Poišči pomoč in informacije

Izberite kategorijo, ki vas zanima

Izbrana kategorija

NAZAJ Plačilo računa

Račun lahko poravnate na naslednje načine:

  • prek hitrega plačila s karticami Visa, MasterCard, Activa in Maestro ali prenosom računa v NLB Klik. Hitro plačilo je na voljo naročnikom eRačuna;
  • na portalu Moj A1 s plačilnimi karticami Visa, MasterCard, Activa in Maestro. Omogočena je tudi neposredna preusmeritev v NLB Klik;
  • prek mobilne aplikacije Moj A1,
  • na samopostrežnih plačilnih avtomatih na prodajnih mestih A1;
  • z gotovino na blagajni Centrov A1;
  • z direktno obremenitvijo;
  • v spletni banki, na bankah, poštah in drugih mestih, kjer omogočajo plačilo položnic. Kako izpolniti položnico, si preberite pri "Katere podatke naj navedem v obrazec UPN?".
Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Pri izpolnjevanju obrazca UPN (položnice) bodite pozorni, da pravilno navedete podatke o plačniku in sklicni številki (referenci) računa, saj bo plačilo le tako pravilno zavedeno. 

Plačnik:

  • IBAN = vpišete številko bančne kartice plačnika (številka transakcijskega računa)
  • Naziv = vpišete ime, priimek oziroma naziv podjetja in naslov plačnika
  • Koda namena = vpišete OTLC
  • Namen = vpišete plačilo telekomunikacijskih storitev

Prejemnik:

  • Znesek = vpišete znesek za plačilo (znesek iz računa)
  • Datum = datum plačila
  • BIC = oznaka banke prejemnika / v primeru nakazila na banko, ki je v Sloveniji lahko polje pustite prazno / lahko vpišete BACXSI22
  • IBAN = vpišete SI56 2900 0015 9800 373
  • Referenca = vpišete SI12 in nato v daljše okence vpišete še sklicno številko, ki je številka računa (trinajstmestna številka)
  • Naziv = vpišete A1 Slovenija, d. d.
  • Ulica = vpišete Šmartinska cesta 134b, 1000 Ljubljana
  • Pošta in kraj = v prvo okno vpišete 1000, v okno zraven vpišete Ljubljana
  • Država = vpišete SI-SLOVENIJA

Podatke, ki jih potrebujete za plačilo, lahko pridobite:

  • zasebni uporabniki s sporočilom SMS s ključno besedo RACUN na številko 9443,
  • na portalu Moj A1,
  • prek mobilne aplikacije Moj A1,
  • s klicem na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40.

Pri plačilu iz tujine navedite podatke:

  • banka: UniCredit Banka Slovenija, d. d., Ljubljana, Šmartinska c. 140, SI-1000 Ljubljana,
  • IBAN: SI56 2900 0005 9800 357,
  • SWIFT: BACXSI22,
  • identifikacijska številka: SI60595256.
Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Ob izklopu mobilne telefonske številke (blokade izhodnih storitev) zaradi neplačila oz. nepravočasnega plačila obveznosti vam priporočamo, da račune poravnate še isti ali pa vsaj naslednji dan. Tako se izognete plačilu zneska začasnega izklopa. Bodite pozorni in poravnajte vse odprte oz. že zapadle račune.

Takojšen vklop številke si zagotovite s plačilom vseh zapadlih računov na samopostrežnih plačilnih avtomatih ali s plačilom z gotovino v Centrih A1. Tako je račun vknjižen takoj.

Če boste račun oziroma račune poravnali drugače, predlagamo, da pošljete potrdila o plačilu na elektronski naslov izterjave@A1.si ali na številko faksa 040 940 854. Da bo telefonska številka ponovno vklopljena še isti dan, je potrebno potrdilo posredovati ob delovnikih med 8.00 in 16.00.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Glede možnosti odloga ali obročnega plačila računa lahko uporabniki mobilnih storitev vzpostavite stik z oddelkom za izterjave na telefonski številki 040 40 40 85 ali na elektronskem naslovu izterjave@A1.si.

Odlog izklopa izhodnih storitev se obračuna v višini 1,49 €.

Odlog izklopa izhodnih storitev za 10 koledarskih dni si lahko zasebni uporabniki uredite sami:

  • pošljite sporočilo SMS s ključno besedo ODLOG10 na številko 4040,
  • pokličite številko oddelka za izterjave 040 40 40 85 in na odzivniku pritisnite številko 1.

