Poišči pomoč in informacije

Izberite kategorijo, ki vas zanima

Izbrana kategorija

NAZAJ Menjava obračunskega obdobja

Obračunsko obdobje lahko uporabniki mobilnih storitev A1 izberete ob sklenitvi naročniškega razmerja. Prav tako imate možnost izbrati obračunsko obodbje v primeru prenosa lastništva. Če se ne odločite za možnost izbire, je dodeljeno tisto obračunsko obdobje, ki je najbližje datumu sklenitve naročniškega razmerja oziroma prenosu lastništva.

Menjavo obračunskega obdobja lahko naknadno uredite sami na portalu Moj A1.

Zahtevek za menjavo obračunskega obdobja (cikla) lahko predložite tudi:

  • pisno na info@A1.si, ali po pošti na naslov A1 Slovenija, d. d., Šmartinska 134b, 1000 Ljubljana,
  • na prodajnih mestih A1,
  • s klicem na številko 040 40 40 40.

Menjava znaša 6,99 € in bo opravljena po prvem zaključku starega in novega obračunskega cikla po tem, ko je zahteva podana.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Prvi izdani račun po menjavi obračunskega obdobja bo vključeval obdobje od začetka prejšnjega obračunskega obdobja do zaključka novega obračunskega obdobja. To pomeni, da bo na računu prikazano krajše ali daljše obračunsko obdobje, kot je bilo prikazano do zdaj. Na vseh naslednjih izdanih računih bo obračunsko obdobje ponovno prikazano za en mesec. 

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Menjava obračunskega obdobja za mobilne storitve stane 6,99 € in se obračuna na naslednjem izdanem računu. Opravljena je po zaključku starega obračunskega obdobja.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij

Obračunsko obdobje lahko izberete ob sklenitvi naročniškega razmerja ali v primeru prenosa lastništva. Če ga ne izberete, bo samodejno dodeljeno tisto, ki je najbližje dnevu sklenitve naročniškega razmerja oziroma dnevu prenosa lastništva. 

Za zasebne uporabnike so možna obračunska obdobja:

  • od 7. v tekočem mesecu do 6. v naslednjem mesecu,
  • od 14. v tekočem mesecu do 13. v naslednjem mesecu,
  • od 21. v tekočem mesecu do 20. v naslednjem mesecu,
  • od 28. v tekočem mesecu do 27. v naslednjem mesecu.

Poslovnim uporabnikom je na voljo še dodatno obdobje od 1. do zadnjega v mesecu.

Preverbo obračunskega obdobja lahko uredite:

Poslovni uporabniki lahko spremembo izvedete na portalu Moj A1, preko svojega skrbnika ali z elektronskim sporočilom na naslov info.poslovni@A1.si


Obstoječi zasebni in poslovni uporabniki starejših fiksnih paketov, ki so bili v ponudbi do 20. 4. 2017 (Optika/DSL Flex, Kabel paketi), imate obračunsko obdobje od 1. do zadnjega v mesecu.

Vam je odgovor pomagal? DA NE

Kako lahko izboljšamo ta odgovor?

Ta rubrika je namenjena le mnenju. Morebitna vprašanja nam lahko zastavite preko Facebooka, Twitterja ali e-sporočila (info@A1.si).

Več Skrij