EUR za uspešno opravljena plačila blaga ali storitev preko govorne zveze Moneta Avtomati (parkomati in klasični avtomati);
  • 0,0813 EUR za uspešno opravljena plačila blaga ali storitev preko govorne zveze Moneta Terminali, Moneta eTerminali, Moneta mTerminali, Moneta Avtomati (urbanomati in tankomati), Moneta v Telefonski prodaji, Moneta internet in Moneta v Aplikacijah;
  • 0,0813 EUR pri plačilih, kjer se v postopku plačila blaga ali storitev pošilja sporočila SMS, Moneta SMS;
  • 0,1728 EUR za uspešno opravljena plačila blaga ali storitev prek govorne zveze z Moneto Direktna obremenitev.

Uporabniku se komunikacijski znesek ne obračuna za izvedbo plačil pri storitvi Moneta študentski boni. Prav tako se ne obračuna komunikacijski znesek za neuspelo transakcijo.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij

Če niste prejeli PIN-a, lahko z ukaznim nizom zahtevate ponovno pošiljanje.

Za ponovitev zadnje dostave kartic pošljite sporočilo SMS z ukaznim nizom PSC PONOVI na številko 6888.

Za ponovitev dostave prejšnjih kartic pošljite sporočilo SMS z ukaznimi nizom PSC PONOVI [številka TID] na številko 6888.
Številka TID (Transaction ID – zaporedna številka distribucije) je zaporedna številka dogodka in hkrati in velja kot račun.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@simobil.si).

Več Skrij