Odlog izklopa izhodnih storitev je možen samo za zasebne uporabnike mobilnih storitev A1, ki ste že prejeli SMS opomin pred izklopom in v zadnjih 30 dneh niste izkoristili odloga. Ko naročite odlog izklopa izhodnih storitev, prejmete povratno sporočilo SMS s potrditvijo odloga in datumom plačila.

Novi naročniki lahko odlog izklopa izhodnih storitev prvič uporabite po četrtem plačanem računu. Če ste k plačilu pozvani s strani oddelka za preprečevanje zlorab A1, je predhodno potrjen odlog neveljaven.

Uporabniki fiksnih storitev (televizija, internet, telefonija) glede možnosti odloga ali obročnega plačila računa vzpostavite stik z oddelkom za izterjave A1 na telefonski številki 040 443 221 ali elektronskem naslovu izterjave@A1.si 


Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Fotografirano ali skenirano potrdilo o plačilu lahko pošljete na elektronski naslov izterjave@A1.si ali prek faksa na številko 040 940 854.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Plačilo, izvedeno do 14. ure s plačilnim nalogom UPN ali z elektronskim bančništvom, se poknjiži naslednji delovni dan, pod pogojem, da so vsi podatki na plačilnem nalogu pravilni (tekoči račun in referenca). Plačilo, izvedeno po 14. uri, je knjiženo v dveh dneh po plačilu računa. Kdaj točno se plačilo knjiži, je odvisno tudi od poslovanja oziroma urnika banke, ki posreduje plačilo. 

Plačilo za mobilne storitve in pakete A1 Kombo, ki je izvedeno na portalu Moj A1 s plačilno kartico, prek avtomata in na blagajni na naših prodajnih mestih, se poknjiži takoj. Plačilo za fiksne pakete, ki so bili v ponudbi do 20. 4. 2017 in je izvedeno s plačilno kartico, prek avtomata in na blagajni na naših prodajnih mestih, se poknjiži naslednji dan.

 

 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Brez položnice (univerzalnega plačilnega naloga UPN) lahko račun poravnate:

  • na portalu Moj A1 s plačilnimi karticami Visa, MasterCard, Activa in Maestro. Uporabniki NLB Klika lahko račun enostavno prenesete v vašo spletno banko,
  • prek mobilne aplikacije Moj A1,
  • na samopostrežnih plačilnih avtomatih na prodajnih mestih A1,
  • z gotovino na blagajni Centrov A1,
  • z izpolnitvijo univerzalnega plačilnega naloga UPN (položnice) v svoji spletni banki, na bančnem okencu oz. drugih mestih, kjer je omogočeno plačilo položnic.
Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Na večini prodajnih mest A1 lahko račun za mobilne in fiksne storitve brez provizije poravnate na samopostrežnih plačilnih avtomatih. Plačilo lahko opravite s plačilnimi karticami BA Maestro, Mastercard, Visa, American Express, Diners in Karanta.

Če s sabo nimate naloga UPN (položnice), preprosto vnesite svojo telefonsko številko (*). Na telefonski aparat v sporočilu SMS prejmete kodo za plačilo. V avtomat vstavite plačilno kartico in na ekranu izberite račun, ki ga želite poravnati.
* Na voljo samo v primeru plačila računa za mobilne storitve.


Na blagajni Centrov A1 vam omogočamo plačilo računa za mobilne in fiksne storitve tudi z gotovino. Znesek obdelave vplačila znaša 0,70 €. Če želite obveznosti poravnati brez priloženega računa ali položnice, se obračuna 1,65 €, za naročnike eRačuna pa 0,70 €.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Znesek odprtih zapadlih obveznosti na dan izdaje računa je naveden na računu.

Zasebni uporabniki lahko informacije o odprtih računih pridobite:

  • s sporočilom SMS, s ključno besedo RACUN, na številko 9443. Sporočilo SMS se obračuna po veljavnem ceniku vašega naročniškega paketa. Storitev deluje, če je vaša številka aktivna;
  • na portalu Moj A1;
  • prek mobilne aplikacije Moj A1,
  • na številki za podporo uporabnikom 040 40 40 40;
  • na prodajnih mestih A1.

Poslovni uporabniki lahko informacijo o odprtih računih pridobite:

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij