Poišči pomoč in informacije
Izberite kategorijo, ki vas zanima
Izbrana kategorija
- Telefoni in naprave
- Naročnina in razmerje
- Storitve in aplikacije
- Moj A1 in A1 spletna trgovina
- Televizija in fiksne storitve
Obračunsko obdobje lahko uporabniki mobilnih storitev A1 izberete ob sklenitvi naročniškega razmerja. Prav tako imate možnost izbrati obračunsko obodbje v primeru prenosa lastništva. Če se ne odločite za možnost izbire, je dodeljeno tisto obračunsko obdobje, ki je najbližje datumu sklenitve naročniškega razmerja oziroma prenosu lastništva.
Menjavo obračunskega obdobja lahko naknadno uredite sami na portalu Moj A1.
Zahtevek za menjavo obračunskega obdobja (cikla) lahko predložite tudi:
- pisno na info@A1.si, ali po pošti na naslov A1 Slovenija, d. d., Šmartinska 134b, 1000 Ljubljana,
- na prodajnih mestih A1,
- s klicem na številko 040 40 40 40.
Menjava znaša 6,99 € in bo opravljena po prvem zaključku starega in novega obračunskega cikla po tem, ko je zahteva podana.
Prvi izdani račun po menjavi obračunskega obdobja bo vključeval obdobje od začetka prejšnjega obračunskega obdobja do zaključka novega obračunskega obdobja. To pomeni, da bo na računu prikazano krajše ali daljše obračunsko obdobje, kot je bilo prikazano do zdaj. Na vseh naslednjih izdanih računih bo obračunsko obdobje ponovno prikazano za en mesec.
Obračunsko obdobje lahko izberete ob sklenitvi naročniškega razmerja ali v primeru prenosa lastništva. Če ga ne izberete, bo samodejno dodeljeno tisto, ki je najbližje dnevu sklenitve naročniškega razmerja oziroma dnevu prenosa lastništva.
Za zasebne uporabnike so možna obračunska obdobja:
- od 7. v tekočem mesecu do 6. v naslednjem mesecu,
- od 14. v tekočem mesecu do 13. v naslednjem mesecu,
- od 21. v tekočem mesecu do 20. v naslednjem mesecu,
- od 28. v tekočem mesecu do 27. v naslednjem mesecu.
Poslovnim uporabnikom je na voljo še dodatno obdobje od 1. do zadnjega v mesecu.
Preverbo obračunskega obdobja lahko uredite:
- na portalu Moj A1,
- s klicem na številko za pomoč uporabnikom 040 40 40 40,
- na prodajnih mestih A1,
- z elektronskim sporočilom na naslov info@A1.si.
Poslovni uporabniki lahko spremembo izvedete na portalu Moj A1, preko svojega skrbnika ali z elektronskim sporočilom na naslov info.poslovni@A1.si.
Obstoječi zasebni in poslovni uporabniki starejših fiksnih paketov, ki so bili v ponudbi do 20. 4. 2017 (Optika/DSL Flex, Kabel paketi), imate obračunsko obdobje od 1. do zadnjega v mesecu.