Poišči pomoč in informacije

Na prodajnih mestih A1 se trudimo, da dobite primerljiv nadomestni telefonski aparat, vse pa je odvisno od trenutne zaloge nadomestnih telefonskih aparatov na posameznem mestu.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Garancijo lahko uveljavljate tudi z računom, iz katerega morata biti jasno razvidna datum nakupa in IMEI številka aparata.

Če ste izgubili račun, lahko kopijo računa dobite oziroma naročite na tistem prodajnem mestu, kjer ste aparat kupili.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Preskus, ali je napaka v telefonu odpravljena, se izvede dvakrat. Najprej na samem servisu in nato tudi v našem distribucijskem centru. Vendar velja to le za primere, ko gre za merljivo okvaro, npr. okvaro tipke, telefon se ne vklopi ipd.

Če se pri poskusu v testnem času ne pojavi napaka, se telefon obravnava, kot da je popravljen, in se vrne uporabniku.

Če se napaka ponovno pojavi, vam svetujemo, da se telefonski aparat z vso dokumentacijo (garancijski list, predhodni delovni nalogi servisa) ponovno pošlje ali dostavi na prodajno mesto, na katerega je bil poslan ali dostavljen pri prvi reklamaciji.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Če se vam je pokvaril telefonski aparat, imate na voljo dve možnosti:

  • s telefonskim aparatom in garancijskim listom se oglasite na najbližjem prodajnem mestu A1. Zaradi najlažje in najhitrejše izvedbe postopka priporočamo, da aparat prinesete na prodajno mesto, kjer je bil kupljen. Na prodajnem mestu se podpiše dokumentacija z natančnim opisom napake in želenim načinom odprave te napake. Prodajno mesto posreduje aparat na pooblaščeni servis;

  • telefonski aparat lahko pošljete na pooblaščen servis po pošti skupaj z izpolnjenim obrazcem. Obrazec izpolnite in natisnete z uporabo spletne aplikacije, ki vam hkrati omogoča vpogled v status popravila aparata. V primeru izbire te možnosti vam servis pokrije vse stroške pošiljanja.
     

 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Če je telefon oddan na servis prek prodajnega mesta A1, lahko sledite telefonu:

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij