Poišči pomoč in informacije

Izberite kategorijo, ki vas zanima

Izbrana kategorija

Če je telefon ali ostala oprema (TV, računalnik, igralna konzola ...) oddana na servis prek prodajnega mesta A1, lahko napravi sledite:

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Garancijo lahko uveljavljate tudi z računom, iz katerega morata biti jasno razvidna datum nakupa in IMEI številka aparata ali druge opreme (TV, računalnik, igralna konzola ...).

Če ste izgubili račun, lahko kopijo računa dobite oziroma naročite na tistem prodajnem mestu, kjer ste napravo kupili.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Preskus, ali je napaka v telefonu ali drugi opremi (TV, računalnik, igralna konzola ...) odpravljena, se izvede dvakrat. Najprej na samem servisu in nato tudi v našem distribucijskem centru. Vendar velja to le za primere, ko gre za merljivo okvaro, npr. okvaro tipke, telefon ali računalnik se ne vklopi ipd.

Če se pri poskusu v testnem času ne pojavi napaka, se napravo obravnava, kot da je popravljena, in se vrne uporabniku.

Če se napaka ponovno pojavi, vam svetujemo, da napravo z vso dokumentacijo (garancijski list, predhodni delovni nalogi servisa) ponovno pošljete ali dostavite na prodajno mesto, na katero je bil poslan ali dostavljen pri prvi reklamaciji in težavo še bolj natančno opišete.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Na prodajnih mestih A1 se trudimo, da dobite primerljiv nadomestni telefonski aparat, vse pa je odvisno od trenutne zaloge nadomestnih telefonskih aparatov na posameznem mestu.

Za čas popravila druge opreme (TV, računalnik, igralna konzola ...) nadomestnih naprav ne zagotavljamo, zato vam svetujemo uveljavljanje reklamacije iz naslova garancije neposredno na pooblaščenih servisih, saj bo celoten postopek za vas hitrejši. Seznam pooblaščenih servisov je razviden iz garancijskega lista oz. pri opisu posameznega izdelka na spletni strani A1.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Če se vam je pokvaril telefonski aparat oz. druga oprema (TV, računalnik, igralna konzola ...), imate na voljo naslednje možnosti:

  • če želite, da prodajno mesto A1 v vašem imenu posreduje telefon ali drugo opremo na pooblaščeni servis, se z napravo in garancijskim listom oglasite na najbližjem prodajnem mestu A1. Zaradi najlažje in najhitrejše izvedbe postopka priporočamo, da napravo prinesete na prodajno mesto, kjer je bila kupljena. Na prodajnem mestu se podpiše dokumentacija z natančnim opisom napake.Če boste oddali drugo opremo, mora biti ustrezno zaščitena z originalno embalažo ali z drugo primerno embalažo, ki bo zagotavljala isto raven zaščite,

  • telefonski aparat ali drugo opremo lahko pošljete po pošti oz. odnesete na pooblaščeni servis za izbrano blagovno znamko naprave. Seznam pooblaščenih servisov najdete na garancijskem listu,

  • telefonski aparat lahko pošljete na pooblaščeni servis po pošti skupaj z izpolnjenim obrazcem, ki ga izpolnite in natisnete z uporabo spletne aplikacije (ne velja za drugo opremo). Spletna aplikacija hkrati omogoča vpogled v status popravila. V primeru izbire te možnosti vam pooblaščeni servis pokrije stroške pošiljanja.
Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij