Voyo plačujemo s kreditno kartice prek VOYO spletne strani. Kako naj sedaj tam prekinem?
Na voyo.si spletni strani, v okviru svojega uporabniškega računa prekinete svojo naročnino, ki jo plačujete s kreditno kartico. Nato za ogled VOYO prek brskalnika oz. pametnih naprav povežete svoj uporabniški račun z A1, kar storite tako, da sledite spodnjim korakom:
- 1. korak – Prek spletnega brskalnika se odpravite na voyo.si/operater, kjer se prijavite v svoj VOYO uporabniški račun oz. si ga kreirate v kolikor ga še nimate
- 2. korak – Nato v naslednjem koraku izberete A1 Slovenija kot operaterja in vpišete svoje podatke za Moj A1 uporabniški račun (ki ga uporabljate za upravljanje naročniške razmerja za paket s TV)
- 3. korak – Za ogled VOYO vsebin na pametnih oz. mobilnih napravah (telefon, tablica) si iz trgovin za aplikacije (Apple App Store, Google Play ali drugo) prenesete VOYO aplikacijo in se vpišete s svojim uporabniškim računom za VOYO.
- 4. korak – Izberete željen profil in vsebino, ki jo želite spremljati.
- 5. korak – uživate v VOYO vsebinah
Za ogled VOYO vsebin na A1 Xplore TV vmesniku pa samo v glavnem meniju poiščete in izberete VOYO, kamor ste avtomatsko vpisani. Nato samo še izberete vsebino, ki jo želite spremljati in uživate.
Kako dolgo bom imel VOYO brezplačen?
Do nadaljnjega je VOYO vključen v vse A1 pakete, ki vključujejo storitev digitalne televizije A1 Xplore TV. To so paketi A1 Net+TV
Sem uporabnik VOYA v okviru fiksnih storitev s TV, kaj moram storiti, da zanj ne bom več plačeval?
Če ste VOYO uporabnik in imate enega izmed paketov A1 Net+TV, vam ni potrebno storiti nič. VOYO bo samodejno vključen in povezan z vašo naročnino. Do vsebin pa brez registracije dostopate preko glavnega menija, v katerem poiščete VOYO. V kolikor ste naročnik katerega izmed starih internetnih paketov, pa je potrebno urediti menjavo paketa na enega izmed A1 Net+TV in VOYO boste imeli vključen brez doplačila.
VOYO že imam kot uporabnik A1 Net+TV paketov. Zakaj imam VOYO še vedno zaračunan na položnici?
VOYO je za vas v okviru A1 Net+TV paketov že na voljo brez doplačila (od 12.1 2022). Do tega datuma se bo naročnina na VOYO zaračunala proporcialno glede na to v katerem obračunskem ciklu ste. Torej za določeno število dni od vašega obračunskega odbobja do 12.1.2022. Pri vseh nadaljnjih računih bo pa VOYO že na voljo brez doplačila.
Kot uporabnik A1 Net+TV paketov imam od sedaj na voljo tudi VOYO brez doplačila. Kljub temu sem na zadnjem računu prejel VOYO zaračunan.
Pri uporabnikih, ki imate obračunski cikel 13. v mesecu in ste mesečne račune za storitve A1 prejeli po datumu 13.1.2022, se je pri VOYO, ki je sedaj brez doplačila vključen v TV paket, pripetila neljuba napaka. Manjši del zneska se je vseeno zaračunal na zadnjem računu, za kar se vam iskreno opravičujemo. Neupravičeno zaračunan znesek vam bomo povrnili na naslednjem računu. Napaka je bila odpravljena in na naslednjih izdanih računih tega zneska več ne bo zaračunanega.
Sem uporabnik VOYA v okviru mobilnih paketov, kaj moram storiti, da zanj ne bom več plačeval, ker ga imam sedaj preko fiksnih storitev?
Če imate naročen VOYO kot mobilni uporabnik, predlagamo, da prekinete VOYO opcijo, saj je ne potrebujete več, ker imate VOYO vključen, kot fiksni uporabnik paketov A1 Net+TV. Zakaj bi plačevali dvojno, kajne? :)
Ne želim VOYO, kako si ga lahko izklopim?
VOYO ne morete izklopiti, ker je postal del TV paketa. Storitev se ne obračunava in je dosegljiva vsakomur, ki ima TV vmesnik A1 Xplore TV, ne glede na to, ali jo uporablja ali ne. Več kot je izbire, boljše je, mar ne?
Kaj moram storiti, da dostopam do VOYO vsebin?
Če ste naročnik enega izmed paketov A1 Net+TV vam ni potrebno storiti nič drugega, kot to, da poiščete VOYO v glavnem meniju in kliknete nanjo. Če pa ste naročnik katerega izmed starejših paketov, pa je potrebna menjava na paket, ki vključuje VOYO. V kolikor bi VOYO želeli vseeno spremljati v okviru starejšega paketa, ga k svoji programski shemi dodate kot programski sklop, ki je na voljo z doplačilom 7 € mesečno.
Kako lahko povežem svoj uporabniški račun za VOYO za spremljanje vsebin še na drugih pametnih napravah?
Za ogled VOYO vsebin na drugih pametnih napravah sledite spodnjih korakom.
- 1. korak – Prek spletnega brskalnika se odpravite na voyo.si/operater, kjer se prijavite v svoj VOYO uporabniški račun oz. si ga kreirate v kolikor ga še nimate
- 2. korak – Nato v naslednjem koraku izberete A1 Slovenija kot operaterja in vpišete svoje podatke za Moj A1 uporabniški račun (ki ga uporabljate za upravljanje naročniške razmerja za paket s TV)
- 3. korak – Za ogled VOYO vsebin na pametnih oz. mobilnih napravah (telefon, tablica) si iz trgovin za aplikacije (Apple App Store, Google Play ali drugo) prenesete VOYO aplikacijo in se vpišete s svojim uporabniškim računom za VOYO.
- 4. korak – Izberete željen profil in vsebino, ki jo želite spremljati.
- 5. korak – uživate v VOYO vsebinah
Na koliko napravah imam brezplačno?
Z enim uporabniškim računom naročnik lahko dostopa do VOYO na največ 5 napravah znotraj enega gospodinjstva, sočasno pa lahko spremlja vsebine na največ 2 napravah.
Ali lahko za teh 7 TV točk, ki mi jih ostane od VOYO izkoristim za kateri drugi programski sklop?
Tako je! Za 7 TV točk, ki vam jih ostane od VOYO, ki je sedaj vključen v A1 Net+TV paket brez doplačila, lahko izbirate med preostalimi programskimi sklopi. Pa obilo zabave.
Programske sklope, ki so na voljo najdete tukaj
www.a1.si/televizija/tv-programi/programski-sklopi
Na katerem programskem mestu najdem VOYO?
VOYO vsebine lahko spremljate prek VOYO aplikacije, ki jo najdete v glavnem meniju A1 Xplore TV vmesnika.