Pogosta vprašanja
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis?
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
S servisa so mi poslali telefonski aparat oz. drugo opremo, vendar napaka še vedno ni odpravljena. Kakšen je postopek ponovne reklamacije?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?
Telefoni in naprave
-
Nakup telefona
-
Zamenjava klasične kartice SIM v novejšo kartico uSIM
-
Kartica eSIM
-
Menjava kartice SIM
-
Težave s kartico SIM
-
Dodatna kartica SIM
-
PIN, PUK, Geslo
-
Servis telefona
-
Splošne ročne nastavitve naprav
-
Pokvaril se mi je telefonski aparat oz. druga oprema, kakšen je postopek pošiljanja na servis?
-
Kako je možno slediti telefonu ali ostali opremi, ki je oddana na servis?
-
Izgubil sem garancijski list. Kako lahko uveljavljam garancijsko popravilo?
-
S servisa so mi poslali telefonski aparat oz. drugo opremo, vendar napaka še vedno ni odpravljena. Kakšen je postopek ponovne reklamacije?
-
Ali dobim nadomestni telefon ali drugo opremo istega cenovnega razreda kot ta, ki je oddana na servis?